۱۳۲۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه 02 / 06 / 1393



فال روزانه 02 / 06 / 1393

فروردین

امروز بسیار عصبی هستید و به همه چیز واکنش منفی و سریع نشان می‌دهید. اما این امید را داشته باشید که اعتماد به نفس شما برمی گردد و می‌توانید کمی خود را کنترل کنید. مسایل منفی را از ذهن خود دور بریزید تا بتوانید زیبایی ها را ببینید. زمان آن رسیده که برای ادامه تحصیل یا کارآموزی بیشتر تحقیق کنید. شما دوست دارید چیزهای بیشتری یاد بگیرید و این نیاز درونی خود را تأمین کنید. امروز اگر منفی گرایی را کنار بگذارید می توانید بخشی از اهداف خود را اجرایی کنید. در مسایل عاطفی نیز بگذارید همه چیز به روال عادی خود جریان داشته باشد. خیلی به هم گیر ندهید تا روز آرامی در پیش داشته باشید.

اردیبهشت

آرام باشید و بگذارید جریان عادی زندگی شما را به جلو پیش ببرند. امروز بیش از هر زمان دیگری حس مسوولیت دارید و احساس می کنید همه فشارهای کاری روی دوش شما افتاده است. بهتر است بیشتر از توان خود مسوولیت قبول نکنید. قدرت نه گفتن داشته باشید. اگر از شغل خود راضی نیستید برای تغییر آن تلاش کنید. شما می توانید انرژی ها را به سمت تغییری مثبت هدایت کنید. امروز متوجه می شوید که فردی به شما علاقه مند شده است. به او اجازه دهید محبت شما را داشته باشد. شاید شما نیز از عقاید و رفتار او خوشتان آمد و یک دوستی خوب آغاز شد!

خرداد

امروز باید در مورد مسایل مالی بسیار با احتیاط رفتار کنید. هنگام خرید، فقط وسایل ضروری را خریداری کنید و تا حد امکان پول زیادی با خود بیرون نبرید. در برابر پیشنهادهای سرمایه گذاری هم وسوسه نشوید. از نظر اقتصادی امروز شانس با شما نیست و بهتر است ریسک نکنید. کمی از فکرهای کاری فاصله بگیرید و به خود استراحت دهید. در کنار شریک عاطفی خود زمان بیشتری را صرف کنید. می توانید با هم در مورد زیبایی های این رابطه حرف بزنید و تنش و فشارهای روحی را از تن هر دوطرفتان بیرون کنید.

تیر

امروز باید یاد بگیرید کمی مقتصد باشید. مراقب کیف پول خود باشید. به دنبال خریدهای اضافی نروید. اگر چیزی را واقعا نیاز ندارید، بیهوده پول خود را خرج نکنید. برای درآمد و خرج‌های خود برنامه ریزی کنید. این را بدانید باید پول هایتان را برای خرج های مهم تر پس انداز کنید. در مسایل کاری هم خیلی مسوولیت قبول نکنید. زودتر از محل کار خارج شوید و با عشقتان قرار بگذارید. امروز با بهترین لباس های خود به دیدار او بروید و بگذارید مسحور زیبایی و مهربانی شما بشود. جذابیت شما امروز زیاد است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید.

مرداد

امروز نوعی حس گیجی دارید. تصور می کنید هیچ چیز سرجای خود نیست. یا دیگران زیاد دروغ می گویند یا شما هستید که نمی توانید محیط اطراف را درست درک کنید! این مسایل نباید موجب هراس یا دلسردی شما بشوند. این را بدانید با بیان حرف ها و نگرانی های خود می توانید از این فشار روحی بکاهید. در مسایل کاری هم از خلاقیت خود استفاده کنید. گاهی نه گفتن را نیز بیاموزید تا بیش از حد از شما کار خواسته نشود. در مسایل عاطفی، بهترین لباس های خود را بپوشید و با عشقتان بیرون بروید. امروز با شجاعت در مورد حس های خود حرف بزنید و شادی را به رابطه خود تزریق کنید.

شهریور

چند وقتی است انگیزه کاری خود را از دست داده اید. باید مراقب این دام باشید. خودتان هم دلیل آن را نمی دانید اما می توانید با شرکت در جمع های حرفه ای و کاری، دوباره انگیزه به دست بیاورید. جمع های کاری به شما ایده های خوبی می دهند. حتما در آنها شرکت داشته باشید. برنامه ریزی برای آینده نیز هدف خوبی برای تلاش است. بعد از ساعات کاری با دوستان یا شریک عاطفی خود بیرون بروید و در یک محیط صمیمی شادی را تجربه کنید. در ساعت های پایانی روز می توانید در کنار معشوق خستگی های خود را به در کنید.

مهر

لحن تهاجمی خود را کنار بگذارید و در برابر هر رویدادی واکنش منفی از خود نشان ندهید. شما استعدادهای بسیاری دارید و باید از آنها بهره بگیرید. با کج‌خلقی راه به جایی نمی برید. چشمانتان را باز کنید تا زیبایی های اطراف را ببینید. در مورد ایده هایتان با همکاران حرف بزنید و از نقد و پیشنهادات آنها استفاده کنید. مراقب باشید که در محل کار چه کسانی با شما لحنی پرخاشگرانه دارند. مستقیما با آنها حرف بزنید و با صداقت احساستان را بگویید. شما لایق این نوع رفتار نیستید.در زندگی عاطفی نیز عشقتان در کنارتان است و این مساله شادی بسیاری به قلب شما می بخشد. از این همه انرژی خوب برای داشتن یک روز عالی بهره بگیرید.

آبان

در مسیر اهداف خود شک نکنید. شما به کاری که انجام می دهید ایمان دارید. این حالت آرام حاصل عهد جدیدی است که با خودتان بسته اید. برای موفقیت هایتان به خود جایزه بدهید، ولی قبل از آن بهتر است چند روز صبر کنید. این را بدانید اگر امروز به خودتان استراحت بدهید، کارهایتان را راحت تر انجام می دهید. اگر در روزهای گذشته با عشقتان درگیری و مشاجره داشته اید، امروز بهترین فرصت برای جبران است. او را به یک شام عاشقانه دعوت کنید. با هم بیرون بروید و مهربانی را نثار او کنید. امروز زمان تمرکز روی خود و نیازهای خود است.

آذر

امروز همه تنش ها و فشارهای روحی به ناگهان محو می شوند. حالتان با دنیا خوب است. روز خوبی برای شماست تا روی مسائل کاری تان تمرکز کنید. شما درک واضحی از آنچه می خواهید و نحوه رسیدن به آن دارید. چرخ دنده های مغز شما به سمت درست و مثبتی می چرخند. شتاب خود را زیاد کنید تا موفقیت هایی که می خواهید نصیبتان شوند. در زندگی عاطفی شما اتفاق های هیجان‌انگیزی روی می دهند. نگذارید این فرصت ها از دست بروند. اگر مجرد هستید، امروز سر قراری می روید و بی نهایت از آشنایی با او خوشحال می شوید و لذت می برید.

دی

احساسات شما امروز زیاد هستند. اول از همه باید مراقب باشید که این حس ها به سمت منفی کشیده نشوند و دچار عصبی یا کلافه شدن شما نشوند. اگر هم در جهت مثبت قرار دارند، در بروز آنها اغراق نکنید. شاید هدف امروز شما این است که شریک زندگی تان را مسحور خود کنید. اما دلیلی وجود ندارد زیاده روی کنید. اگر بتوانید خود را کنترل کنید، برای آینده رابطه شما بسیار بهتر خواهد بود. اگر مجرد هستید نیز ممکن است جذب فردی بشوید و همه تلاش خود را بکنید تا او را تحت تاثیر خود قرار دهید. اما در این رابطه هم باید مراقب باشید و بدانید بی اعتنایی روش موثرتری است.

بهمن

امروز در هر جمعی که حاضر شوید، بسیار خوب می درخشید. این یک فرصت بسیار عالی برای شما است. شما لایق این توجه هستید. پس از چندین روز فشار روحی و کاری، به چنین انرژی های خوبی نیاز دارید. شما الگوی مهم و خوبی برای دیگران هستید. به عنوان الگو پیشرو دیگران باشید و موفقیت خود را نشان دهید. بیشتر نیروی شما از شخصیت عالی و روحیه خوب شما نشأت می گیرد. این خصلت ها را به افراد دور و برتان نشان دهید. آنها از شما حمایت می کنند. امروز این شهامت را می یابید تا در مورد حس خود به فرد موردنظرتان بگویید. جاذبه درونی شما، او را به سمت شما جذب خواهد کرد.

اسفند

امروز شاید در ارتباط های خود با اطرافیان کمی مشکل داشته باشید. هر حرفی که می زنید نادرست برداشت می شود. اما ناامید و دلسرد نشوید. این مسایل در زندگی بسیار عادی هستند و فردا برطرف خواهند شد. به روند عادی زندگی خود ادامه دهید. امروز دیگران به پر و پای شما می پیچند. شاید آنها می خواهند بهتر از شما به نظر برسند و بگویند که شغل آنها از شما بهتر است و آنها همه چیز دارند و شما هیچ چیز ندارید. در این دام نیفتید و گول این چیزها را نخورید. هیچکدام از اینها صحت ندارد. این را بدانید ماجراهای زیادی در انتظارتان است. امروز می توانید فرد مورد علاقه خود را از میان جمع دوستانه بیابید و با او یک آشنایی طولانی را آغاز کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرناز

      بابا یه جای مخصوص تو سایتتون بزارین واسه فال روزانه، نیجوری اگه اتفاقی دیدیم که هیچی اگه نه معلوم نیست کجا باید دنبالش بگردیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج