جاباما
۱۳۲۵۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کلاهبرداری با دعوت به حج

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که طی چندین سال اقدام به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بود خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که طی چندین سال اقدام به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بود خبر داد.

سردارصفوة ا... امام وردی محمدی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع کلاهبرداری های تلفنی انجام شده از شهروندان از سال ۱۳۸۷ تاکنون ، کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی موضوع را بصورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مجرمی از دست پلیس در امان نخواهد بود ، افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات با تلاش های شبانه روزی و تحقیق و تجسس فراوان در نهایت موفق شدند فردی به هویت(م.ن) اهل یکی از روستاهای شهرستان بجنورد و ساکن فعلی تهران را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه متهم از سال ۱۳۸۷ اقدام به کلاهبرداری تلفنی در حد وسیع می نموده ، تصریح کرد: متهم به دفاتر اسناد رسمی و پزشکان تماس گرفته و خود را نماینده سازمان حج و زیارت ، هلال احمر، ایثارگران سپاه، بنیاد شهید و ... معرفی و عنوان می داشته "شما برنده سفر حج شده اید" سریعا جهت واریز وجه به جلوی دستگاه خودپرداز و یا بانک های مربوطه مراجعه نمایید.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: این کلاهبردار پول را به شماره حساب خود، همسرش ، فرزندان ، برادرش و دیگر همدستانش در استان های دیگر به عنوان اینکه افراد نامبرده رییس کاروان می باشند واریز می کرده است.

وی اضافه کرد: متهم در این مدت از شماره های متعدد تلفن همراه و دیگر شماره هایی که اعلام داشته حضور ذهنی ندارد با شهروندان تماس گرفته و پس از کلاهبرداری ، اقدام به شکستن سیم کارت ها و گوشی ها می نموده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به شناسایی شماره حساب های متهم ، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر در سراسر کشور به مبلغ پنج میلیارد ریال اعتراف کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه متهم سابقه دار بوده و با قرار وثیقه آزاد شده ، بیان داشت: وی هم اکنون با قرار بازداشت موقت از شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد در زندان به سر می برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج