۱۳۲۰۷۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

اوباما: غده سرطانی داعش را از بین می‌بریم

رئیس جمهوری آمریکا با ابراز اندوه و دلشکستگی نسبت به خبر کشته شدن خبرنگار این کشور به دست شبه نظامیان داعش متعهد شد که با عملیات نظامی برای از بین بردن این "غده سرطانی" از خاورمیانه اقدام می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری آمریکا با ابراز اندوه و دلشکستگی نسبت به خبر کشته شدن خبرنگار این کشور به دست شبه نظامیان داعش متعهد شد که با عملیات نظامی برای از بین بردن این "غده سرطانی" از خاورمیانه اقدام می‌کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت: داعش به نام هیچ مذهبی صحبت نمی‌کند هیچ مذهبی از جنایت علیه بیگناهان حمایت نمی‌کند. ایدئولوژی آنها پوچ است. گروهی نظیر داعش در قرن بیست و یکم جایگاهی ندارند.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: کیم فولی، خبرنگار آمریکایی به دنبال اقدامی خشونت آمیز که جهان را بهت زده کرد از ما گرفته شد.

اوباما گفت که با خانواده فولی صحبت کرده و به آن‌ها گفته است که "همگی از این ضایعه اندوهناک شدیم و به کیم افتخار می‌کنیم."

رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا همچنان به فعالیت‌های خود در راستای محافظت از شهروندان این کشور ادامه خواهد داد. ما هوشیار هستیم و وقتی در هر جای دنیا افراد و آمریکایی‌ها آسیب ببینند هرآنچه که لازم باشد را برای تحقق عدالت انجام خواهیم داد و در کنار دیگران علیه داعش اقدام خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین پیام صریحی را خطاب به هم‌پیمانانش کشورش در منطقه خلیج فارس در خصوص ارائه کمک‌های مالی و تسلیحاتی به داعش مطرح کرد و گفت: از سوی دولت‌ها و ملت‌های خاورمیانه باید تلاشی مشترک صورت گیرد تا این توده سرطانی از میان برده شود و از گسترش آن جلوگیری به عمل آید.

اظهارات اوباما اندکی پس از آن مطرح شد که شورای امنیت ملی این کشور این موضوع را تایید کرد که ویدیوی پخش شده از کشته شدن فولی توسط اعضای داعش واقعی است.

کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز با تشکیل جلسه‌ای برای گفت‌وگو و رایزنی در مورد کشته شدن خبرنگار آمریکایی به دست داعش این اقدام را شوک آور خواند.

جورج بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز در جریان سفرش به چین به موضوع کشته شدن خبرنگار آمریکایی پرداخت و گفت که همه آمریکایی‌ها نسبت به این موضوع ناراحت و غمگین هستند.

بوش تصریح کرد: همه افرادی که آمریکایی‌ها را تهدید می‌کنند و دست به اقدامات وحشیانه می‌زنند باید بدانند که این اقدامات تنها اراده آمریکا برای مقابله با عوامل ترور را بیشتر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما باید یکی از خودتون میمرد که یه تکون به خودتون بدین

    • صداقت

      تحويل بگيريد دسته گلي كه خودتون به اب داديد !!!!!!!

      پاسخ ها

      • مهدی

        عزیزم این اول دسته گل ما مسلمونای تندروست بعد اونا که از تندروی ما استفاده کردن

    • کوشان سروش

      امریکاییها خودشونم میدونن این داعش نوزادیه که خودشون زاییدن .چند سال پیش کندالیزارایس وزیر خارجه بوش گفت خاورمیانه درد زاییدنش گرفته که منظورش از رونمایی از همین گروه تروریستی داعش بود حالا اینا فیلمشونه وبه این طریق بگن ،من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود!!

    • بدون نام

      هم داعش هم اسراییل هر دو غده ی سرطانیند خود آمریکا هم پرورش دهنده ی این غده هاست .

    • محمد

      این همه انسانهای بی گناه در سوریه وعراق کشته شدند وهی سلاح دادید و پشیتبانی مالی کردید و حالا داره دودش به چشم خودتان میره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج