جاباما
۱۳۲۲۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کی‌ روش تا جام‌ جهانی سرمربی ایران است

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تمدید قرارداد این فدراسیون با سرمربی پرتغالی تیم ملی تاکید کرد حتی اگر وی نتواند تیم ملی را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برساند بازهم مورد حمایت قرار خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تمدید قرارداد این فدراسیون با سرمربی پرتغالی تیم ملی تاکید کرد حتی اگر وی نتواند تیم ملی را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برساند بازهم مورد حمایت قرار خواهد داشت.

علی کفاشیان همچنین گفت: از کی‌روش خواسته‌ایم تیم ملی را برای حضور در جام‌جهانی جوان کند و این کار را در جام ملت‌ها جزو برنامه‌هایش قرار دهد.

علی کفاشیان که روز پنجشنبه در نشستی با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد با وی به توافق رسید، امروز جمعه روند مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و در مورد خواسته های فدراسیون فوتبال از سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: به هر حال کی روش شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و نیاز نبود توضیحات زیادی در این باره ارائه شود. با این حال از وی خواستیم تیم ملی را برای جام ملت ها جوان کند تا برای حضور در جام جهانی مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: در جلسه ای که با کی روش داشتم به او گفتم اولویت اصلی ما حضور در جام جهانی است و برنامه اش را به گونه ای تنظیم کند که ما بتوانیم با قدرت راهی جام جهانی شویم و در آن مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم. هدف فدراسیون فوتبال این است که تیم ملی با تمام توان در جام ملت های آسیا حضور پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که اگر تیم ملی نتواند عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد، بازهم کی روش سرمربی تیم ملی خواهد ماند؟ گفت: قطعا کی روش سرمربی تیم ملی ایران تا جام جهانی خواهد ماند. برای ما عملکرد تیم ملی خیلی مهم است. ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و هدفمان این است که در جام ملت ها هم این روند را ادامه دهیم.

علی کفاشیان با تاکید بر اینکه پاداش های خوبی را برای روس سکو رفتن تیم ملی در جام ملت های آسیا در نظر گرفته ایم خاطرنشان کرد: البته درست است که حضور در جام جهانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است اما به جام ملت ها هم توجه ویژه داریم و به کی روش هم گفته ایم که اگر بتواند تیم ملی را روی سکو ببرد پاداش خوبی را به وی پرداخت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: هدف ما این است که وقتی مربی را برای هدایت تیم ملی انتخاب می کنیم از او حمایت کنیم. نمی خواهیم مثل کشورهای عربی باشیم که با هر باختی سرمربی تیم ملی شان را عوض می کنند. به هر حال ما باید از یک مربی حمایت کنیم تا بتواند با آرامش کارش را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج