۱۳۳۸۸۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هتلی در قالب قطار! +عکس

قطار سریع‌السیر جدید دارای ۱۰ واگن به همراه لوکوموتیو بوده و توسط یک طراح ژاپنی سوپرماشین‌ها به نام «کن اوکویاما» طراحی شده است.

پدال: فراری و پورشه برخی از مجلل‌ترین وسایل نقلیه را تولید می‌کنند؛ خودروهایی هم از لحاظ مواد به کار رفته و هم از لحاظ قیمت در سطح بالایی هستند. در همین حال، در ادامه مشاهده کنید که یک طراح سوپرماشین که برای هر دو کمپانی ذکر شده فعالیت می‌کند، برای سرویس قطارهای JR East چه طراحی‌ای انجام داده است.

هتلی در قالب قطار! +عکس

این یک قطار سریع‌السیر جدید است که دارای ۱۰ واگن به همراه لوکوموتیو بوده و توسط یک طراح ژاپنی سوپرماشین‌ها به نام «کن اوکویاما» طراحی شده است. این قطار لوکس در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی به روی ریل خواهد رفت.

هتلی در قالب قطار! +عکس

اوکویاما که در سال ۱۹۵۹ در ژاپن متولد شده، این کشور را برای به کار به عنوان سرپرستی طراحان جنرال‌موتورز، یک طراح عالی‌رتبه برای پورشه AG و مدیر طراحی در «پینین فارینا» ترک کرد. پینین فارینا شرکت مسئول طراحی فراری انزوی افسانه‌ای بوده است. وقتی کارهای قبلی این طراح را دیده باشیم، طراحی نامتعارف و تهاجمی این قطار چندان جای تعجب نیست.

هتلی در قالب قطار! +عکس

قطار تندرو حداکثر ۳۴ مسافر را در ۱۰ واگن مجزا، پنج سوئیت و یک سوئیت ویژه، دو اتاق تماشا، یک استراحتگاه و همین‌طور یک سالن غذاخوری چای می‌دهد. هر کدام از واگن‌ها با اثاثیه و ساختاری تدارک دیده شده‌اند که کاملاً عناصر ژاپنی را در خود جای داده است. نمونه کامل از این موضوع در دکور الهام گرفته از درختان قابل‌مشاهده است.

هتلی در قالب قطار! +عکس

هر کدام از سوئیت‌ها دارای یک دستشویی اختصاصی بوده که با دوش و توالت همراه است. این سوئیت‌ها دارای یک طبقه فوقانی هستند که برای غذاخوری استفاده می‌شوند و سطح پایین نیز مکان خوابیدن برای چهار نفر را فراهم می‌کند. با این که تا اینجا همه‌چیز خوب و اعیانی به نظر می‌رسد، انتظار می‌رود که مسافران، بخش زیادی از زمانشان را در جلو و عقب قطار سپری کنند و به نمایی از ژاپن در پشت شیشه‌های واگن‌های تماشای قطار نگاه کنند.

هتلی در قالب قطار! +عکس

این قطار تندرو می‌تواند در هر دو نوع ریل الکتریکی و غیرالکتریک حرکت کند. البته برای کسانی که طاقت صبر کردن تا ۲۰۱۷ را برای سواری با این قطار ندارند، یک سرویس قطار لوکس مشابه JR کیوشو «هفت ستاره» وجود دارد که از سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده است. ولی برای یک مسافرت دو شبه، هزینه‌ای در حدود ۱۷۶۵ دلار باید پرداخت.

هتلی در قالب قطار! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محصول جدید شرکت رجاست ؟ :-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج