۱۳۳۶۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرامی: بیرون از خانه «بباز» نیستیم

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سال گذشته دوست نداشتم دروازه محسن فروزان باز شود اما دوست دارم در بازی روز جمعه او گل بخورد!

خبرگزاری فارس: مهرداد بایرامی در خصوص وضعیت گسترش فولاد تبریز پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و می‌دانیم که بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم چرا که این تیم از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است اما این را بدانید که ما با امتیاز به تبریز برمی‌گردیم چرا که گسترش فولاد بیرون از خانه «بباز» نیست.

وی در مورد شرایط خودش هم گفت:‌ دو سه هفته است که وضعیت بدنی‌ام بهتر شده و مقابل استقلال با انگیزه بازی می‌کنم چرا که معمولا بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و من هم می‌خواهم خودم را در این بازی نشان دهم. خوشبختانه پایم به گلزنی هم باز شده و دوست دارم در این بازی گل بزنم.

بایرامی درباره تقابل بازیکنان گسترش فولاد با محسن فروزان دروازه‌بان این فصل استقلال که پیش از این در گسترش‌فولاد بازی می‌کرد هم خاطرنشان کرد: محسن از دوستان خوب ماست که پیش از این هم همبازی بودیم و سعی می‌کنم به او گل بزنم البته زمانی که در گسترش فولاد بازی می‌‌کرد دوست نداشتم گل بخورد اما الان دوست دارم دروازه‌اش باز شود.

وی ادامه داد:‌خوشبختانه بازیکنان باانگیزه‌ای داریم به صورتی که حتی بعد از تساوی با نفت مسجدسلیمان هم ناراحت بودم و با این روحیه به مصاف استقلال می‌آییم تا با امتیاز از زمین بیرون برویم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص شیوه بازی این تیم در بازی روز جمعه هم تصریح کرد: ما به هیچ عنوان مقابل استقلال دفاعی بازی نمی‌کنیم چرا که هر تیمی مقابل این تیم دفاعی بازی کند ضربه می‌خورد. سرمربی تیم ما درباره استقلال حرف‌هایش را زده می‌دانیم که این تیم پر قدرت است اما ما هم تیم جوانی هستیم و پر از انگیزه.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930605000550#sthash.VeYpIoqj.dpuf
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج