جاباما
۱۳۱۶۸۹
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

قتل هولناک زن جوان در پی رابطه نامشروع

پرونده مردی که متهم است در پی ارتباط نامشروع با زنی جوان او را به قتل رسانده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

روزنامه شرق: پرونده مردی که متهم است در پی ارتباط نامشروع با زنی جوان او را به قتل رسانده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس رباط‌کریم خرداد‌ماه سال گذشته در پی گزارشی مردمی در جریان تصادف مرگبار ماکسیما با زنی جوان قرار گرفتند.

زمانی‌که پلیس به محل رسید جسد زن جوان، خون‌آلود روی زمین افتاده‌ بود تکنسین‌های اورژانس که بالای سر این زن حاضر شده‌ بودند، اعلام کردند زن جوان فوت شده و کاری نمی‌توان برای او انجام داد. تحقیقات پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی آغاز شد. ماموران ابتدا راننده ماکسیما را مورد بازجویی قرار دادند.

او گفت: «من درحال رانندگی بودم و اصلا متوجه زن جوان نشدم و او را ندیدم و هنوز هم یادم نمی‌آید او کنار خیابان ایستاده ‌باشد. سرعتم زیاد بود، به چیزی برخورد کردم که در واقع همین زن بود بعد از مسیر منحرف شدم، به سمت بلوک‌های سیمانی رفتم و ماشین در شانه خاکی جاده متوقف شد.»

مرد جوان با قرار وثیقه آزاد شد و چندروز بعد نظریه پزشکی‌قانونی همه چیز را تغییر داد. متخصصان اعلام کردند زن جوان به صورت عمدی به قتل رسیده و مرگ او ارتباطی با سانحه رانندگی ندارد. در این نظریه آمده ‌بود آثار جراحات زیادی روی بدن زن جوان وجود دارد که این جراحات دفاعی است ضمن اینکه علت تامه فوت، فشار بر عناصر حیاتی گردن و خفگی است. در ادامه کارآگاهان توانستند اولیای‌دم زن جوان را پیدا کنند. به این‌ترتیب مشخص شد نام این زن 30ساله گیتی است و او روز حادثه درحالی‌که شوهرش خانه بود از منزل خارج شد و دیگر برنگشت.

شوهر این زن به ماموران گفت: «روز حادثه وقتی از سرکار به خانه برگشتم خیلی خسته ‌بودم زنم هم خانه‌ بود دوش گرفتم و وقتی که می‌خواستم بخوابم همسرم گفت برای خرید بیرون می‌رود و زود برمی‌گردد من خوابیدم و چند ساعت بعد که بیدار شدم دیدم همسرم نیامده‌ است. دقیقا نمی‌دانم همسرم به چه دلیلی بیرون رفته‌ بود.»

تحقیقات ماموران نشان داد گیتی زنی فقیر بود که با مردان غریبه رابطه‌ داشت. شوهر گیتی گفت: «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم. ضمن اینکه نمی‌دانم همسرم روز حادثه با چه‌کسی قرار داشت. وقتی به من گفت می‌خواهد به خرید برود، متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.»

شوهرخواهر گیتی نیز در جریان تحقیقات به ماموران گفت روزی که خواهرزنش گم شد او را درحالی‌که سوار یک وانت می‌شد دیده است. این مرد گفت: «به اتفاق همسر و مادرهمسرم برای انجام کاری به رباط‌کریم رفته‌ بودیم که یکدفعه گیتی را دیدیم که داشت سوار ماشینی می‌شد من سعی کردم او را تعقیب کنم اما راننده مهارت زیادی داشت و فرار کرد. بعد از آن هم دیگر خبری از خواهرزنم نشد.»

در تحقیقاتی که ماموران انجام دادند و اطلاعاتی که از طریق ردیابی تلفن مقتول به دست آوردند، متوجه شدند آخرین‌ تماس‌های گیتی با مردی به نام رسول بود. پس از بازداشت رسول و بازجویی از او مشخص شد این مرد روز حادثه به اتفاق دوستش میثم، گیتی را سوار وانت کرده بود.

میثم در اعترافاتش به ماموران گفت: «رسول به من پیشنهاد داد با گیتی رابطه داشته‌باشیم؛ وقتی او را سوار ماشین کردیم به روستایی در همان اطراف بردیم و رابطه برقرار کردیم. گیتی خیلی ناراحت بود و با رسول دعوا می‌کرد. او می‌گفت شوهرخواهرش او را دیده و دیگر نمی‌تواند به خانه برگردد و جانش در خطر است. از رسول می‌خواست که او را همراه خودش ببرد اما رسول می‌گفت جایی ندارد تا از او مراقبت کند. سر این موضوع خیلی با هم درگیر شدند.

من برای اینکه در دعوایشان نباشم ماشین را جایی نگه ‌داشتم و پیاده ‌شدم، چنددقیقه بعد وقتی برگشتم رسول گیتی را به قتل رسانده ‌بود بعد هم جسدش را کنار جاده رها کرد و رفتیم.»

گفته‌های این مرد توسط رسول هم مورد تایید قرار گرفت و او در تحقیقات گفت: «مدتی بود که با گیتی رابطه داشتم. آن‌روز وقتی که شوهرخواهرش ما را دید و تعقیبمان کرد گیتی گفت اگر گیرمان بیاورد هر دو ما را می‌کشد. فرار کردیم و به روستایی رفتیم و من و میثم با او رابطه برقرار کردیم اما گیتی دست‌بردار نبود می‌گفت دیگر به خانه برنمی‌گردد و من باید برایش فکری بکنم من هم جایی نداشتم که از او نگهداری کنم. او می‌گفت از ماشین پیاده نمی‌شود و هرجا بروم دنبالم می‌آید و به خانواده‌ام همه‌چیز را می‌گوید. سر این موضوع درگیر شدیم و من هم او را کشتم.»

هرچند رسول در ادامه بازجویی‌ها گفته‌هایش را پس گرفت اما اعترافات مقرون‌به‌واقع او و همخوانی این اعترافات با گفته‌های متهم ردیف دوم و نظریه پزشکی‌قانونی منجر به مجرم‌شناخته‌‌شدن وی از سوی دادسرا شد. پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد و به‌زودی رسول به اتهام قتل عمد و میثم به اتهام معاونت در قتل محاکمه می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سره شوهره بی غریتت
      همون بهتر که مردی مایه ی ننگ بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز نظرت نسبت مردهایی که خیانت میکنن و زنها شون از بیچارگی سکوت میکنن چیه ؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 6363

      واقعا چ شوهر با غیرتی؟؟؟؟دست مریزاد
      «من می‌دانستم همسرم با مردانی رابطه دارد اما اصلا به روی خودم نمی‌آوردم و در مورد این مسایل با او صحبت نمی‌کردم.متوجه شدم احتمالا با کسی قرار دارد.»

      اصلا مگه میشه مردی همچین حرفی بزنه ؟؟؟سریالای ماهواره ایی هم اینجوری نیستن والا.......

      پاسخ ها

      • همه

        یکی میگفت بدترین درد اونی هست که نشه به کسی گفت...این مورد هم از همون ها بوده .شوهر بنده خدا که دوست نداشته اینطور باشه زن و زندگی اش

    • پدرام

      ماشالا به غيرت اين شوهر

    • sana

      شوهر زن گفته میدونسته که زنش با مردهای دیگه رابطه داره ولی به روش نمیاورده!!!!!!!!!!!!!چه زن کنه ای هم بوده.حالم بهم خورد.راستش اصلا از مرگش ناراحت نشدم.این زنها وجودشون برای به گند کشیدن خانواده ها مفیده

      پاسخ ها

      • ali

        اغلب معتادان که توان تامین هزینه های ضروری زندگی را ندارند زنهایشان به فساد ناخواسته گرفتار میشوند و مرد هم از اینکه نان آوری دارد به روی خود نمی اورد.

    • گمنام

      بدترین آدمها هم لحظه آخر عمر خداوند توفیق توبه را به آنها می دهد و پاک از دنیا می روند.ولی این زن با بدترین حالت گناه یعنی "زنا" از دنیا رفت.
      خداوند عاقبتمون رو ختم به خیر کنه.انشاالله

      پاسخ ها

      • ali

        فراموش نکن کسی که با غیبت آبروی دیگران را میبرد گناهش از این زن شدیدتر است هرچند سرنوشت اخروی هیچکس را نمیتوان از ظاهر مشخص کرد.

    • سجاد

      یعنی چی.مرده می دونسته و ...

      ننگ و نفرین بر همچین مردای متعفنی.

      حالم بد شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنهای زیادی هم هستند که میدونند مردشون خیانت میکنه چیزی نمیگن چون تو این جامعه...ایران مجبور میشن سکوت کنن تف به خائن

    • مملي

      پ اون ماكسيماييه چيكاره بوده اين وسط؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم متوجه نشدم
        فکر کنم مال یه داستان دیگه ایی بوده
        خخخخخخخخخخخ

      • خاك بر سر شوهر بي غيرتت

        يه بدبختي كه به جسد زنه زده بوده، خاك بر سر شوهر بي غيرتش... اينجور مردارو بايد آتيش زد...ميدونستم ولي به روش نمياوردم!!!!!!!!جالبه ميتونسته بخوابه...اعصابم داغون شد... كثثثثاااففففتتت تو فيلماي ماهواره هم همچين حيوونايي پيدا نميشن

    • بدون نام

      پس اون ماکسیما نقشش چی بوده؟؟
      ؟؟

      این که همش مجهول شد

    • sahra

      باجناق مرده از خودش بیشتر غیرت داشته حداقل زنه رو دنبال کرده خود شوهرش که میگه من میدونستم به روی خودم نمیاوردم خاک تو سر همچین مردی!!

    • bahman

      بالاخره باماشین زدنش یا خفش کردن قضیه ماجرایی فکری شد واووو!!!!

    • بدون نام

      زنه با دوتا مرده رابطه داشته یعنی چی ؟یعنی ایران وایرانی داره چه بلایی بسرش میاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج