۱۳۲۴۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوارز: فکر می‌کردم محرومیتم کم شود!

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا گفت که انتظار داشته است دادگاه عالی ورزش مجازاتی را که کمیته انضباطی فیفا برای او در نظر گرفته بود، کاهش دهد.

خبرگزاری تسنیم: محرومیت چهارماهه لوئیز سوارز از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، دو هفته پیش توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) تنها به بازی‌های رسمی بارسلونا و تیم ملی اروگوئه محدود شد اما مهاجم پیشین لیورپول گفت انتظار داشته است که مجازات او به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در جام جهانی ۲۰۱۴ از این هم کمتر شود.

سوارز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی بارسلونا، درباره محرومیتش و همچنین ورودش به نیوکمپ اظهار داشت: احساس عجیبی داشتم اما نتیجه‌‌اش این است که اکنون دوباره می‌توانم تمرین کنم. اکنون دوباره احساس یک فوتبالیست را دارم، چون به صورت روزمره می‌توانم در کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین کنم.

سوارز ادامه داد: حمایت هواداران پاداشی است که به من کمک می‌کند به تمرینات روزمره‌ام ادامه دهم تا زمان بازگشتم به زمین بازی فرا برسد. من در تمام پست‌های خط حمله بازی کرده‌ام و از آن دسته مهاجمانی نیستم که خودشان را به نقطه خاص از خط حمله محدود می‌کنند. همیشه از تماشای بازی‌های بارسلونا لذت برده‌ام. جو نیوکمپ، هرباری که توانسته‌ام در آن حضور داشته باشم، فوق‌العاده بوده است.

مهاجم پیشین لیورپول در ادامه با اشاره به رأی دادگاه عالی ورزش گفت: باید تصمیم CAS را بپذیرم، اگرچه امیدوار بودم که محرومیتم بیش از اینها کم شود.

سوارز فاش کرد پیش از اعلام حکم CAS به صورت انفرادی تمریناتی داشته است، هرچند به سختی. او عنوان کرد: تنهایی تمرین کردن برایم سخت بود به خصوص که این تمرینات را در یک محوطه ۱۰ متر در ۱۰ متر انجام می‌دادم. مسلماً‌ این وضعیت چیزی نیست که یک فوتبالیست دوست داشته باشد. الان که در کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین می‌کنم، احساس بهتری دارم.

اولین ال‌کلاسیکوی فصل، می‌تواند به اولین بازی لوئیز سوارز برای بارسلونا تبدیل شود. سوارز در این باره گفت: حضور در ال‌کلاسیکو چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. این بازی به نظر بهترین بازی تاریخ است. تمام مردم دنیا می‌دانند که این بازی چه اهمیتی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج