۱۳۲۵۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اجرای طرح سراسری بیمه‌ معتادان

جزینی همچنین از فعالیت ۶ هزار مرکز درمان معتادان در کشور خبر داد و افزود : در این مرکز ۷۶۰ هزار نفر معتاد تحت درمان هستند.

واحد مرکزی خبر: قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بیمه درمان معتادان کشور به زودی آغاز می‌شود.

جزینی در اروميه افزود: دولت امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای بیمه معتادان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده و تعرفه آن نیز هفته گذشته به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اشتغال معتادان بهبودیافته هم افزود: امسال تفاهم نامه‌ای بین وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز دیگر سازمانهای همیار امضاء شده که بر اساس آن از طریق حرفه‌آموزی سازمان آموزش فنی ـ حرفه ای برای اشتغال معتادان بهبود یافته اقدام لازم صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس یکی از مصوبات امسال شورای عالی اجتماعی کشور ، ۱۰ درصد اعتبارات فرهنگی شهرداریهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت باید برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

جزینی همچنین از فعالیت ۶ هزار مرکز درمان معتادان در کشور خبر داد و افزود : در این مرکز ۷۶۰ هزار نفر معتاد تحت درمان هستند.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از موضوعاتی که امسال در اولویت قرار دارد واگذاری کامل مراکز درمان معتادان به بخش خصوصی است که تاکنون ۹۰ درصد این مرکز به بخش خصوصی واگذرای شده و تا پایان سال این میزان به صددرصد می رسد.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۸۵۱ سازمان مردم نهاد در زمینه پیشگیری ، درمان و کاهش آسیبهای مواد مخدر با ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری میکنند یادآور شد: در چهار ماه نخست امسال ۲۴۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و در این زمینه ۹۱ هزار نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج