جاباما
۱۳۳۶۲۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

حضور عروسک جديد در خانواده «کلاه قرمزی»

کلاه قرمزي با حضور رقباي پر جمعيت قديمي اش احساس خطر کرده است و براي آنکه شمار طرفدارانش کاهش نيابد، قصد دارد از يک مهمان جديد براي پيوستن به خانواده و اطرافيان بامزه و عجيب و غريبش دعوت کند.

باني فيلم: کلاه قرمزي با حضور رقباي پر جمعيت قديمي اش احساس خطر کرده است و براي آنکه شمار طرفدارانش کاهش نيابد، قصد دارد از يک مهمان جديد براي پيوستن به خانواده و اطرافيان بامزه و عجيب و غريبش دعوت کند.

با آغاز اکران «مدرسه موشها ۲»، عروسکهايي که از دهه ۶۰ به اين سو در بايگاني خاک مي خوردند، حالا دوباره از امروز خاطرات دوستدارانشان را زنده مي‌ کنند. عاملي که در صورت موفقيت، قطعاً به نفع کلاه قرمزي نخواهد بود.

درک همين خطر در ظهور رقيبي با پتانسيل بالاي جذب مخاطب، موجب شده تا سازندگان کلاه قرمزي يک عروسک جديد را طراحي کنند. اين عروسک که طبق شنيده‌هاي خبرنگار «باني فيلم» قرار است بچه يکي از کاراکترهاي فعلي باشد، در نخستين فرصت از تلويزيون معرفي خواهد شد. گويا صداسازي جالبي هم براي اين عروسک انجام خواهد شد تا با ورودش جمع کلاه قرمزي و اطرافيانش حسابي جمع شود.

به هر حال اگر «شهر موشها ۲» بتواند رکورد فروش کلاه قرمزي سينمايي را جا به جا کند، مسير آن براي بازگشت به تلويزيون نيز هموارتر خواهد شد. همين تضمين موفقيت، يک کمک بزرگ براي موشهاي تازه وارد مي‌شود تا در مناسبت‌هاي مهم از جمله نوروز، تعدادي از باکس‌هاي کلاه قرمزي را از آن خود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ايمان

      خدايي كلاه قرمزي خيلي قشنگه اصلا فرق داره . من شخصيت جيگرو دوس دارم

    • بدون نام

      نتويسنده عزيز توهم زدي يا خيلي كوچولويي يادت نمياد كه يه زماني هم شهر موش ها و هم كلاه قرمزي تو تلويزيون با هم پخش مي شد. زماني كه عروسك سازي تو كارتون هاي ما حرف اول رو ميزد. در هر صورت اونقدر برنامه هاي تلويزيون ما مسخره هست كه اگر تكرار كلاه قرمزي پخش بشه و يا حتي مدرسه موشها مردم بدون توجه به آمار ارقام شما دوست عزير هر دوشونو با جون و دل مي بينن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج