۱۳۲۱۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایمن سازی نقاط حادثه خیز در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز در تهران گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات پلیس راهور، شناسایی نقاط حادثه خیز، مشخص کردن دلایل بروز حوادث و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایمن سازی این معابر است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز در تهران گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات پلیس راهور، شناسایی نقاط حادثه خیز، مشخص کردن دلایل بروز حوادث و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایمن سازی این معابر است.

سرهنگ تیمور حسینی اظهارداشت: دهها نقطه در شهر شناسایی شده که بیشرین حوادث و تصادفات را شاهد بوده اند و نسبت به ایمن سازی ای نقاط اقدام شده است.

وی تصریح کرد: در نقاط حادثه خیز هرکجا که نیاز به ایمن سازی معبر باشد اقدامات لازم صورت می گیرد ، به طور مثال جایی ممکن است نیاز به تعویض تابلو یا اصلاح هندسی داشته باشد و جایی دیگر نصب کاهنده سرعت .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هر نقطه ای از شهر که در آن تصادف مهمی رخ دهد هیاتی کارشناسی در محل حضور می یابد تا مشکلات هندسی و مهندسی مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مرگ در تصادفات مربوط به عبران پیاده و موتورسواران است گفت: ۶۵ درصد تلفات حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است، این درحالیست که با برخوردهای صورت گرفته و آموزش های داده شده طی مدتهای گذشته اکنون تازه به رقم ۴۰ درصدی استفاده موتور سیکلت سواران از کلاه ایمنی رسیده ایم.

سرهنگ حسینی گفت: ۴ تخلف عمده موتور سیکلت سواران شامل استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز، عبور از پیاده رو و عبور از محل های ممنوع به صورت ویژه در طرح تابستانی برخورد با موتور سیکلت سواران اعمال شده است، بطوری که آموزش، ارشاد و اعمال قانون توامان به اجرا درآمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج