۱۳۲۲۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۰۱ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه 01 / 06 / 1393



فال روزانه 01 / 06 / 1393

فروردین

شما راه های درست زندگی را به خوبی می دانید. به خودتان اعتماد به نفس بدهید و با شهامت روی ایده های خود کار کنید. در راهی که پیش می گیرید ثبات قدم داشته باشید. این موجب می شود مورد تحسین اطرافیان نیز قرار بگیرید. تشویق دیگران به شما انرژی می دهد. برای آغاز طرح ها امروز زمان مناسبی است. در مسایل عاشقانه نیز باید حرف های خود را به زبان بیاورید. اگر بتوانید با صداقت با شریکتان حرف بزنید، درک بهتری از هم خواهید داشت و این مساله به عمیق تر شدن رابطه شما کمک بسیاری می کند. امروز حس های عاشقانه شما با کمی منطق همراه می شوند و این تجربه بسیار خوبی برای هر دو شما است.

اردیبهشت

امروز حس نوع‌دوستی شما زیاد می شود. دوست دارید به اطرافیان و به ویژه به اعضای خانواده خود کمک بسیاری کنید. از این حس برای یاری رساندن به افرادی که واقعا به همدردی نیاز دارند، استفاده کنید. این موضوع را خوب درک کرده اید که باید به هم‌نوعان کمک کرد. این مساله حس بسیار خوبی به شما می دهد و وقتی مورد استقبال قرار می گیرید، خودتان نیز حالتان بهتر است. امروز با معشوقتان نیز یک روز پر از حرف و مرور خاطرات خواهید داشت. می توانید با هم در مورد هر موضوعی حرف بزنید. این مکالمات به درک بهتر روحیات دو طرف کمک می کند.

خرداد

امروز بسیار منظم شده اید و می خواهید همه چیز سر جای خودش باشد. البته تمرکز کردن روی کار واحد برایتان دشوار است. نمی توانید همه آنچه می خواهید را در سر خود درست سروسامان بدهید و از آنها یک ایده درست و دقیق بیرون بکشید. اما بد نیست هر فکری دارید بنویسید تا در روز مناسب از آنها بهره بگیرید. در عوض، در مسایل عاشقانه بسیار موفق هستید. با عشقتان از هر دری سخن خواهید گفت و درک بسیار خوبی نیبت به احساسات یکدیگر خواهید داشت. صحبت هایتان شیرین و سرشاز از انرژی هستند و همین موجب می شود تا امروز به عنوان یک روز عالی در دفترخاطراتتان ثبت شود.

تیر

امروز باید تواضع را سرلوحه رفتار خود قرار دهید. با تندمزاجی یا لجبازی هیچ کاری پیش نمی رود. البته لازم نیست خود را در سختی بیندازید، فقط کمی آرام تر باشید. رفتارهای آتشین موجب افزایش دمشنان می شوند. باید بتوانید آگاهانه و سنجیده حرف بزنید. شاید مسایل کاری یا ارتباط ها امروز برایتان جالب و دوست داشتنی نباشند، اما بیهوده افکارتان را خراب نکنید. امروز می گذرد و حس های خوب شما باز خواهند گشت. با عشقتان نیز بهتر است بیرون بروید. تماشای یک فیلم عاشقانه موجب می شود تا یک روز خوب و معمولی در کنار هم داشته باشید. حرف زدن در مورد احساسات و خواسته ها هم ایده خوبی است.

مرداد

امروز خیلی دوست دارید حرف بزنید اما این زیاد حرف زدن موجب می شود تا هر چه باید و نباید را به زبان بیاورید. بهتر است کمی محتاطانه رفتار کنید. هر چه در سرتان می گذرد را به زبان نیاورید. قبل از باز کردن دهان خود، خوب به عواقب کلمات خود فکر کنید. اینکه یک دقیقه یک چیز بگویید و دقیقه دیگری حرفتان را عوض کنید چندان برای موقعیت کاری شما مناسب نیست. در مسایل عاطفی هم خودتان تلاش کنید تا عشقتان به آن مرحله ای برسد که دوست دارید. شاید لازم باشد خودتان را کمی تغییر دهید تا شادی موردنظر را به دست بیاورید.

شهریور

سعی کنید ارتباط های خود را بیشتر کنید. تا جای ممکن در مورد فکرهای خود حرف بزنید. هر چه در دل دارید را با حفظ مراتب احتیاط بیان کنید. این موجب کم شدن بار فکری شما می شود و به خلاقیتتان می افزاید. با صداقت محبت بیشتری دریافت می کنید و راه های موفقیت آینده برای شما باز خواهند شد. در مسایل عاشقانه نیز یک روز سرشار از مکالمه در پیش دارید. با شریک عاطفی خود از هر دری سخن می گویید و با هم اهداف و برنامه های خود را تعیین می کنید و بحث و گفتگوی صریحی در مورد به ثمر رساندن آنها با هم خواهید داشت.

مهر

باید با خود و اطرافیان صادق باشید. اینکه در رابطه خود حس فداکاری داشته باشید و علیرغم میل درونی با دیگران خوب رفتار کنید چیزی جز اندوه برایتان به همراه ندارد. به روابط شما هم لطمه می زند. بهتر است از این رفتار دست بکشید و به روش عادی زندگی کنید. رک و صادق بودن بسیار بهتر است. این در رابطه عاطفی شما بیشتر از هر رابطه دیگری اهمیت دارد. امروز به یک مهمانی دعوت می شوید که برایتان بسیار مهم است. سعی کنید تا می توانید خوش بگذارنید و انرژی کسب کنید.

آبان

برای زندگی شاد باید به سلامت خود اهمیت بیشتری بدهید. خوراک خود را درست کنید و برنامه های غذایی سالم تری برای خود ترتیب دهید. حس بسیار خوبی در وجود شما هست که می توانید همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این حس خوب موجب می شود دیگران نیز ارزش و احترام بیشتری برای شما قایل باشند و مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرید. همیشه خودتان باشید. این مساله را در روابط عاطفی خود نیز رعایت کنید تا روزی عالی و سرشار از مکالمات خوب در انتظارتان باشد. اگر مجرد باشید حتی شاید با فردی آشنا شوید که همه جانبه شما را تحسین می کند.

آذر

این را بدانید که امروز هر چه بیشتر خودتان باشید و صداقت داشته باشید، حس های بسیار بهتری نیز از اطرافیان دریافت خواهید کرد. تعادل در رفتار و گفتار خود را رعایت کنید. با این کار مورد تحسین قرار می گیرید. انرژی های امروز ایده های ارزشمندی به ذهنتان می دهند که می توانید در راستای تحقق اهداف خود از آنها استفاده کنید. در رابطه عاشقانه تان نیز صادق باشید. با هم بیرون بروید و در مورد هرچه دوست دارید، حرف بزنید. این را بدانید که اگر شما خودتان را کمی تغییر دهید، رابطه تان نیز بسیار عالی تر خواهد شد.

دی

اگر شما حرف های خود را بیان نکنید، دیگران متوجه خواسته های شما نخواهند شد. خودتان باشید و از این امر هراسی به دل راه ندهید. تنش ها را از خود دور کنید. هرچه بیشتر به زمان حال بپردازید، کمتر در آینده افسوس خواهید خورد. مشکلات همیشه هستند و باید بتوانید راهکار مناسب برای رفع آنها بیابید. امروز می توانید روی دیگران تاثیرگذاری خوبی داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید. در دنیای عاشقی از هیچ کاری دریغ نکنید. خودتان باشید و با بیان خواسته های خود بیش از گذشته به عشقتان نزدیک شوید.

بهمن

امروز تضادهای بسیاری در کارهای شما وجود دارند. سعی کنید بی تفاوت به موانع روی اصول خود حرکت کنید و بر اساس برنامه هایتان، کارها را به انجام برسانید. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که ایده های خوبی به شما می دهند. از نیروی تاثیرگذاری خود روی دیگران بهره بگیرید. حرف زدن با اطرافیان و توسعه محدوده ارتباطات برای شما بسیار خوب است. اگر کسی موجب ناراحتی شما شد، دلسرد نشوید و با آرامش پاسخ او را بدهید. رک بودن گاهی بهترین راهکار است. در مسایل عاشقانه نیز صادق باشید. با عشقتان برنامه بیرون بگذارید و از انرژی های خوب امروز برای شادی استفاده کنید.

اسفند

شاید بد نباشد کمی در روش رفتاری خود تجدید نظر کنید. این موجب می شود تا اطرافیان را درست تر ببینید و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. تمایل شما به سمت هیجان زیاد است و این مساله بسیار هم خوب است. می توانید لحظه های جالبی را تجربه کنید. البته در هر کاری باید تعادل را حفظ کنید و به اصطلاح از آن طرف بام نیفتید. در مسایل عاطفی نیز اگر حتی شور و هیجان شما زیاد است، بهتر است میانه رو باشید. با هم بیرون بروید. فیلم تماشا کنید یا تفریح کنید. حرف زدن در مورد علاقه مندی ها به شما کمک می کند بیشتر به هم نزدیک شوید و حس خوبی در کنار هم داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج