۱۳۳۵۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لمپارد: انگلیس بدون من هم موفق می‌شود

فرانک لمپارد، ها‌فبک طراح تیم ملی انگلیس که سال‌ها در کنار استیون جرارد برای "سه شیرها" به میدان رفت، یک ماه پس از خداحافظی جرارد تصمیم گرفت تا او نیز از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

خبرگزاری ایسنا: ها‌فبک تیم ملی انگلیس پس از خداحافظی از بازی‌های ملی عنوان کرد: مدت‌ها با خودش کلنجار رفته تا این تصمیم سخت را بگیرد. او همچنین اعلام کرد انگلیس بدون امثال او و جرارد با حضور جوانان موفق می‌شود.

فرانک لمپارد، ها‌فبک طراح تیم ملی انگلیس که سال‌ها در کنار استیون جرارد برای "سه شیرها" به میدان رفت، یک ماه پس از خداحافظی جرارد تصمیم گرفت تا او نیز از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

لمپارد که ۱۰۶ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس در کارنامه خود داشت در جام جهانی برزیل نیز در تیم روی هاجسون به میدان رفت اما نتوانست به همراه این تیم به توفیقی در جام جهانی دست یابد. اکنون با خداحافظی فرانک لمپارد، روی هاجسون باید یک کاپیتان جدید برای تیمش انتخاب کند، چرا که جرارد و لمپارد کاپیتان‌های اول و دوم تیم او بودند.

فرانک لمپارد در ۱۰۶ بازی که پیراهن انگلیس را بر تن کرد موفق شد ۲۹ گل به ثمر برساند. او در زمان جابجایی تابستانی با جدایی از چلسی راهی نیویورک و سپس منچسترسیتی شد.

لمپارد پس از خداحافظی از بازی‌های ملی انگلیس گفت: تصمیم برای بازنشستگی از تیم ملی انگلیس را هفته‌ گذشته گرفتم و آن را اکنون به رسانه‌ها اعلام کردم. این تصمیم بسیار سختی برای من بود. بعد از جام جهانی برزیل خیلی با خودم کلنجار رفتم که درباره آینده خود چه تصمیمی بگیرم. در نهایت فکر می‌کنم بازنشستگی از تیم ملی انگلیس در این مقطع زمانی تصمیم خیلی خوب و به موقعی بود که گرفتم. همیشه از پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس احساس افتخار و غرور کردم. بازی برای تیم ملی کشورتان احساسی در شما به وجود می‌آورد که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست. از هر دقیقه‌ بازی برای تیم ملی انگلیس لذت بردم.

لمپارد ادامه داد: به دلیل شرایط باشگاهی که داشتم ابتدا خانواده‌ام را در اولویت قرار دادم. تصمیم گرفتم زمان بیشتری را در کنار خانواده‌ام سپری کنم. در حال حاضر برای من خانواده از همه چیز مهم‌تر است. درباره فعالیت باشگاهی نیز باید بگویم که چند سالی می‌توانم فوتبال بازی کنم و به همین خاطر تصمیمی برای بازنشستگی از فوتبال ندارم.

تیم ملی انگلیس چند سالی است که اصلا نتیجه‌ خوبی نمی گیرد و آخرین آن در جام جهانی برزیل رقم خورد جایی که شاگردان روی هاجسون با قبول دو شکست برابر ایتالیا و اروگوئه و یک تساوی برابر کاستاریکا تیم قعرنشین گروه خود شدند و خداحافظی زود هنگامی از این رقابت‌ها داشتند.

لمپارد درباره شرایط تیم ملی انگلیس پس از او، گفت: اکنون زمانی است که نباید به گذشته باز گردیم و باید به فکر بازی‌های حساس در بازی‌های آینده باشیم. مطمئنم با روی هاجسون می‌توانیم موفق شویم. نسل جدیدی وارد فوتبال انگلیس شدند که همه آنها از استعداد بالایی برخوردارند و قطعا این جوانان می‌توانند در سال‌های آینده انگلیس را به افتخارهای مهمی برسانند. تغییرهای مهمی در ساختار فوتبال آکادمی در انگلیس درحال رخ دادن است. قطعا این تغییرها در آینده‌ای نه چندان دور به نتیجه‌ مثبت برای ما تبدیل خواهد شد تا انگلیس به آنچه استحقاقش دارد برسد. در پایان می‌خواهم از همه مربیانی که با آنها کار کرده‌ام تشکر کنم و پس از آنها از تمام بازیکنانی که در کنارشان به میدان رفتم تشکر می‌کنم. خیلی بازیکن خوش شانسی بودم که در کنار بازیکنان خیلی خوبی به میدان رفتم. پس از آنها باید از هواداران تیم ملی انگلیس تشکر کنم که در همه این سال‌ها من را مورد لطف و محبتشان قرار دادند. نه تنها در انگلیس که در هر جای دیگری که به میدان رفتیم هواداران انگلیس ما را به خوبی حمایت کردند. از آنها می‌خواهم حمایتشان را از تیم ملی انگلیس ادامه دهند چرا که بازی‌های حساسی در انتخابی یورو ۲۰۱۶ فرانسه در پیش داریم.

فرانک لمپارد پس از جام جهانی ۲۰۱۴ به طور ضمنی از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرده بود، ولی دیشب (سه‌شنبه) به طور رسمی این تصمیم خود را اعلام کرد.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از خداحافظی فرانک لمپارد با تمجید از این بازیکن، گفت: لمپارد مثالی بسیار عالی از یک فوتبالیست انگلیسی است. چه به عنوان یک بازیکن در مستطیل سبز و چه به عنوان یک سفیر در خارج از مستطیل سبز همیشه بازی‌های بسیار خوب و رفتاری کاملا حرفه‌ای از خود نشان داد. این که شما بیش از ۱۰۰ بار برای تیم ملی‌تان بازی کنید نشان می‌دهد که از چه شرایط عالی برخوردار بودید. افراد زیادی نیستند که مثل لمپارد توانسته‌اند بیش از ۱۰۰ بار برای انگلیس به میدان بروند. فرانکی ۱۵ سال خوب را در رده ملی پشت سر گذاشت و من به عنوان سرمربی انگلیس از او تشکر می‌کنم. البته در همان برزیل نیز فهمیدم که او می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد. با او درباره بازنشستگی تیم ملی انگلیس صحبت کردم. می دانستم که می‌خواهد از تیم باشگاهی‌اش نیز جدا شود. لمپارد نیز مثل جرارد تصمیم خداحافظی از تیم ملی انگلیس را خیلی ساده نگرفت و خیلی با آن کلنجار رفت.

هاجسون در پایان گفت: متاسفم که باید بازنشستگی لمپارد از تیم ملی انگلیس را قبول کنم. برای او در تیم جدیدش منچسترسیتی و نیویورک سیتی آرزوی موفقیت می‌کنم و از او به خاطر همه کمک هایی که برای تیم ملی انگلیس کرد تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج