۱۳۲۷۲۱
۳ نظر
۵۲۴۳
۳ نظر
۵۲۴۳
پ

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

نکته جالب و خلاف تصور ما آن است که برندهای موفق لوازم خانگی در چین تماما آن چیزهایی که با عنوان "ساخت چین" در بازار می شناسیم، نیستند.

پول نیوز: نرخ رشد جمعیت و افزایش بافت های روستایی و شهری در چین از جمله عواملی هستند که بستر مناسبی را برای توسعه بازار لوازم خانگی ایجاد کرده اند. به شهادت آمار، طی دهه گذشته فروش لوازم خانگی در چین رشد خیره کننده ای داشته است.

نکته جالب و خلاف تصور ما آن است که برندهای موفق لوازم خانگی در چین تماما آن چیزهایی که با عنوان "ساخت چین" در بازار می شناسیم، نیستند. در ادامه این مطلب به ۱۰برند برتر لوازم خانگی در چین اشاره می کنیم.

۱۰.ساپور

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند لوازم خانگی ساپور که در استان چجیانگ تولید می شود بیشتر شامل لوازم پخت و پز برای آشپزخانه می شود. علاوه بر محبوبیت در چین، این برند دومین تولیدکننده بزرگ لوازم پخت و پز در دنیاست. در حدود۱۰۰۰ کارمند برای مجموعه ساپور فعالیت می کنند.میزان درآمد این کمپانی در سال۲۰۱۳ برابر با ۱.۳۶ میلیارد دلار بوده است.

۹.میلینگ

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند لوازم خانگی میلینگ دارای سه خط تولید یخچال و فریزر در هفئی، جیانگشی و میانیانگ است.یخچال و فریزر تولیدات اصلی این کارخانه هستند. میزان درآمد این کمپانی در سال۲۰۱۳ برابر با ۱.۷۱ میلیارد دلار بوده است.

۸.گالانز

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند لوازم خانگی گالانز اینترپرایز بزرگترین تولیدکننده مایکرویو در جهان است. دفتر اصلی این کمپانی در استان گوانگ دنگ قرار دارد. طی سالیان اخیر گالانز دایره تولیدات خود را به دستگاه تهویه هوا، ماشین لباسشویی، آوون توستر، یخچال و سایر لوازم خانگی توسعه داده است. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۴.۵۷ میلیارد دلار بوده است.

۷.هایسنس

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند هایسنس یکی از کمپانی های دولتی تولید لوازم الکترونیک در چین است. میزان درآمد این کمپانی در سال۲۰۱۳ برابر با ۴.۶۲ میلیارد دلار بوده است.

۶.اسکای ورث

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

گروه تجاری اسکای ورث یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در چین است. دفتر مرکزی این کمپانی در شنژن قرار دارد. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۶.۱۴ میلیارد دلار بوده است.

۵.چانگ هونگ

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند لوازم خانگی چانگ هونگ با سابقه فعالیت از سال۱۹۵۸ در میانیانگ فعالیت خود را ادامه می دهد. این کمپانی دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در چین است. در سال۲۰۰۴ تا ۹۰درصد تلویزیون های صادرشده از چین به آمریکا توسط چانگ هونگ تولید شده بود. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۹.۵۵ میلیارد دلار بوده است.

۴.تی سی ال

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

دفتر اصلی برند لوازم الکترونیک تی سی ال در استان گوانگ دونگ چین قرار دارد. از تلویزیون و تلفن هماره گرفته تا سیستم تهویه هوا، یخچال و ماشین لباسشویی همگی در دایره تولیدات تی سی ال قرار دارند. در سال۲۰۱۰ این کمپانی بیست و پنجمین کمپانی محصولات الکترونیک و سومین تولیدکننده تلویزیون در جهان بوده است. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۳.۵۸ میلیارد دلار بوده است.

۳.هایر

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

برند لوازم خانگی هایر فعالیت خود ار از استان شاندونگ چین دنبال می کند. این برند دارای محصولاتی مانند سیستم تهویه هوا، لباسشویی، تلویزیون، آوون توستر، مایکروویو، کامپیوتر، تلفن هماره، یخچال و ... است. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۴.۰۳ میلیارد دلار بوده است.

۲.گری

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

دفتر اصلی برند لوازم خانگی گری در استان گوانگ دونگ قرار دارد. این کمپانی بزرگترین تولیدکننده سیستم های تهویه مطبوع در جهان است. فن های برقی، تصفیه هوا، بخاری، کتری و انواع اجاق های برق از جمله سایر تولیدات گری هستند. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۹.۲۵ میلیارد دلار بوده است.

۱.میدیا

«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!

دفتر اصلی کمپانی میدیا نیز در استان گوانگ دونگ قرار دارد. این کمپانی در حدود ۱۳۵ هزار کارمند دارد. میدیا تولیدکننده انواع لوازم خانگی است. میزان درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۹.۶۳ میلیارد دلار بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولله من تو بندر گناوه کولر دو تیکه گری رو دیدم

      پاسخ ها

      • سفر

        خوبه باور کردیم چرا قسم میخوری......خخخ

    • علیرضا

      عالی بود مطالب
      ممنون مچکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج