۱۳۱۹۷۰
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد تند از حضور زنان در آگهی های تلویزیون

دکتر مجتبی رحماندوست، نویسنده و نماينده مردم تهران نوشته است: «سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در ماه‌هاي اخير کشف جديدي کرده است که بايد به او تبريک گفت.

خبرگزاری خانه ملت: دکتر مجتبی رحماندوست، نویسنده و نماينده مردم تهران نوشته است: «سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در ماه‌هاي اخير کشف جديدي کرده است که بايد به او تبريک گفت.

بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني از حضور زناني پر شده است که در خدمت آگهي‌هاي بازرگاني درآمده‌اند. ظاهرا صدا و سيما هم عفاف و هم حجاب را در پوششي مي‌بيند که موي خانم‌‌ها ديده نشود و غافل است از مدل‌هاي حضوري که آنان در اين آگهي‌‌ها حضور پيدا مي‏کنند که هم با مصاديق عفاف مغاير است و هم با مصاديق حجاب.

به برکت اقدام صدا و سيما، فروش کالاهايي که خانم‌‌ها در وضعيت فعلي در خدمت تبليغ آنها قرار دارند بالا رفته است و زن، جايگاه واقعي خود را بازيافته است. اين کشف جديد را به صدا و سيما تبريک مي‌گويم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاب تاب

      باشه فهمیدیم هستی

    • marya

      جايگاه حقيقي زن با اين چيزها خدشه دار نميشه....بلكه با زيزر پا گذاشتن حق و حقوق اونها و ناديده گرفتن نقش انها در اجتماع خدشه دار ميشه اقاي محترم

    • رضا

      قابل توجه ماریا، هر وقت شما زنا کل خدمات و زحمتهایی رو که آقایون تو جامعه دارن انجام میدن، انجام دادی، اونوقت توقع حقوق مساوی داشته باش. بعنوان مثال اولیش همین خدمت سربازیه. هر وقت شما زنا هم حاضر شدین دوسال از جونیتون رو مفت برای کشور کار کنینو تو گرمای تابستون و سرمای زمستون روزی 12 ساعت کنار خیابونا سرپا وایسین، اونوقت بیا توقع حقوق مساوی داشته باش.

      پاسخ ها

      • حدیث

        من یکی ک سربازی رفتنو خیلی دوست دارم...

      • ماری جون

        همین سربازی واستون میشه یه عمر خاطرات خوش نعریف کردن

      • ندا

        تونستی سختی های زنا تو جامعه رو درک کنی بعد بیا حرف بزن ..... تو همین گرمای حال بهم زن اگه تونستی این مانتو و منقعه و روسری زنا رو سر کنی و پا به پای مردا کار کنی بعد بیا حرفی داشتی بزن !!! سربازی دو ساله بعد تموم میشه میره اما سختی های ما دائمی آقای محترم

      • رضا

        قابل توجه ندا خانم- اولا این که تقریبا مانتو و مقنعه ای دیگه وجود نداره خودت میتونی تو خیابون مشاهده کنی. در ضمن مگه مردا شما رو مجبور کردن که پا به پای اونا کار کنی؟ چرا منتشو سر مردا میذاری؟ خودتون میخاین مستقل باشینو دستتون تو جیب خودتون باشه، خوب سختی پول درآوردنو هم تحمل کنین. تازه شما با این پولتون یا میرین دماغتونو عمل میکنین یا کارای زیبایی مربوط به خودتونو انجام میدین. خرج زندگی که نمیکنین.در ضمن سربازی یکی از نمونه هاشه. نمونه دیگه اش اینه که یه عمرما باید خرج آدمایی مثل جنابعالی رو بدیم که در نهایت سه متر زبون دارین که میگین به ما ظلم شد.

      • رضا

        ماریا جان، ایشالا چند وقت دیگه شما رو هم میبرن سربازی، اونوقت شما هم تا آخر عمرت از گیس و گیس کشیهاتون تو خدمت برای بقیه تعریف کن.

    • ترسو

      این یکی دیگه از کجا پیداش شده ؟؟؟؟؟!!!!

    • ماری جون

      دست از سر زنا بردارین چی میخواین از جونشون هر روز یه مسئله یه داستان جدید
      بسه دیگه

    • ترسو

      در جواب اقا رضا ! بله ! زن و مرد از لحاظ فیزیکی متفاوتند ... ولی باید از حقوق مساوی برخوردار باشند !!! اگر منطق شما پذیرفتنی باشد ؟! ایا شما هم میتوانید 9 ماه بارداری و زایمان و شیردهی را طاقت بیاورید ؟؟! بعید میدونم ...............

      پاسخ ها

      • رضا

        شما هم مارو کشتین با این زایمان. اولا که این خود شما زنایین که هی بچه بچه میکنین. بچه میخای ، پای زحمتش هم وایسا. شما برای برآورده شدن آرزوی عروسک بازی بچگیتونه که هی بچه بچه میکنین. در ضمن چرا اونجایی که بحث خدمات میشه، شما میشین زن لطیف و اونجایی که بحث استفاده از امکانات میشه، میشین طرفدار تساوی حقوق زن و مرد؟

    • بدون نام

      والا ما كه جيز بدي نديديم تو تبليغات.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج