۱۳۳۸۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نمی گذارند هیوندا و تویوتا تاکسی شوند!

حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: متأسفانه تاکنون هیچ یک از خودروهای هیبریدی در لیست واردات قرار نگرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت‌الله بهروز قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفتگویی، یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در جهت کاهش معضل آلودگی هوا و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ورود ۱۰ هزار خودرو هیبریدی عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه تاکنون هیچ یک از خودروهای هیبریدی در لیست واردات قرار نگرفته‌اند.

وی مهم‌ترین مسئله در عدم واردات خودروهای هیبریدی و به کار گیری آن در ناوگان تاکسیرانی را عدم تأیید لیست خودروهای ارائه شده شهرداری تهران از سوی وزارت صنایع و معادن عنوان نمود و افزود: این در حالی است که مدیریت شهری به دنبال خودروهای لوکس و مدل بالا نیست و موارد درخواستی شامل خودروهای در حد متوسط است که امروز در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان تاکسی در حال استفاده است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از هوندا، تویوتا، نیسان و هیوندا به عنوان بخشی از مدل‌های درخواستی مدیریت شهری یاد کرد واظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی ۳۵ شرکت صنایع شاهد ورود خودروهای هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

بهروز در پایان با عنوان این که مبلغ هر یک از این خودروها در حدود ۷۰ میلیون پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد:‌ بخشی از این مبلغ در قالب وام از سوی شهرداری ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج