۱۳۱۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کیانیان در وزارت اطلاعات برای عامل سوم

سریال «عامل سوم» با موضوع انرژی هسته ای و مبارزه با خرابکاری در ژانر جاسوسی و پلیسی به کارگردانی ابراهیم شیبانی در لوکیشنی که به عنوان ستاد وزارت اطلاعات در نظر گرفته شده بود، ۲۹ مردادماه با حضور مدیر شبکه یک کلید خورد.

مهر: سریال «عامل سوم» با موضوع انرژی هسته ای و مبارزه با خرابکاری در ژانر جاسوسی و پلیسی به کارگردانی ابراهیم شیبانی در لوکیشنی که به عنوان ستاد وزارت اطلاعات در نظر گرفته شده بود، ۲۹ مردادماه با حضور مدیر شبکه یک کلید خورد.

سریال «عامل سوم» به تهیه کنندگی محمدهادی پیرهادی و کارگردانی ابراهیم شیبانی روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک و رضا کیانیان بازیگر و همچنین دیگر عوامل کار کلید خورد.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک بعد از تصویربرداری چند پلان از کار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سریال «عامل سوم» با موضوع جاسوسی تولید می شود و به نظر من یک از قصه های جذاب خواهد بود که به شکلی حرفه‌ای کار می شود.

وی افزود: در این سریال بخشی از زحمات سربازان گمنام کشور به تصویر کشیده می شود و ضرورت چنین کارهایی به این دلیل است که مردم به این آثار بسیار علاقه مند هستند.

مدیر شبکه یک با بیان اینکه همیشه سریال های پلیسی و جاسوسی مورد علاقه و استقبال مردم بوده اند، گفت: طبیعتا ما به دلیل پرهزینه بودن و همچنین کم تجربه بودن، هنوز در تولید سریال های جاسوسی اقبال کمتری داشته ایم اما امسال شبکه یک و دیگر شبکه ها سریال هایی را با این موضوع به تولید رسانده اند.

فرجی درباره ویژگی های سریال «عامل سوم» تأکید کرد: تلاش ما این بوده که این کار قصه متفاوت و قابل باوری داشته باشد. قصد ما این است که در این کار دشمن را به شکلی ضعیف و حقیر نشان ندهیم و طبیعتا وقتی نیروهای امنیتی ما بر دشمن قوی غلبه می کنند، فضای کاری آنها ارزش بیشتر پیدا می کند. بنابراین، این کار با آثاری که تاکنون ساخته شده تفاوت دارد و مردم آن را می پذیرند و از آن لذت خواهند برد.

مدیر شبکه یک در ادامه با اشاره به دیگر آثار این شبکه در ژانر پلیسی، گفت: ما به فاصله اندکی از این کار سریال فریدون جیرانی را که در همین فضای پلیسی و جاسوسی است در دهه اول شهریور کلید خواهیم زد. در مورد زمان پخش این کار هم پیش بینی ما این است در مهرماه به پخش برسد.

سریال «عامل سوم» در ۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای به کارگردانی ابراهیم شیبانی با موضوع انرژی هسته ای ساخته خواهد شد و در آن بازیگرانی چون رضا کیانیان، آرش مجیدی، شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی و محسن بهرامی ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: قرار است روز بهره برداری از نسل جدید سانتریفیوژها از طریق خرابکاری صنعتی، اتفاقی در مراکز هسته ای رخ دهد تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود. وزارت اطلاعات این موضوع را کشف کرده و تلاش دارد تا این توطئه را خنثی سازد.

نویسندگان این سریال علیرضا محمدی و ایوب آقاخانی هستند و امروز صحنه هایی از سریال که در آن رضا کیانیان نقش سعید یک مامور اطلاعاتی را در محل وزارت اطلاعات بازی می کرد، تصویربرداری شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      آقای کیانیان وخانم شقایق فراهانی از بازیگرای ارزشی این مملکت هستند.خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج