۱۳۲۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پشت پرده آنچه مانع از اعلام حکم کميته انضباطي شد؛

کفاشيان محروميت شيث و نصرتي را وتو کرد!

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال صبح شنبه در گفتگو با سايت رسمي فدراسيون صراحتا اعلام کرد حکم بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس روز يکشنبه از طريق اين کميته به صورت رسمي اعلام خواهد شد اما وعده اسماعيل حسن زاده عملي نشد تا ابهامات زيادي در خصوص سرنوشت اين پرونده نزد افکارعمومي به وجود آيد.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال صبح شنبه در گفتگو با سايت رسمي فدراسيون صراحتا اعلام کرد حکم بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس روز يکشنبه از طريق اين کميته به صورت رسمي اعلام خواهد شد اما وعده اسماعيل حسن زاده عملي نشد تا ابهامات زيادي در خصوص سرنوشت اين پرونده نزد افکارعمومي به وجود آيد.

رئيس کميته انضباطي پس از اين اتفاق ناگهاني اعلام کرد حکم کميته انضباطي در خصوص اين پرونده صادر شده است اما بر اساس تصميم رئيس فدراسيون فوتبال اين حکم ابلاغ نشد تا در آستانه بازي تيم ملي مقابل بحرين و اندونزي حاشيه‌اي براي فوتبال ملي ايران به وجود نيايد! هرچند رئيس فدراسيون فوتبال اين موضوع را تائيد نکرد اما با استناد به مصاحبه رئيس کميته انضباطي مي‌توان پذيرفت که چنين پروسه‌اي باعث شده راي انضباطي بازيکنان خاطي پرسپوليس اعلام نشود تا برخورد قانوني با بازيکنان متخلف اين تيم به زمان ديگري موکول شود.

با انتشار سخنان رئيس کميته انضباطي در خصوص دليل تعويق اعلام حکم کميته انضباطي انتقادها از عملکرد مسوولان فدراسيون فوتبال در محافل خبري بالا گرفت،منتقدان با اشاره به تصميم رئيس فدراسيون فوتبال، رفتار مديريت حاکم بر فوتبال ايران را به دور از اصول حرفه‌اي دانستند و مدعي شدند علت عدم صدور راي از سوي فدراسيون فوتبال واهمه فدراسيون فوتبال از تبعات آن است به همين دليل علي کفاشيان به بهانه بازي‌هاي تيم ملي اعلام حکم انضباطي تخلفات بازيکنان پرسپوليس را به زمان ديگري موکول کرد. گفته مي‌شود کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در راي صادره خود محروميتي سنگين براي شيث رضايي و محمد نصرتي در نظر گرفته بود به گونه‌اي که اخبار نيمه رسمي حکايت از اين دارد که اعضاي کميته انضباطي با در نظرگرفتن کارنامه تخلفات شيث رضايي محروميتي چهارساله را براي وي درنظر گرفتند تا به اين شکل وي به صورت اتوماتيک وار از ادامه فوتبال حرفه‌اي خود محروم شود، از سوي ديگر اين کميته با بررسي رفتار محمد نصرتي در بازي مقابل داماش به دليل رفتار غير متعارف وي محروميتي يک ساله‌اي را براي در نظر گرفتند تا به اين صورت وي را مواخذه کنند.

منابع خبري نزديک به فدراسيون فوتبال مدعي هستند اين محروميت‌ها از سوي کميته انضباطي براي دو بازيکن خاطي در نظر گرفته شد اما پيش از آن که اين راي به دفتر دبيرکل ارسال شود تا به صورت رسمي براي ابلاغ به باشگاه پرسپوليس امضا شود، رئيس فدراسيون فوتبال درخواست مي‌کند تا حکم را قبل از ارسال براي مهدي محمد نبي رويت کند. گفته مي‌شود، ساعت يازده روز يکشنبه کميته انضباطي راي را براي کفاشيان ارسال مي‌کند اما اين راي هرگز از دفتر کفاشيان به طبقه دوم فدراسيون فوتبال دفتر دبيرکل ارسال نمي‌شود به همين دليل وعده رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي اعلام حکم انضباطي اين پرونده جنجالي عملي نمي‌شود.

يک مقام آگاه در فدراسيون فوتبال در اين خصوص مي‌گويد: «تصميم ناگهاني مديريت فدراسيون فوتبال مانع از صدور و ابلاغ حکم کميته انضباطي شد، کميته انضباطي تصميم خود را در خصوص متخلفان اين پرونده اتخاذ کرده بود اما برخي اتفاقات مانع از ابلاغ رأي شد که مهم‌ترين اين اتفاقات مخالفت علي کفاشيان با صدور راي در اين برهه زمان بود.» سوال اصلي براي علاقمندان به فوتبال اينست که آيا تصميم کفاشيان براي عدم اعلام و ابلاغ راي کميته انضباطي به معناي وتو اين راي است يا وي به راستي براي جلوگيري از به وجود آمدن حاشيه‌هاي کاذب براي فوتبال ايران چنين تصميمي را اتخاذ کرده است،موضع گيري شفاف کفاشيان مي‌تواند پاسخ قانع کننده اي براي اين پرسش در برداشته باشد به شرط اين که اقاي رئيس در اين باره شفاف سخن بگويد.

منبع: رجا نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کفاشيان محروميت شيث و نصرتي را وتو کرد!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج