۱۳۱۷۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطيبي: با این وضع از تراکتور مي‌‌روم

رسول خطيبي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي با تراکتور ادعا کرد که سهل انگاري مديريت باشگاه باعث شده که تيم مشکل داشته باشد.

ورزش سه: خطیبی در کنفرانس این حرف ها را سربسته زد اما در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" اختلافش را با نظمی علنی کرد. خطیبی در این باره گفت: من با نظمی حرفی ندارم او بهتر است برود مشکلات باشگاه را حل کند. قبل از بازی با ملوان مشکلاتی داشتیم به خاطر آبروی استان ترجیح دادم حرفی نزنم. البته مشکلات را به سردار کریمیان رئیس هیات مدیره باشگاه گفتم، خدا را شکر بازی با ملوان را بردیم و سردار کریمیان به من قول داد تا سه شنبه مشکلات تیم را حل کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا بعد از شکست مقابل پدیده این حرف ها را می‌ زند گفت: من به خاطر سردار کریمیان حرفی نزدم و مطمئن هم باشید اگر بازی را می‌ بردیم در این بازی همین حرف ها را می‌ شنید. با این شرایط نه من و نه هیچ مربی دیگری حاضر نیست در تبریز کار کند. فکر نکنید این حرف هایی که می‌ زنم به خاطر شکست برابر پدیده است، باز هم می‌ گیم که اگر مشکلات حل نشود از فردا سر تمرین نمی‌ روم.

او ادعا می‌ کند که تمام بازیکنان از مشکلات تیم خبر داشتند: خدا را شکر تمام بازیکنان و مردم تبریز از مشکلات خبر دارند و به خاطر من خبرها به بیرون درز نکرد. حالا همه چیز را می‌ گویم تا مدیران تیم به فکر مشکلات تیم باشند. اگر سردار کریمیان به من قول نمی‌ داد بعد از بازی با ملوان همه حرف هایم را می‌ زدم.

خطیبی با طعنه به کارنامه غیرورزشی نظمی گفت: آقای نظمی من بازیچه دست شما نیستم و مثل شما نیستم که در ورزش نبوده باشم. ۲۵ سال در فوتبال زحمت کشیده ام و خوب این ورزش را می‌ شناسم. الان می‌ فهمم که چرا اول فصل هیچ مربی حاضر نمی‌ شد سرمربی تراکتورسازی شود، این باشگاه واقعا مشکلات زیادی دارد، جالب است که آقای نظمی مدت هاست که جواب تلفن من را نداده است.

او درباره پذیرش سرمربیگری تراکتور هم گفت: من به خاطر تعصب به شهرم مشکلات سرمربیگری این تیم را قبول کردم و زیربار مشکلات شانه خالی نکرده ام. شما بهتر است مشکل تیم را حل کنید این درست نیست که بی خیال تیم شده اید، تیم ما آنقدر مشکل دارد که اگر من آنها را باز کنم تماشاگران خشمگین می‌ شوند. تا حالا یک ریال از تراکتورسازی پول نگرفته ام و اگر این مسائل ادامه پیدا کند بدون اینکه ریالی بگیرم تراکتور را رها می‌ کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج