۱۳۳۶۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقبال تبريزی ها از سفر به ترکيه

در ايام نوروز بالغ بر ۳۳ درصد از تبريزي‌ها به سفر مي‌روند. تنها طي ۱۵ روز گذشته ۳۵ هزار نفر از فرودگاه تبريز به ترکيه سفر کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: فرماندار تبريز از کاهش ورود گردشگران سلامت به اين شهر خبر داد و گفت: اين کاهش با چنين سرعت بالايي قطعا دلايل محلي دارد و نشان مي‌دهد در بخش‌هايي نقص داريم که بايد اين مشکلات را رفع کنيم.

رحيم شهرتي‌فر ديروز در نشست کميته گردشگري در فرمانداري تبريز با اشاره به مسئله کاهش ورود گردشگران سلامت از کشور آذربايجان به تبريز اظهار کرد: برخي مشکلات داخلي براي گردشگران منجر به از دست رفتن اين فرصت طلايي شده است.

به گفته شهرتي‌فر، هدف از تشکيل کميته گردشگري ايفاي نقش نظارتي و هماهنگي است و نه ورود به مباحث اجرايي.فرماندار تبريز با اشاره به ظرفيت‌هاي گسترده اين شهر براي جذب گردشگران داخلي و خارجي افزود: ميزباني از ۲ هزار نفر گردشگر در تبريز در مقايسه با ظرفيت‌هاي موجود عدد چشمگيري نيست و براي درک درست اين مساله مي‌توان به آمار خروج گردشگران از تبريز نگاه کرد.

شهرتي‌فر با بيان اينکه در ايام نوروز بالغ بر ۳۳ درصد از تبريزي‌ها به سفر مي‌روند به آمار مسافرت‌هاي خارجي شهروندان تبريزي نيز اشاره کرد و گفت: تنها طي ۱۵ روز گذشته ۳۵ هزار نفر از فرودگاه تبريز به ترکيه سفر کرده‌اند.

فرماندار تبريز به افزايش ورود گردشگران به اين شهر نيز اشاره‌اي داشت و در تحليل اين افزايش آمار گفت: رويدادهايي مانند برگزاري جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني، جشنواره‌هاي شعر و تئاتر و... منجر به معرفي بيش از پيش ظرفيت‌هاي گردشگري تبريز شده است.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت توسعه فرهنگ ميزباني در ميان تبريزي‌ها اشاره‌اي داشت و تاکيد کرد: برخي برخورد‌هاي غلط با گردشگران مي‌تواند خاطره تلخي از سفر را در اذهان مسافران به‌جاي بگذارد و اين موارد مي‌تواند با فرهنگ‌سازي اصلاح شود.شهرتي‌فر در پايان يادآور شد: مطبوعات محلي و رسانه‌ها بايد به طور هنرمندانه‌اي در اين زمينه ورود کرده و حسن‌هاي ورود گردشگر سلامت به استان را توضيح داده و از طرفي هم نواقص اين امر را به ما آموزش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج