۱۳۳۱۶۶
۵۲۰۷
۵۲۰۷
پ

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

وب سایت روزنامه انگلیسی زبان دیلی میل با انتشار تصاویر قاتل خبرنگار آمریکایی فاش ساخت که ۴ نفر در کشتن جیمز فولی دست داشته اند.

خبرآنلاین: وب سایت روزنامه انگلیسی زبان دیلی میل با انتشار تصاویر قاتل خبرنگار آمریکایی فاش ساخت که 4 نفر در کشتن جیمز فولی دست داشته اند.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

خبرنگار دیلی میل اشاره انگشت این قاتل را بررسی کرده است و عقیده دارد که یکی از حالت های او در هنگام تهدید بوده است درست مانند شخصی که بالای سر جیمز فولی ایستاده و آمریکا را با اشاره انگشت تهدید می کند.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

در تصاویر منتشر شده از سوی این روزنامه انگلیسی خبرنگار این وب سایت به تحلیل زبان بدن و اشاره های دست قاتل پرداخته است و عقیده دارد که وی در همه حال انگشت خود را به نشانه تهدید مقابل دوربین نشان می دهد. خبرنگار این روزنامه در ادامه به بررسی چگونگی دست داشتن ۳ قاتل دیگر می پردازد که در تصاویر مشاهده می کنید.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

وی که در گذشته خواننده رپ بوده است در آغاز شروع جنگ داخلی سوریه به گروه های افراط گرا پیوست و در آنجا به جنگجویی پرداخت او تنها ۲۳ سال دارد. همچنین پدر وی که نامش عادل عبدل باری است متهم است به بمب گذاری سال ۱۹۹۸ به دو سفارت خانه ایالات متحده آمریکا در تانزانیا و کنیا که منجر به کشته شدن ۲۲۴ نفر شد. او یکی از معاونان اسامه بن لادن بود.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

بر اساس این گزارش واحد مرکزی خبر هم به نقل از الرای کویت که این رسانه هم از دیلی میل گزارش داده است نوشته است: افرادی که در گذشته گروگان گروه تروریستی داعش بودند این امر را تأیید کردند. به گفته این گروگانهای پیشین، چهار انگلیسی افراطی مزبور اساسا گروگان گیری را به عنوان یک حرفه و به منظور جمع آوری پول برای گروه داعش انجام می دهند همچنانکه بنا به اظهارات یک منبع امنیتی انگلیس، چهار کشور اروپایی در سال گذشته بیست و چهار میلیون پوند (سی و هفت میلیون دلار) برای آزادی یازده گروگان به گروههای تروریستی پرداخت کردند.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

در همین چارچوب دستگاه‌های امنیتی انگلیس تأکید کردند به تشخیص هویت چهار افراطی انگلیسی که در قتل فولی دست داشته اند، بسیار نزدیک شده اند. این دستگاهها افزودند همه این چهار افراطی در شرق لندن سکونت داشتند و در گذشته گروهی تخصصی برای آدم ربایی تشکیل داده بودند. این افراد از دو سال پیش در سوریه حضور و به ربودن غربی ها اشتغال دارند.

عکس: این مرد «جیمز فولی» را سلاخی کرد؟

گروگانهای پیشین گروه داعش تصریح کردند چهار انگلیسی افراطی نمی توانستند به خوبی به عربی تکلم کنند و به احتمال زیاد اجدادشان پاکستانی یا سومالیایی بوده اند. این گروگانها افزودند در زمان ربوده شدنشان به دست تروریست‌های داعش در سوریه، با تروریست هایی برخورد کرده اند که به زبان فرانسوی صحبت می کردند و یقین دارند که یکی از آنها بلژیکی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج