۱۳۳۷۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک امام جمعه: مسجد را قلیان سرا کردند!

غلامحسین ابراهیمی با انتقاد از اداره میراث فرهنگی سبزوار در خصوص برپایی قلیان سرا در مناره خسروجرد شهر خاطرنشان کرد: این مکان در گذشته مسجد بوده که مردم در آن نماز می‌خواندند و باید از این وضعیت خارج شود.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه سبزوار گفت: امروزه دزدها در امنیت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد:مسوولان نسبت به این مسائل توجه کنند و برخوردهای لازم را داشته باشند.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه معضل مصرف مواد مخدر و تردد اراذل و اوباش در شهرستان گسترش یافته است افزود: انتظار مردم از مدیران اجرایی به خصوص دستگاه قضا و نیروی انتظامی، برخورد قاطع با این افراد است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سبزوار افزود: ماهواره جرم زاست و باعث از بین رفتن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

این مسئول با انتقاد از اداره میراث فرهنگی سبزوار در خصوص برپایی قلیان سرا در مناره خسروجرد شهر خاطرنشان کرد: این مکان در گذشته مسجد بوده که مردم در آن نماز می‌خواندند و باید از این وضعیت خارج شود.

خطیب جمعه سبزوار با تاکید بر خورد با اراذل و اوباش و کسانی که سلاح سرد حمل می‌کنند، ادامه داد: این افراد محارب در راه خدا هستند و باید با قاطعیت به دست قانون سپرده و مجازات محارب بر روی آنها اجرا شود تا درس عبرتی برای دیگران شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ساخت تفرجگاه و ایجاد فضای نشاط برای مردم بسیار کار پسندیده ای است اضافه کرد: متاسفانه امروز به جای حضور افراد سالم و خانواده‌ها در این مکان‌های فرهنگی شاهد حضور اراذل و اوباش هستیم که انتظار مردم، برخورد با آنان است.

فرماندار سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان دارای پشتوانه‌های مهم تاریخی و فرهنگی است ادامه داد: با وجود مزیت‌های مهم گردشگری و تاریخی در سبزوار و قدمت هفت هزار ساله این شهر بهره‌برداری خوبی از این فرصت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در گذشته صورت نگرفته و انتظار ما از مدیران اجرایی و حوزه‌های مرتبط تهیه یک نقشه راه و بهره‌برداری از این پتانسیل‌هاست.

برادران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به سمت تدوین سند توسعه و یک برنامه مدون برای پیشرفت شهرستان در حوزه کاری خودشان حرکت کنند ادامه داد: برنامه‌ریزی هدفمند موجب پیشرفت هر مجموعه‌ای می‌شود و ما در شهرستان دارای منابع محدودی هستیم و از طرفی ظرفیت‌های خوبی نیز داریم که باید با توجه به امکانات و منابع، برنامه‌ای را برای استفاده و بهره‌‎وری بهتر از این منابع با توجه به محدودیت‌ها تدوین کنیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی، کاهش منابع آبی و متضرر شدن کشاورزان و روستائیان و عدم تعادل در توسعه یکپارچه شهرستان بخشی از مشکلات موجود در شهرستان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج