جاباما
۱۳۲۲۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازداشت پلیس آمریکایی به اتهام تجاوز به ۶ زن

یک مامور پلیس اوکلاهما سیتی روز گذشته به اتهام ارتکاب تجاوز جنسی علیه ۶ زن در حین انجام وظیفه بازداشت شده است.

خبرگزاری تسنیم: یک مامور پلیس اوکلاهما سیتی روز گذشته به اتهام ارتکاب تجاوز جنسی علیه ۶ زن در حین انجام وظیفه بازداشت شده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ دانیل کن هولتزکلاو ۲۷ ساله مامور پلیس اوکلاهما به علت طرح شکایت‌هایی در خصوص تجاوز جنسی بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش بیل سیتی رئیس پلیس اوکلاهما در کنفرانس خبری تاکید کرد: هولتزکلاو در زمانی که در حال انجام وظیفه و کار بوده زنان را مجبور به تن دادن به تجاوز جنسی می کرده و در یک مورد نیز با یک زن رابطه جنسی برقرار کرده است.

وی تصریح کرد: مقام های پلیس اظهارات ۶ قربانی را دریافت کرده اند و منتظر اظهارات قربانی هفتم هستند. رئیس پلیس اوکلاهما افزود: بازپرسان بر این باورند که قربانی های بیشتری نیز در این مورد وجود دارد.

بیل سیتی گفت: اداره پلیس تحقیقات خود در خصوص هولتزکلاو را زمانی آغاز کرد که یک زن شکایتی را در روز ۱۸ ژوئن مطرح کرده است.

وی افزود: ما تحقیقات خود را آغاز کردیم و مواردی را که وی اقدام به متوقف کردن خودروها در ماه های گذشته نموده بررسی و ارزیابی کردیم تا هویت زنانی را که این مامور پلیس در این مدت با آنها رابطه داشته شناسایی کنیم و بفهمیم در این مدت آیا این افراد مورد تجاوز جنسی از سوی این پلیس قرار گرفته اند.

دیوید پراتر دادستان منطقه اوکلاهما نیز که در این کنفرانس خبری شرکت کرده بود، گفت: وی پیش بینی می کند اتهامات علیه هولتزکلاو تا ۲۹ اوت یعنی یک هفته آینده واصل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج