۱۳۱۷۸۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نقدی: بسیج برترین نعمت بعد از ولایت است

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از اسلام و ولایت، برترین نعمتی که ملت ما دارد، بسیج است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از اسلام و ولایت، برترین نعمتی که ملت ما دارد، بسیج است.

سردار محمدرضا نقدی در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور، اظهار داشت: قشنگ‌ترین، شیرین‌ترین و دلچسب‌ترین قسمت بسیج، کار با نوجوانان و دانش‌آموزان است. آنها انسان‌های پاک و معصومی هستند که خداجویند و فطرت‌های پاکشان بستر ارزشمندی برای تعالی است.

وی افزود: بعد از اسلام و ولایت، برترین نعمتی که ملت ما دارد، بسیج است. انتظار این است که با سازندگی یک نسل بتوانیم نظام الگو و پیشتاز ایران اسلامی را بسازیم. وقتی سخنان رهبر انقلاب را مرور می‌کنیم، مطالبات ایشان از خودمان هم مدنظر باشد. همه کلام بر سر سازندگی انسان‌هاست.

نقدی یادآور شد: شما باید کاری کنید که وقتی دانش‌آموز به دانشگاه می‌رسد، یک نیروی خودجوش و خودکار باشد و احتیاجی نباشد کسی روی او کار کند. جوانانی که به جبهه آمدند، به ندرت کسی برایشان کلاس احکام گذاشت، اما در وجودشان شوری ایجاد شد که همه رساله را خودشان از بر خواندند.

فرمانده بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اینها با رفتار بروکراتیک حاصل نشد، بلکه انسان‌های الگویی جلودار بودند، مانند شهید برونسی، شهید صیاد شیرازی و... که نوجوانان و جوانانی که به جبهه آمده بودند، آنها را می‌دیدند و راهشان را انتخاب می‌کردند. فرماندهان بزرگ سرنوشت‌ساز ما همه جوان بودند.

نقدی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تمرکز بر روی ویژگی‌های مثبت تأکید و تصریح کرد: قبل از این که نیمه‌خالی لیوان را ببینیم، قسمت پر را ببینیم و از خودمان بپرسیم با این سرمایه عظیمی که در اختیار ماست، چه کردیم؟ فرصت‌ها را دریابید از آنها استفاده کنید. چیزی که در میدان کار را پیش می‌برد، ابزار و وسایل و بروکراسی نیست، ارتباطات دلی است.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های اصلی حوزه دانش‌آموزی مطلوب، این است که دانش‌آموزان مثل پروانه دور شمع وجود فرمانده حوزه بچرخند. فرمانده بتواند با آنها رابطه دلی و فکری برقرار کند. شبکه انسانی اصلی‌ترین مطلب است.

نقدی تأکید کرد: فرمانده هر حوزه باید در هر مدرسه ارتباطی شبیه به ارتباط خانوادگی را برقرار کند. اگر این اتفاق نیفتد، همه کارهای دیگر مانند راهیان نور، میدان تیر و... اگر در خدمت شکل‌گیری شبکه انسانی قرار نگیرد، ارزش ندارد. لذا از راهیان نور برای شکار کردن دل‌های آماده استفاده می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: اگر این کار را انجام دهید هیچ فرماندهی به شما به چشمِ سیاهی ‌لشگر نگاه نمی‌کند. نوع نگاه فرماندهان به بسیج دانش‌آموزی را با کار و عمل خودتان عوض کنید، که اگر سیستم‌تان اداری نباشد، این اتفاق می‌افتد. کار شبکه‌ای را جدی بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sagittarius

      عجبببب . واقعا بعضی حرفها بدون شرحه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج