۱۳۲۴۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دعوت کریمی از دایی و انفجار در فضای مجازی

پیوستن علی کریمی به کمپین ویدئویی کمک به بیماران ALS هم جنجالی بود.

خبر آنلاین: کریمی در ویدئوی خود از رضا عطاران، مازیار فلاحی و ... البته علی دایی دعوت کرد تا به حمایت از بیماران ALS بپردازند و سطل آب و یخ را روی سرشان خالی کنند. این ویدئو، یک انفجار در فضای مجازی به همراه داشت و طرفداران کریمی و دایی به نقد اتفاق پیش آمده پرداختند.

اولین واکنش ها به این ویدئو، تعجب صرف بود. کریمی با دقت تمام از بین اهالی سینما، یکی از محبوب ترین ها یعنی رضا عطاران را انتخاب کرد، سپس سراغ اهالی موسیقی رفت و نام مازیار فلاحی را به زبان آورد می توان او را در موسیقی پاپ کشور، صاحب سبک دانست. سپس در ورود به ورزش، سراغ دایی را گرفت و این موضوع بسیار تعجب برانگیز است.

نکته مهم اینجاست که کریمی بعد از خداحافظی از فوتبال، فقط با پیام های احساسی از سوی هوادارانش مواجه شد ولی با انتشار این ویدئو نشان داد روحیه بسیار خوبی دارد. بعد از آن می رسیم به جنجال سازی های همیشگی کریمی که مثل طوطی روی شانه کریمی نسشته و هرگز رهایش نمی کند! کریمی حتی در انتشار این ویدئو نیز دست از حاشیه سازی برنداشت و نام علی دایی را به زبان آورد چون می دانست دعوت از دایی، حتما جنجال به پا می کند.

دقیقا دعوا بین طرفداران دایی و کریمی از همین جا شروع شد؛ هواداران کریمی اعتقاد داشتند چهره محبوب شان می خواسته با این کار، باب دوستی دوباره با سرمربی پرسپولیس را باز کند و ویدئوی کریمی، چیزی به غیر از یک پیام دوستانه در پی ندارد اما علاقه مندان به دایی می گویند این یک شوخی زیرکانه از سوی کریمی بود تا دایی که در پرسپولیس به مشکل پرداخته را به حاشیه ببرد. البته ویدئوی فوق صرفا برای یک کار خیریه ساخته شده و حتی اگر در آن شوخی زیرکانه و هوشمندانه ای باشد، به کسی آزار نمی رساند.

باور اینکه علی کریمی و علی دایی در این شرایط رفاقتی داشته باشند، بسیار سخت است چون هنوز این شایعه مطرح است که دایی باعث شد کریمی بدون بازگشت به پرسپولیس و دور از خانه، از فوتبال خداحافظی کند. کریمی هم مصاحبه های تندی علیه دایی انجام داد و قطعا این طور نیست بعد از خداحافظی کریمی از فوتبال، تصور کنیم رابطه شان بهبود یافته باشد. حالا فکر می کنید چه دلیلی وجود داشت که کریمی، دایی را به چالش بکشد آن هم دو، سه روز پس از شکست مقابل ملوان و چندبرابر شدن مشکلات دایی؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      یه عده هستن منتظرن ببین کریمی بنده خدا چیکار میکنه که علت نتیجه نگرفتن دایی رو گردن اون بندازن... بابا این حرکت تو تمام دنیا انجام میشه برای حمایت از بیماران asl که هرکسی دعوت میشه علاوه بر ریختن آب باید 100 دلار هم به یه موسسه خیریه کمک کنه(البته میتونن 100 دلار رو بدن و آب رو نریزن رو سرشون) که خود علی کریمی هم توسط یکی از خوانندگان اون ور آبی دعوت شده بود که ایشون هم آقایان عطاران و فلاحی و دایی رو دعوت کرد که به نظرم خیلی عالی بود چون اسم آوردن از علی دایی به خاطر کرنشی که با هم داشتن به اندازه سر و صدا داشت که خیلی از مردم توجهشون به این حرکت خیرخواهانه جلب شده، ضمناً آقا دایی خودش دانش فنی و مربیگری نداره چرا هرکسی هرجای دنیا نفس هم بکشه عدم نتیجه گیریش رو گردن اون میندازین!؟

    • اسماعیل

      یک عده ای دست خودشون نیست اینطور آفریده شده اند که فقط منفی ها و زشتی ها رو می بینند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج