۱۳۳۸۶۴
۲۳ نظر
۵۰۰۳
۲۳ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد تند الهام چرخنده از چالش سطل آب یخ

چرخنده گفت: «ما در این چالش فهمیدیم مردان ماهم در مقابل آب یخ استعداد جیغ زدن دارند! جا دارد برای تو دهنی به ستاره های هالیوود عرض کنم: اگر همین یک وجب روسری نبود، می توانستید ببینید که بانوی ایرانی مسلمان، وقتی با لگنی آب یخ خیس میشود چقدر جذاب تر از شما کافران خواهد بود!»

کافه سینما: الهام چرخنده در یادداشتی در واکنش به حضور هنرمندان ایرانی در کمپین "چالش آب یخ" در اینستاگرامش نوشت:

سلام.. تکلیف معلوم شد؛

ما هزاران آدم خیر و خیرخواه و خوش قلب و "خلاق" داریم تو ایران! ستاره های بی نظیری که کافیه یک فراخوان از یک کشور به گوششون برسه و دوربین به دست لوکیشن های خاص انتخاب کنند! گاها"چند دوربینه سوییچ و حتی از نابازیگران جهت پر کردن صحنه استفاده کنند .

تکلیف معلوم شد!

ما ستاره های بی نظیری در هنر و ورزش و... داریم که برای همه باورها ارزش قایلند و ما چقدر خوشحالیم که تصویری که از ایران به جهانیان نشان داده میشود؛ خانم های زیبا، خوش رنگ، خوش پوش و خوش اخلاق هستند و مردان؛ اهل ورزش. اغلب با لباس های ورزشی و یا حتی شنا دیده میشوند و گاها"بسیار به روز ' نشان میدهند. ما هم در کنار هنرهای دیگر این مرز و بوم کار "تاتو"مون هم حرف نداره!

تکلیف معلوم شد!

ما در این چالش فهمیدیم چه کسانی به چه کسانی ارادت ویژه دارند. فهمیدیم ستاره های واقعی ایران زمین چه کسانی هستند. از لُس آنجلس گرفته تا ته نظام آباد عزیز. ما فهمیدیم که چه کسانی لطف کردند و از دستمزدهای شیرینشان صد هزار تومان به محک پرداخت کردند. و من شاهدم و خود با چشمانم دیدم که آنلاین هم میشود پرداخت کرد؛ خیرشون قبول .

ما فهمیدیم مردان ما هم در مقابل آب یخ استعداد جیغ زدن دارند! و زنان مسلمان کشورم باز قناعت پیشه کردند در بحران بی آبی! دستمریزاد خاتون... و البته جا دارد برای تودهنی به ستاره های هالیوود عرض کنم: اگر همین یک وجب روسری نبود میتوانستید ببینید که بانوی ایرانی مسلمان، وقتی با لگنی آب یخ خیس میشود چقدر جذاب تر از شما کافران خواهد بود! بترکد چشم حسود و بخیل ان شاالله...

تکلیف معلوم شد!

الهی شکر که اغلب ما در منزل مون استخر داریم. الهی شکر که اینقدر به بیماریهای خاص اهمیت می دهیم .

تکلیف معلوم شد!

ما همان مسلمان هایی هستیم که وحدت برای ما حرف اول و آخر را میزند. وحدت در ورزش، هنر، اقتصاد، سیاست در جامعه در خانواده و "وحدت در دین"! ما بیست و چهار ساعت که سهل است! در عرض بیست و چهار ساعت تمام ستاره هایمان آب یخ را ریختن و پاشیدن. ما آدم های متعهدی هستیم و خوش قول !

تکلیف معلوم شد! همه این چهره ها که صدای جیغ شان چه زن و چه مرد در گوشمان هست که " ااای واای آب یخ چقدر به انسان شوک میدهد"همان عزیزانی هستند که فریاد شوکشان در مقابل جنایات حروم زادگان اسراییلی در گوشمان می پیچد!

این وفای به عهد در تمام اقوام ما موج میزند که هر کجا هر کسی با هر تفکر و سیاستی هر چالشی برای ما ایجاد کند؛ آب و یخ که سهل است، خاک و گل بر سر میریزیم !!

تکلیف معلوم است!

یاران زهرایی، یاران چادر خاکی، یاران علی، دینمان را به چالش نیندازند دین شویان غرب؟!

میگویند: آب و یخ تن ناموس حتک حرمت شده شیعه در عراق و شام را غسل ندهد!

میگویند: آب ویخ چاقوی داعش به خون سرهای مردان شیعه آغشته را نمیشوید!

میگویند: آب و یخ کودکان از تشنگی پر پر شده را سیراب نکند !

راست میگویند؟!!!

تکلیف معلوم میشود!!!

وقتی یک مشت خاک تربت کربلا را با خاک فکه آمیخته به نیابت یاران زهرایی بر سر ریختم تکلیفم معلوم میشود میدانم ...

ریا، چاپلوسی، خود شیرینی و ...

اااای وااای بر این تکلیف ....

یا علی.

عزت تان مستدام. کوچک ترین فرد جامعه هنری ایران اسلامی.

الهام چرخنده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      آخ حرف دلمو زدي ...

    • بدون نام

      مسخره...

      پاسخ ها

      • ملک

        کدوم حرفش مسخره بود؟!

    • ليلا

      بابا يكى اين الهام چرخنده رو تحويل بگيره خب چه جورى ديگه خودشو مطرح كنه

    • ترسو

      ریا , چاپلوسی , خود شیرینی و ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!??? دقیقا ..... البته اینا رو در مورد خودشون درست گفته!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خانوم چرخنده رو تحسین می کنم

    • بدون نام

      باز دوباره خود نمایی..

    • اصغر

      چرخش عالی مزید خانم چرخنده....
      تکلیف معلوم شد... قشنگ هم معلوم شد. با خواندن متنِ شما فهمیدم که شما فقط برای فرزندان غزه و فلسطین -که آنها هم بی گناه اند، قبول- تکلیف دارید. مگر خونشان از خون کودکان سر چهارراه های شهرمان رنگین تر است؟! پس چرا کودکان مملکت خودمان را نمی بینید؟ خانم چرخنده تا به حال مترو سوار شده ای یا نه درآمد برنامه ماهواره ای چند سال پیشت اینقدر زیاد بوده که ماشین شخصی سوار میشوی؟ اگر هم میشوی نوش جانت، وضع آدم های چرخان همیشه خوب بوده. حق داری که کودک آفتاب سوخته درون مترو را نبینی که آدامس می فروشد تا شب هنگام ناپدری اش بر صورتش سیلی نزند.... کجایید ای خانم چرخنده؟!؟! هان؟ چه شد؟ چرا نمی بینید کودکان مملکت خودمان را؟ . دلواپسان نوظهور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصغرخان خیلی زشته که آدم شکرگذار خدا نباشه برای امنیت در واقع آدم با حرفای شما می ترسه که خدا قهرش بگیره و این امنیت از دست بره!

    • بدون نام

      سلام جناب اصغر درسته که کودکان مملکت خودمان هم در فقر هستن اما به هیچ وجه شرایطشون با بچه های غزه برابر نیست ما حدا قل اینجا امنیت داریم.

    • بدون نام

      در ضمن خانم یا آقای userآیا واقعا کار ایشون خود نماییست یا این خانما وآقایون به اصطلاح هنرمند که برای خودنمایی این آب را در این کم آبی الکی آب هدر میدن وجناب اصغر خان به راستی چرا اینان کم آبی به فکر کودکانی نیستند که در بی آبی به سر میبرند کاش به این دوستان هم تذکری می دادید.

    • الی

      چه عجب یک نفر در مقابل این چالش بی محتوا ایستاد. باریکلا بهتون خانم چرخنده.تمام حرفاتون حقیقت بود.

    • سیدروحانی

      عزیزان چشمهارابایدشست ازشماآموختیم خواهش میکنم به این متن باچشم زیبابینتان نظروتامل کنید

    • دنی

      سلام خانم چرخنده عزیز .فقط میتونم بگم واقعا دمت گرم .خیلی خیلی خانمی تو این دوره ای که هنر پیشه ها فقط به فکر ادا و اطوارشونن

    • بدون نام

      متسفم از کسانی که ابراز دین و دینداری ریا می دانند اما تظاهر به فساد و بی دینی را عین صداقت مردمداری و اخلاقی بودن می دانند این ره که در میان نسل جوان تبلیغ می شود ره به ترکستان است

    • زن ایرانی

      الهام چرخنده کیه؟؟

    • مينا

      حرف دلمو زدى خانم چرخنده. درضمن آقاى اضغر حاضرى بچه هاى ما تو وضعيت اونا باشن و اونا تو وضعيت بچه هاى ما ؟ دوست دارى اونا آدامس بفروشن و ما تو خاك و خون باشيم؟ اگه اينطور نيست پس لطفا حرف نزن چون اينا با هم قابل مقايسه نيستن و زاده ى ذهن يه سرى نژاد پرست خود بين هست. در ضمن اينايى كه ميگن چراغى كه به خانه روايت به مسجد حرام است بدونن كه يه ضرب المثل مسخره مرجع ما نيست مرجع ما اهل بيت هستن مرجع اونايى كه اين چيزا رو قبول ندارن بايد انسانيت باشه حداقل!!!

    • محسن

      دمت گرم بانو ...اجرت با مادر خوبی ها...یا زهرا س

    • ناشناس

      سلام مینا خانوم من هم هرچند با آقارضا موافق نیستم اما این که گفتند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است یک ضرب المثل نیست بلکه فکر میکنم حدیثی از حضرت علی باشه هرچند نمیدونم که بنا به چه دلیلی این را فرمودند اما از اون طرف هم حضرت فاطمه گفتن اول همسایه بعد خانه

    • لیلی

      وااااای... دیگه داره حالم بهم میخوره...

    • ایمان

      متاسفم برای کساییکه هرکس حرف از دین زد طرد می کنند و هر کس خط فکریش به غرب نزدیک تر بود تایید می کنند. وگرنه چرا این ها برای کمک به فقیران کشور خودمون ویدیو نمی سازن در حالی که دارن پول صدقه میدن؟

    • مری

      سلام

    • مری

      سلام به نظر من خانم چرخنده حرفاش همه درست بودن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج