۱۳۲۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: هدف حضور موفق در روسیه است

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز به ریاست علی کفاشیان و با حضور مهدی محمد نبی، محمد هادی آیت اللهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند، شهاب الدین عزیزی خادم و فریدون اصفهانیان برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی را از روند برنامه‌های فدراسیون ارائه کرد.

کفاشیان خطاب به اعضای هیئت رئیسه درباره روند مذاکراتش با کارلوس کی‌روش و شرایط حاکم بر تیم‌های ملی گفت: روند خوبی را در تیم‌های ملی فوتبال با توجه به برنامه‌های کادر فنی شاهد هستیم و تمامی تیم‌ها فعالیت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند. با توجه به مصوبه قبلی هیئت رئیسه با کارلوس کی‌روش پیش رفتیم که ایشان نظرات خود را درباره مسائل مختلف بیان کرد. بر همین اساس قرارداد فعلی را با وی تنظیم کرده و دو دستیار ایرانی در کنار تیم ملی حضور خواهند داشت. در مجموع قرارداد خوب و بلند مدتی را با کی‌روش تنظیم کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هدف ما حضوری موفق در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ضمن اینکه حضور در جام ملت‌های آسیا نیز برایمان اهمیت بالایی دارد. ما از کی‌روش خواسته‌ایم بهترین نتیجه را در این دو رویداد مهم بگیریم. بر همین اساس برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم را با سازمان لیگ برتر انجام داده‌ایم که خوشبختانه با هماهنگی سازمان لیگ و برنامه ریزی منظمی که صورت گرفته مشکلی در اجرای آنها نخواهیم داشت.

وی درباره تیم امید گفت: تیم امید با ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ سال به اینچئون اعزام می‌شود. ۷۰ درصد تیم ملی زیر ۲۱ سال و بقیه از بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند که ضمن آینده نگری، شانس مدال آوری را در رقابت‌های آسیایی افزایش می‌دهیم. جلسه ای را با باشگاه‌ها برگزار کرده و از آنها خواسته‌ایم که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند تا این تیم در مسابقات آسیایی با اقتدار شرکت کند. نگاه ما به رقابت‌های مقدماتی المپیک و سهمیه حضور در بازی‌های برزیل است که امیدوارم این تیم با برنامه‌هایی که پیش روی خود دارد، موفق باشد.

کفاشیان در خصوص تیم فوتبال جوانان گفت: تیم جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی میانمار آماده می‌کند. این تیم اردوهای داخلی و خارجی مختلفی را پشت سر گذاشته تا کمتر از سه ماه دیگر به میانمار سفر می‌کند تا علاوه بر کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند. ضمن اینکه اردوها و هزینه های خوبی هم برای این تیم شده و انتظار حضور و عملکردی ناب از این تیم داریم.

وی از حضور تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیایی تایلند خبر داد و گفت: این تیم نیز تمرینات مستمر خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند پیگیری کرده تا بتواند سهمیه جام جهانی در این رده سنی را نیز کسب کند.

رئیس فدراسیون به میزبانی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا در همدان اشاره کرد و گفت: رقابت‌های زیر ۱۴ سال در همدان برگزار شد که شاهد برگزاری مسابقات در بهترین شرایط بوده‌ایم. همچنین همزمان با این مسابقات، فستیوال معلولین و مسابقات خوبی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را برگزار کردیم و در کنار این مسابقات دوره‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور کاری بازیکنان و کادر تیم ها قرار دادیم . روز گذشته از AFC نامه‌ای ارسال شد که به دلیل برگزاری مطلوب مسابقات و دوره های آموزشی که موجب ارتقای سطح فنی و علمی شرکت کنندگان بود از ایران تقدیر و تشکر شد.

کفاشیان درباره برگزاری فستیوال زیر ۱۲ سال در تهران گفت: فستیوال زیر ۱۲ سال با حضور ۴۵۰۰۰ فوتبال آموز در سطح کشور در حال برگزاری است و برخی از استان‌ها نیز فستیوال‌هایشان را به پایان رسانده‌اند که حاصل آن حضور ۴۵۰ فوتبال آموز در تهران است. قرار است تا در اردوگاه منظریه میزبان استعدادهای فوتبال پایه باشیم و پس از برگزاری فستیوال زیر ۱۲ سال در تهران، نفرات برتر را برای حضور در فستیوال بین المللی انتخاب کنیم. در واقع این امر، کار بزرگی است که درحال انجام است و قصد داریم تا در قسمت بانوان نیز این برنامه‌ها را اجرا کنیم و یک روز هم این روند را متوقف نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان بانوان گفت و تصریح کرد: تیم زیر ۱۹ سال بانوان تمرینات خود را در تهران و هم اکنون در کرمان انجام می دهد تا با آمادگی کامل در رقابت‌های آسیایی سریلانکا حضور داشته باشند. تیم زیر ۱۶ سال بانوان نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته تا در مسابقات آسیایی بنگلادش حضور داشته باشد. انتظار ما از تیم های ملی بانوان پیشرفت و توسعه است که امیدوارم شاهد آن باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج