۱۳۱۷۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رازهای سلامت و تناسب اندام آقای ایکس!

هیو جکمن یک ورزشکار است که در کنار بدنسازی‌های سنگین برای رسیدن به وزن ایده‌آل، برنامه‌های روتین تغذیه‌ای دقیقی را دنبال می‌کند. او ۹ راز داشتن زندگی سالم خود را فاش می‌کند.

رازهای سلامت و تناسب اندام آقای ایکس!
مجله سیب سبز: هیو جکمن، بازیگر 45 ساله خوش‌اندام و معروف مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» و «وولورین» یکی از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین ستارگان حال حاضر سینماست؛ بازیگری که در سال ۱۹۹۹ بزرگ‌ترین بخت دوران کاری به او چشمک زد و برای نقش وولورین در فیلم مردان ایکس انتخاب شد. موفقیتی بی‌نظیر که به سرعت جکمن را به یک ستاره تبدیل کرد. هیو جکمن یک ورزشکار است که در کنار بدنسازی‌های سنگین برای رسیدن به وزن ایده‌آل، برنامه‌های روتین تغذیه‌ای دقیقی را دنبال می‌کند. او 9 راز داشتن زندگی سالم خود را فاش می‌کند.

1. ترجیـح می‌دهـم ورزش‌هـای هیجان‌انگیز مانند موج‌سواری را انجام دهم

از آنجا که هیچ علاقه‌ای به اضافه وزن ندارم، سال‌هاست که با بهترین دوستانم برنامه روتین ورزشی را دنبال می‌کنم. برنامه‌ای که کاملا رقابتی و جاه‌طلبانه است. هر یک از ما عاشق انگیزه و هدفی هستیم که با هم در رسیدن به وزن و فرم بدن‌مان در کنار هم دنبال می‌کنیم.

2. هیچ کس به اندازه خود شما نمی‌داند چه چیز برای‌تان بهتر است و چه توانایی‌هایی دارید

این جمله‌ «جان تراولتا» همیشه در ذهن من مانده است. جان در طول این سال‌ها توصیه‌های مفید فراوانی را به من کرده که چکیده همه آنها این است که ما باید پیش از هر چیز به خودمان اعتماد کنیم. این بهترین پیشنهادی است که هر فردی می‌تواند در زندگی‌اش به کار ببندد.

رازهای سلامت و تناسب اندام آقای ایکس!

۳. به رژیم‌غذاییم اهمیت می‌دهم

همه ما به خوبی می‌دانیم که پیروی نکردن از یک رژیم غذایی مناسب برای بدن‌مان مضر است اما به‌ندرت افرادی پیدا می‌شوند که از مضرات رژیم غذایی ناسالم بر سلامت ذهنی، عاطفی و روحی آگاه باشند. غذاهای بد یا حتی غذاهای خوب اگر به درستی مصرف نشوند، ممکن است باعث تغییر حالت و شکل بدن و اضطراب، خستگی و افسردگی شوند. پس به موادی که برای خوردن انتخاب می‌کنید، دقت کنید.

۴. اولویت اولم خانواده است

شاید در طول زندگی خانوادگی مجبور به رها کردن بسیاری از عادت‌های دوست‌داشتنی خودم باشم اما خوبی زندگی همین است. اگر می‌خواهید بهتر زندگی کنید برنامه‌های خود را تغییر دهید. برنامه‌های روزانه‌تان را عوض کرده تا انرژی جـدیدی پیدا کنید. مرز مشخصی بین کار و تـفریح ایـجاد کنید و بـرای فـعالیت‌های ســرگرم‌کننده یا تفکر در محیطی آرام از خانه خارج شوید.

۵. همسرم برای من قوانینی وضع کرده که سال‌هاست به آنها پایبندم

یکی از قوانین این است که من نباید بیش از دو هفته از خانه و فرزندانم دور باشم. با وجود اینکه من عاشق کارم هستم؛ کاری که ساعت و زمان نمی‌شناسد و مدت‌های زیادی من را از خانواده دور نگه می‌دارد اما باید به این نکته همیشه توجه کنم که چه چیزهایی در زندگی من اولویت دارند.

۶. ۲۰ سال است که روزی دو بار مدیتیشن انجام می‌دهم

فیلم و تئاتر دیدن را هم بسیار دوست دارم اما اولویتم همیشه با مدیتیشن بوده چرا که عمیق‌ترین حالت آسودگی و آرامش را با این روش به‌دست آورده‌ام.

۷. به خود احترام بگذارید

با احترام گذاشتن به خود و باور داشتن توانایی‌های‌تان و اعتقاد به این امر که هم در روابط اجتماعی و هم در زندگی شخصی می‌توانید از موضع قدرت و مقاومت صحبت کنید، می‌توانید به موفقیت دست یابید. این ویژگی‌های اخلاقی موجب می‌شوند دیگران به شما جذب شوند، روابط‌تان با احترام همراه شده و شما را تبدیل به شریکی خوشایندتر می‌کنند.

رازهای سلامت و تناسب اندام آقای ایکس!

برای اینکه اندامم شبیه به ولوورین مردان ایکس شود و به خاطر جذب پروتئین هر سه ساعت چند سینه مرغ می‌خوردم و سه ساعت ورزش سخت انجام می‌دادم و ساعت ۳ صبح برای خوردن سفیده تخم‌مرغ از خواب می‌پریدم و پنج صبح دو ساعت می‌دویدم. الان مطمئنم تمام مرغ‌های دنیا از من متنفرند.

۸. خـوشحالی یک وضعیت خاص ذهنی اسـت

هـر فـردی در زنـدگی خـود روزهـایی را تجربه کرده که برایش خوشایند نبوده است اما ناخوشی‌های همیشگی می‌توانند سلامت، شغل و روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد. بـه خـوشـحال بـودن فـکر کـنـیــد تا احساس و ظاهر بهتری به‌دست آورید.

۹. روی آرامش متمرکز شوید

زمان‌هایی که تنش قدرت فکر و عمل را از شما می‌گیرد، تمام تمرکز خود را روی برگرداندن آرامش و آزادی عمل معطوف کنید. شاید نوشیدن قهوه و مدیتیشن و قدم زدن در مکان‌هایی که حال شما را خوب می‌کند کمک خوبی برای‌تان باشد. فکر کردن به دلایل استرس و ناآرامی‌های مقطعی فقط حال‌مان را آشفته‌تر و ما را نگران‌تر می‌کند پس به خوبی‌ها و داشته‌ها فکر کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج