۱۳۳۳۱
۹۲ نظر
۱۰۴۵۴
۹۲ نظر
۱۰۴۵۴
پ

زبان بدن خواستگارتان او را لو مي‌دهد

نشانه های یک مرد عاشق و خواستگار!

اگر مي‌خواهيد بدانيد آيا همكار يا همكلاسي‌تان به‌زودي از شما خواستگاري مي‌كند يانه به نشانه‌هاي رفتاري او دقت كنيد. مي‌توانيد از حركات او بفهميد كي زمان خواستگاري است. پس معطل نكنيد تمام نشانه‌هاي رفتاري يك مرد عاشق اينجاست.

نشانه های یک مرد عاشق و خواستگار!
نشانه های یک مرد عاشق و خواستگار!

شايد براي خيلي از خانم‌هاي مجرد پيش آمده باشد كه احساس كنند يكي از همكاران در سر كار يا يكي از همكلاسي‌ها در دانشگاه به‌زودي از آن‌ها خواستگاري مي‌كند اما همين سوال كه احتمالا كي او به خواستگاري مي‌آيد مي‌تواند دوران پرتنشي رابسازد، اگر مي‌خواهيد بدانيد آيا همكار يا همكلاسي‌تان به‌زودي از شما خواستگاري مي‌كند يانه به نشانه‌هاي رفتاري او دقت كنيد. مي‌توانيد از حركات او بفهميد كي زمان خواستگاري است. علاوه‌بر اين‌ها بعد از خواستگاري و در دوران آشنايي نيز مي‌توانيد با خواندن رفتارهاي خواستگارتان بفهميد كه آيا شما را پسنديده است يا نه؟ پس معطل نكنيد تمام نشانه‌هاي رفتاري يك مرد عاشق اينجاست.


ناخودآگاه با شما حرف مي‌زند

وقتي چشم در چشم مي‌شويد او كمي سرش را به سمت راست يا چپ كج مي‌كند.

رمزگشايي اين رفتار: كج‌كردن سر يك حركت كاملا ناخودآگاه در مردان است كه وقتي نسبت به زني احساس نزديكي مي‌كنند از خود نشان مي‌دهند. اين حركت و ژست را زماني مردها نشان مي‌دهند كه به زني علاقه‌مند شده‌اند ولي خودشان اين شجاعت را ندارند كه جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز كنند و از او خواستگاري كنند. در واقع او با كج كردن سر، خود را آسيب‌پذير نشان مي‌دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شايد جالب‌تر به نظر برسد. اگر همكار يا همكلاسي‌تان هنگام صحبت و درحالي‌كه ارتباط چشمي برقرار كرده گردنش را كج كند، احتمالا به‌زودي از شما خواستگاري خواهدكرد.

در واقع وقتي مردي انگشتان پنجه پاهايش را به سمت هم متمايل مي‌كند، يعني مي‌خواهد درباره موضوع مهمي مثل ازدواج صحبت كند، در اين مواقع بهتر است بيشتر ساكت باشيد تا او فرصت كند درخواست ازدواجش را مطرح كند


وقتي مردي مي‌خواهد خواستگاري كند!

درحالي‌كه ايستاده يا نشسته است پنجه پاهايش به سمت هم است(پنجه پاها را به سمت داخل مي‌گذارند)

رمز گشايي اين رفتار: به احتمال زياد شما طرف مقابل را عصبي و دستپاچه كرده‌ايد، اين رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همين دليل اگر همكار يا همكلاسي‌تان هنگام صحبت چنين ژستي گرفت، يعني نسبت به شما احساس تمايل دارد ولي هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد كه از شما خواستگاري كند، او احتياج دارد تا از علاقه شما نسبت به‌خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتي او دستپاچه است چند دقيقه با او دوستانه رفتار كنيد و به‌طور غيرمستقيم اشتباهاتش را به او بفهمانيد، بعد از مدتي او راحت‌تر خواهد شد و حتي ممكن است درخواست ازدواجش را نيز مطرح كند. در واقع وقتي مردي انگشتان پنجه پاهايش را به سمت هم متمايل مي‌كند، يعني مي‌خواهد درباره موضوع مهمي مثل ازدواج صحبت كند، در اين مواقع بهتر است بيشتر ساكت باشيد تا او فرصت كند درخواست ازدواجش را مطرح كند.


مردها با شانه‌هاي‌شان هم حرف مي‌زنند

وقتي به شما نگاه مي‌كند خيلي سريع شانه‌هايش را به سمت بالا جمع مي‌كند و به سمت جلو مي‌دهد.

رمزگشايي اين رفتار: در اين حالت احتمالا شما حركتي انجام داده‌ايد كه توجه او به سمت شما جلب شده‌است. وقتي مردي رفتارهاي يك خانم را تحسين مي‌كند در واقع او را مورد مناسبي براي ازدواج مي‌داند و به همين دليل در اين مواقع كاملا ناخودآگاه شانه‌هايش را به سمت جلو مي‌آورد و جمع مي‌كند، اين حركت در مردان نشان‌دهنده محبت عميقي است كه در دل دارند و دوست دارند به نوعي آن را ابراز كنند. ‌حتي در زندگي زناشويي نيز وقتي مردي از همسرش حركتي تحسين آميز مي‌بيند ولي غرورش اجازه نمي‌دهد آن را ابراز كند شانه‌هايش را به سمت جلو جمع مي‌كند، در اين مواقع مي‌توانيد براي خوشحال كردن همسرتان، شما نيز به‌طور كلامي علاقه خود را به او نشان دهيد.


حركت‌هاي دهان قبل از كلام حرف مي‌زنند!

قبل از پاسخ به سوالي كه شما از او پرسيده‌ايد يا وقتي در حال صحبت است، لب‌هايش را جمع مي‌كند و به هم فشار مي‌دهد.

رمزگشايي اين رفتار: اين حركت نشانه‌اي روشن از اين است كه طرف مقابل شما تمام حقيقت را به شما نمي‌گويد، در واقع با اين حركت او مي‌خواهد به‌خود زمان بدهد تا پاسخ يا حرفي مناسب پيدا كند. به همين دليل حرفي كه بعد از اين حركت از او مي‌شنويد، نمي‌تواند كاملا دقيق و درست باشد و حتي ممكن است كاملا اغراق شده هم باشد. در اين حالت احتمالا او مي‌خواهد شخصيت خود را در مقابل شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد و شما را آماده كند تا به درخواست ازدواجش جواب مثبت دهيد. به‌خصوص اگر او در حال صحبت درباره خودش است و مي‌خواهد خود را توصيف كند تا شما را تحت‌تاثير قرار دهد، به حس‌هاي زنانه‌تان اعتماد كنيد؛ آن‌ها به شما مي‌گويند طرف مقابل در كجاها دروغ مي‌گويد اما اگر اين حركت را زماني انجام داد كه مي‌خواست شما را درباره موضوعي بزرگ مثل درخواست ازدواجش قانع كند، حواس‌تان را كاملا جمع كنيد تا مبادا تصميمي غيرعقلاني بگيريد. البته اشتباه نكنيد اين حركت نشانه حقه‌بازي طرف مقابل نيست او فقط فكر مي‌كند كه اگر صادق باشد شما حرفش را باور نمي‌كنيد.


وقتي هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌است!

پشت دست‌هايش به سمت شماست، دست‌هايش را جمع كرده و روي ميز گذاشته به‌طوري كه كف دست‌هايش را نمي‌بينيد.

رمزگشايي اين رفتار: وقتي كف دست به سمت پايين است به‌طوري كه ديده نشود نشان‌دهنده آن است كه فرد موضوعي را پنهان مي‌كند، وقتي خواستگار شما تنها پشت دست‌هايش را به شما نشان مي‌دهد يعني كمي حالت دفاعي به‌خود گرفته است و مي‌خواهد نشان دهد كه شخصيتي قوي دارد و قصد دارد به‌طور موقت توازن را به رابطه بازگرداند. به همين دليل بهتر است در اين حالت به حرف‌هاي او بيشتر گوش دهيد مثلا انتخاب محل صحبت يا غذا يا. . . را به او بسپاريد. وقتي براي نخستين بار با خواستگارتان بيرون مي‌رويد و او مرتب كف دست‌هايش را از شما پنهان مي‌كند به اين معناست كه مي‌خواهد مرزها را كاملا حفظ كند تا به شناخت كافي از شما برسد به همين دليل كاملا رسمي و همانند قرارهاي كاري رفتار مي‌كند و تا وقتي كه از جواب مثبت شما مطمئن نشود، همين رفتار رسمي را حفظ مي‌كند.


وقتي دست‌هايش را بين موهايش مي‌برد

رمزگشايي اين رفتار: وقتي مردي چنين رفتاري مي‌كند در واقع مي‌خواهد براي فرد مقابل زيبا‌تر به‌نظر برسد. معمولا زن‌ها براي اين‌كه زيبا‌تر به‌نظر برسند راه‌هاي زيادي دارند ولي مردها نه، تنها راه آن‌ها براي زيباتر به‌نظر رسيدن، موهاي‌شان است. چون موها بيشتر از همه در چهره به چشم مي‌آيند و به راحتي مي‌توانند حالت بگيرند. اگر در مرحله آشنايي براي ازدواج هستيد و براي نخستين بار است كه با خواستگارتان بيرون مي‌رويد، اگر خيلي به موهايش نرسيده و كاملا مدلي معمولي دارد و كلاهي بر سر گذاشته است يعني مي‌خواهد خود را باهوش و زيرك نشان دهد. البته اگر هم با نامزد يا شوهرتان بيرون رفته‌ايد و او براي قرار با شما حسابي موهايش را مرتب كرده‌است، به او بفهمانيد كه از مدل موهايش لذت مي‌بريد چون اين كار در رابطه شما تاثير بسياري دارد.


ببينيد كجا مي‌ايستد؟

اگر بيشتر اوقات سعي مي‌كند به نوعي كنار شما بايستد.

رمزگشايي اين رفتار: بسيار پيش مي‌آيد كه در دانشگاه يا سركار، دانشجويان يا همكاران به خاطر موضوعي دورهم جمع مي‌شوند، اگر در اين مواقع هميشه يكي از همكلاسي‌ها يا همكاران‌تان سعي مي‌كند خود را به شما نزديك كند و در كنار شما بايستد اين مي‌تواند نشان‌دهنده توجه او به شما باشد. مردها قدرت خارق‌العاده‌اي براي رصد كردن رفتارهاي زن مورد علاقه‌شان دارند به‌خصوص اگر مردي هنوز از احساسش نسبت به زني مطمئن نباشد، سعي مي‌كند همه جا او را تحت نظر بگيرد و رفتارهاي او را كنترل كند بدون اين‌كه كسي متوجه شود ولي اگر كاملا از احساسش مطمئن باشد هر طور شده خود را سر راه زن قرار مي‌دهد و حتي سعي مي‌كند جلب توجه كند و با نگاهش موضوع را به او نشان دهد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نشانه های یک مرد عاشق و خواستگار!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      شما این مطالبو میاین میزنین خوب ما پسرا بدبخت میشیم من چند مورد از همین علائم واسم بعضا پیش میاد ولی این دلیل نمیشه که یه خانوم فکر کنه فردا ازش خواستگاری میکنم... وای از فردا بدبخت شدیم چون همه دخترا فکر میکنن ازشون میخوایم خواستگاری کنیم!!!

      پاسخ ها

      • بهار

        خودشیفته رو ببینا آره ما هممون توهم داریم تو خواستگارمونی بروبابا

    • مهشید

      خب این رضا طفلی راست می گه دیگه... این مطالب موثقه؟!!! از کجا آوردین؟ اینجوری که شما نوشتید روزانه چند تا پسر باید از ما دخترا خواستگاری کنه؟!!
      خیلی از پسرا وقتی باهاشون حرف میزنی سرشونو به طرف آدم کج می کنن یا شونه هاشونو می دن جلو یا... بیخودی دخترای مردم گمراه نکنید لطفاً! حداقل نکردید بگید ازتون خوشش اومده با تمایلی داره...خواستگاری آخه...؟؟!!!!!!

    • pari

      میون 100 تا دلبر
      من با دلم کدوم ور؟؟؟؟؟؟؟
      حالا من باید حواسم به کدوم حالت کدوم یکیشون باشه؟!.......

      پاسخ ها

      • صادق

        حواستو بده به من ببین من شونهامو میدم جلو

      • بدون نام

        اعتماد ب نفس کاذبت لینجا برات سو تفاهم ایجاد کرده

    • مهدی

      آره واقعا منم نظرم با رضا یکیه

    • hamed

      bayad kollan havas jam bashid pesar gir nemiad :)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا ... که زیاده، آدم گیر نمیاد.....

    • nima

      chekhhh

    • مینا

      بیشتر از خود متن به کامنت دوستان خندیدم.پوست دلم درد گرفت ازبس خندیدم حالا از فردا هر کی سرش را کج کرد یا شانه هاشو جمع کرد یقه را میچسبم که یالا منظور تو خواستگاری بوده !!!!

    • سولماز

      تقریبا" 4 تا از خواستگارام این حاتارو داشتنن.خیلی مطالبتون جالب بود.بازم از این جور مطالب بزارید.مرصی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون كه اين نظرودادين منم باشماموافقم

    • sara

      بامزه بود...ولی فقط همین...!

    • nasim

      vala ma khastegar dashtim hich kodom az inaro nadasht bastegi be adato shakhsiyate pesara dare

    • الناز

      دخترا ! آره راست ميگه منظور همه اين رفتارا اولش خواستگاري و ازدواجه اما بعدش .....شرط و شروط واسه رو سر گذاشتن مادرشو ، بي پوليش كه ميخواد شما تا يه مدت(طولاني) خرج خونه رو بديد و ... مطرح ميكنه !! :))))))))))) بعدشم كه خرشون از پل گذشت شلوارش 2تا ميشه شما هم مهريتونو مي بخشيد و ...الفرار........اگه نبخشيد اسيد ميپاشه تو صورتتاااا....از ما گفتن ! :))

    • maryam

      الان مثلا میخای بگی ....

      حالا اگه همش واقعی باشه اونی ک میگه اگه دسیشو برد تر موهاش فلانه، واقعی نیس!
      پسرا خیلی دستشونو میبرن تو مواشون!

    • مینا

      اگه بخوایم بقیه موارد رو در نظر نگیریم دست بردن به موها که دیگه تقریبا عادت همه پسراست با این حساب همه پسرا عاشقن!!!

    • بدون نام

      راس میگن بچه ها اخه اینمحرفه شما میزنن؟؟؟؟؟

    • sanaz

      fek nakonam dige alan javab bede pesara alan zerang tar az in harfaha hastan va in khayli bade ke sedaghati vojod nadare

    • faride

      کاش اقلاًنشونه های یه مرد عاقلو میگفتین،مردا همه شون سروته از یه کرباسن

    • farinoosh

      mikham 100 sale siyah khastegar adam nadashte bashe!in pesara ki hastan ke enghadr adam bekhad vaght sarfeshoon kone???????!

    • لیندا

      آره راست میگن بچه ها گول این متن رو نخورید - میخوان آدما رو درگیر کنن- آخه مگه الان با این آمار طلاق کسی به ازدواج وخواستگار و اینا فکر میکنه

    • maryam

      مگه الان کسی هم خواستگاری می کنه ولی برای روحیه دادن خوب بود

    • صبا

      با فرنوش موافقم:)

    • sara

      بدبختا دست پسرا رو شد حالا اگر عاشق و دیوونه ی یه دختری هم بشنم دیگه بعد از خوندن این دیگه حتی نگای اون دختره هم نمیکنن.آخی گوگولیا

    • رسول

      خوب حالا به ما پسرا بگین جطوری میشه دل دختر خانم محترم رو بدست اورد

      پاسخ ها

      • حنا

        جواب واضحه !خودت باش!

    • صادق

      وااااااااا این چه مدلشه

    • zeinab

      واقعا فکرکردید دخترا اینقدر بد بختن که باید دنبال علایم بگردن ؟
      خوب بخوادخودش میادمیگه دیگه
      میخواید علایم حیاتیشونم چک کنیم
      هر وقت شک کرذیم نبضشونوبگیریم.

      پاسخ ها

      • ....

        damet garm
        aval mian harfe khastegari mizanan baad belkol hame chi yadeshun mire migan tond raftim bebakhshid adi bashim
        ha ha

      • بدون نام

        خیلی خوب و با حال بود ، کلی خندیدم ، البته خودمم دخترم

    • اکبر

      خیلیم عالی
      هچ دوشواری نداره
      من خودم الان یه چن وقتی هست که بد جور عاشق شدم
      تازه شکستم خوردم
      اما هچ کودوم از این نشانه هارو نداشتم

    • صادق

      من ........ سرمو کج میکنم شونه هامو میدم جلو.پاهامو جمع میکنم .دست لای موهام میبرم میخوام بگم من ........

    • ahmad

      اخ جون از فردا چنتا راه واسه ازیت کردن بچه های کلاس پیدا کردم

    • سارا

      یکی از پسرا کلاس راه افتاده به همه گفته عاشق منه به تنها کسی که نگفته خودمه.میشه بگین این چه مدل دوست داشتنه ؟

    • صبا

      مکن این علایم نشانه علاقه مندی باشد ولی حتما به معنی خواستگاری نیست! گوووووول نخورید

    • M@D

      دنیا که بر عکس شده باید یه پست هم بذارن راجع به نشانه های یک زن عاشق و خواستگار! که ما پسرای چشم و گوش بسته و بیگناه اغفال نشیم
      چرا همش دست ما رو بشه؟

    • نرگس

      حیف که درسم تموم شد ، نمی دونستم هر 35 تا پسر کلاسمون عاشقمن !!!!!!!!!فقط نمی دونم چرا هیچ کدوم نگفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • amin

      والا ما خواستگاری کردیم ولی این طوری نشدیم تو این زمونه که شوهر کم است فقط کافی به دختره نگاه کنی اونوقت دست میکنه تو جیبش شناسنامشو در میاره می گه بریم همین محضر سرکوچه

    • بدون نام

      شما منو نمیشناسید منم شماها رو نمیشناسم بی تعارف بگم:
      پسرا هی بگید شوهر کمه
      دخترا هم بگن پسرا چه ارزشی دارن
      پسرا هر ماه با یه نفر باشید ولی بشینید مقایسه کنید مردی که ازدواج کرده با همه مشکلات و درگیری هاش بهتر زندگی کرده یا شما
      دخترا هم هر ماه با یه نفر باشید وقتی سنتون به 30 رسید نگرانی آیندتون میاد سراغتون شما هم بشینید خودتونو منصفانه با یک خانم متاهل مقایسه کنید
      الان هر پسری که با یه دختر راجع به عشق صحبت کنه طرف سو استفاده می کنه ببینه چه امتیازی میتونه بگیره یا حتی اگه نامزدم بشن همش دنبال مورد بهتر میگرده
      پسرا هم عشق و عاشقیو دور انداختن و زرنگ شدنو از این وضع سواستفاده میکنن
      هر قدر هم که شماها الان زرنگید جوونای چند سال بعد از شما زرنگترن
      اگه منصفانه فکر کنید که آخرش چی بدست میاد و چی از دست میره میبینید که این زرنگی که نیست هیچی حتی اشتباه سنگینیه

      پاسخ ها

      • amin

        به نظرم شما کارشناسین می شه در مورد زن صیغه ای نظرتون بگین من مردی رو میشناسم که 16 تا زن صیغه ای دارد ادم چه عیبی داره هم زن دائمی داشته باشه هم زن صیغه ای

    • بدون نام

      هممون ته دلمون یاد عشقو داریم وگرنه راجع به نشونه های عشق نظر نمیدادیم
      دست از زرنگی بردارید! تا یکی گفت پسرا از دخترای راحت خوششون میاد تغییر نکنید
      تا یکی گفت پسرا از دخترایی که ناز کنن و کم محلی کنن خوششون میاد تغییر نکنید
      اگه خودتون باشید اون کسی میاد طرفتون که شخصیتش با شما جوره

      پاسخ ها

      • SETARE

        واقعانم همينه

    • ..

      این نشونه ها هم همش کشکه
      تا وقتی پسرو نشناختید یا او شمارو درست نشناخته چه اهمیتی داره شونه هاشو کدوم وری میگیره

    • بدون نام

      rast mige in nashenas.harchand zamone avaz shode alan pesararo nemishe shenakht jalab shodan bichare ma dokhtara

    • رها

      خوب بود..............................

    • hana

      اینروزا نه میشه درستی دخترا روشناخت ونه پسرا رو. همشون نقش بازی میکنن که طرف ازشون خوشش بیاد.این نشونه هام دیگه قدیمی شده پسرا خییییییلی کم پیشنهاد ازواج میدن.الان دوره،دوره ی دوستیه،پیشنهاد دوستی هم راااااااااحت شده
      وااااااالااااااا

    • بدون نام

      من حس کرده بودم یکی از پسرای کلاسمون از من خوشش میاد حالا که ای مطلبو خوندم مطمءن تر شدم آخه وقتی بامن حرف میزنه دوستام میگن هول میشه تازه از این ادا اطفارا هم زیاد واسم میاد سرشو کج میکنه لباشو جمع میکنه خلاصه واسم همش عشوه شتری میاد

    • ROZ

      براساس جدیدترین آمار اعلام شده جمعیت آقایون از خانمها بیشتره این یعنی اینکه زن گیر نمیادد!!!!!!!!

    • Zari0098

      سلام بچه ها من يكي رو دوست دارم و خ بهش فكر مي كنم نمي دونم چه كار كنم ؟بعضي از علائم بالا رو هم داره چطور حاليش كنم كه مي خوامش؟تورو خدا شما پسرا نظر بديد آخه اونم نظرش با شما يكي هست؟

    • فرشته

      از پسرا هیچ ابی گرم نمیشه ...بیخی شو
      من فکر نمیکنم عشقوعاشقی راست باشن همش کشکه یاتوفیلماست ... کی تواین زمونه واقعا عاشق میشه؟؟

    • بدون نام

      نظراتون خیلی جالب بود..فقط یه چیزیو بگم به هر حال تاجایی که من اطلاع دارم زبان بدن وجود داره و نمی تونه دروغ بگه، میگن اگه نمی تونی به حرفای یه آدم اعتماد کنی به حرکات بدنش توجه کن، چون حتی حرفه ای ترین آدمها هم فقط تا یک دقیقه و نیم می تونن زبان بدنشون رو کنترل کنن و ازون به بعد بدنشون به شما راست می گه. منتها آدم بعد از شناخت نسبی یه آدم می تونه از روی حرکاتش قضاوت کنه، مثلا من آدمی رو می شناسم که دائم پاشو تکون می ده یا خیلی وقتا دست به کمر می زنه، و انقد می شناسمش که می دونم اینا براش عادته و تو اون لحظه که پاشو تکون میده نه عصبانیه و نه استرس داره، باید حواسمون به این چیزا باشه...

    • زاهرا

      دیگه جیکارکنیم

    • پریسا

      به نظر من اگه پسرا و دخترا موقع خاستگاری با هم صادق باشند حتی به قیمت اینکه نظر طرف عوض بشه خیلی بهتره

    • ندا

      چه بدبختیم ما زنها که باید اینقدر تلاش کنیم.تا مردی مناسب بیابیم.بعداونها راحت انتخاب کنند.

    • mellin

      چرا چرت میگی من 17 سالمه 17تا خواستگار داشتم هیچکدومشون همچین حرکاتی انجام ندادن

      پاسخ ها

      • م

        عزیزم هیچ وقت خواستگار خوب را رد نکن وقتی مثل من شدی 32 ساله با هزار تا مشکل اون وقت خیلی مشکله

      • بدون نام

        تو فعلا بچه ای احساساتت کار نمیکنه

    • ناشناس

      اچقدرشمامردهاروجدی میگیرید؟چی میفهمن احساس چیه؟

    • negin

      in halata ro bikhiaaaaaaaaaaal b nazar maan adam bayad ta mitone ashegh sheo shekast bokhore ta belakhare eshghe vagheisho peyda kone baadam k mifahme eshgh vaghei vojod nadareo hamash cherte az tanha bodanesh bishtar lezat mibare

    • شبنم

      فکر کنم کم کمش هزار تا خواستگار ÷یداشد

    • سایه

      عجبا

    • ويدا

      Vay khoshbehalam nago to in modat in hame pesar mikhastan azam khastegari konan man nemidonestam

    • nedaaa

      هيچ وقت به هيچ مردي اعتماد نكن حتي اگه خودش بياد شخصاً بگه دوست داره،مردا مثله يه عصب هستن كه بعضي وقتا ميگره بعد ولشون ميكنه. عشق=خيانت=جدايي=دروغ=نياز به پر كردن تنهايي

    • آرزو

      منم یکی رو دوست دارم و از این اداها زیاد داره ولی اون منو دوست نداره

    • وحید

      سلام دوستان خوبم!
      بنده همه نظراتتون رو خوندم خیلی هاتون نظراتون درست بود خیلی هام درست نبود.ببینید خواستگار داشتن یا نداشتن! عاشق بودن یا نبودن! دوست داشتن یا نه نداشتن و ....همه و همه کار خداست.هیچکس نمیتونه بگه من کاری کردم که تا الان بیست تا خواستگار داشتم خدا خواسته که خواستگار داشته باشی.درسته شرایط ازدواج سخت شده قبول دارم اماتوکل برخدا کنید همه چی درست میشه.من خودمم از نکردم فقط توکل کردم.اینو مطمن باشید هرکسی قسمتتون باشه همون میشه.آدم از یه دقیقه بعد خودش رو خبر نداره....یاعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون واقعاممنون حرف خيلي قشنگي بودولي ميشه گفت ايناهم كموبيش درست بود

      • بدون نام

        ازون الله بختکیایی

    • سمانه

      مرسی از صداقت وحید

    • نرگس

      با نظر وحید موافقم
      http://narges-khatoon.blogfa.com/

    • نیلوفر

      برو بابا چرت وپرت ..گردنشو کج کنه چشمشو کج ومووج کنه پس شما رودوست داره...ببین ما زنها موجودات باهوشی هستیم حس طرف مقابلمون واسمون مثل روز روشنه فقط بعضی وقتها دوست داریم خودمون روگول بزنیم بااینکه مطمئنیم طرف دوستمون نداره..مثلا مردی که عاشقه تودیدارهای اولیه محاله حرکتهای دستپاچه ازخودش نشون نده نمیتونه خیلی ریلکس باشه مقابل محبوبش امکان نداره..ازهرفرصتی واسه خیره شدن وچشم چرونی محبوبش استفاده میکنه کوچکترین حرکت وحرف طرفش توی ذهنش ثبت میشه چشماش یه برق خاصی پیدامیکنه وقتی به طرفش نگاه میکنه00ولی مردی که داره فیلم بازی میکنه زود لومیره وزنها خوب میفهمن که صادق نیست فقط گفتم که دوست داریم خودمون روگول بزنیم که شاید داریم اشتباه میکنیم..

    • اذین

      خیلی سطحی بودن

    • رها

      همش الکیه.
      تموم این نشونه ها الکیه. بهیچ وجه اعتماد نکنین .به هیچ وجه.
      تمام ادمااین نشانه هارودارن.توروخدایکم واقع بین باشین.نیازی به گشتن نشانه نیست اگرکسی واقعا شمارودوس داشته باشه مث بچه ادم میاد خواستگاری میکنه .مطمن باشین

    • مرضیه

      خیلیاش درسته.ولی خب قطعی نیستن.امیووارم همتون خوشبخت بشین دخترا و پسرای خوب ایران زمین. به همونی فکر کنید که دوست دارین فقط خودش مطمءن باشید میاد.

    • مرضیه

      خیلیاش درسته.ولی خب قطعی نیستن.امیووارم همتون خوشبخت بشین دخترا و پسرای خوب ایران زمین. به همونی فکر کنید که دوست دارین فقط خودش مطمءن باشید میاد.

    • میلاد

      حالا کی اینارو رمز گشایی کرده

    • مهرناز

      آفرین بچه ها واقعا عالی بود نزدیک بود منفجر بشم از خنده
      خیلی خیلییییی جالب بو

    • تمنا

      بعضی هاش درسته مثلا ارتباط چشمی. انصافا وقتی کسی دوست داره بیشتر نگات میکنه. جدیدا عاشق همکارم شدم . خودمو کشتم تا حواسش بیاد برام. اما الان واقعا تماس چشمیش زیاد شده.امروز گفت تو انرژی مثبت داری. خیلی خوشحال شدم.

    • مرده ی متحرک

      جلو بچه های کلاس تابلو برمیگرده نگا میکنه جلو تخته برمیگرده نگا میکنه ...بعد یه مدت حالا هروخ میبینهمنو سرشو میگیره پایین بعد رفتنم میاره بالا اخه این دیگه چه مدلشه هردومون پزشکی میخونیم زهرمارم کرد رشتمو......اینکارش چه معنی داره کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(

    • گمنام

      اینا همش مضخرفه.. من خودم از یه دختر خواستگاری کردم و ازش خوشم میومد البته از قبل شناختی نداشتم و معرفیش کرده بودن ب من.. بعد یه مدت یهویی و واسه بعضی حرفاش از چشمم افتاد.. اگه عشق واقعی وجود داشت من اونو ب هر نحوی بود قبول میکردم و این قضیه یه بارم اونوری پیش اومد ک قضیه اش طولانیه و بماند.

    • گل رز

      مرده ی متحرک الهی داری از دستش چی می کشی؟

    • باران

      وای شماها چه حوصله ای دارین درمورد این چیزا بحث میکنین.متاسفم برا کسی که این مطلبو درج کرده تواین سایت !!!!!!ما دخترا که اصلا اهمیت نمیدیم به پسرا .......!!والا خخخخ

    • امیر

      جوووون نظراتتون منو کشته باو

    • پارمیس

      فقط پنج سانیه طول میکشه که هر پسری به من علاقه مند بشه ولی پنج سال طول میکشه بیادخواستگاری

      پاسخ ها

      • بهار

        سانیه ت ثانیه نیست دیگه.مشکل ازینجاست :)

    • پریا

      اگه کچل بود چی

    • ناشناس

      این ها همش الکی است اگر کسی واقعا آدم را بخواهد برای به دست آوردنش تلاش میکند به این حرکات توجه نباید کرد به خدا توکل کنید ان شا الله درست میشود چون یک نفر هم به من علاقه مند است واگر بخواهد با من ازدواج کند خودش سر حرف را باز خواهد کرد

    • بهار

      پسرای الان که همشون از بیکاری و نداری هم چشماشون لوچ شده هم گردناشون کج شده هم پاهاشونم پرانتز شده اینا پس خواستگارن همشون :)))))))

    • تبسم

      پس با این حساب کل پسرای فامیل خواستگارمن

    • ناشناس

      چند وقت پیش جایی دعوت بودیم یه پسری بود خیلی به من زل میزد
      پسر بدی نبود من دوسش دارم ولی نمی دونم که ایا او هم به من علاقه داره یا نه بعد هر جا که من می رفتم او هم میومد ولی من خجالت می کشیدم

    • تارا

      اومد خواستگاری پسر عموم وازش، متنفرمـــــــــــــــــــــــــــ چیکار کنــــــــــــــــــــــــــــــم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج