جاباما
۱۳۳۹۳۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قتل هولناک بر سر شوخی با موبایل

جوانی که بر سر شوخی با گوشی تلفن همراه دست به قتل دوستش زده بود هنگام بازگشت به محل جنایت دستگیر شد.

همشهری آنلاین: جوانی که بر سر شوخی با گوشی تلفن همراه دست به قتل دوستش زده بود هنگام بازگشت به محل جنایت دستگیر شد.

چند روز پيش مردي به اداره پليس شهرستان گنبد در استان گلستان رفت و مدعي شد كه برادرش گم‌شده و چند روز است كه از او خبر ندارد.

مأموران براي بررسي موضوع به خانه جوان ناپديد شده رفتند اما كسي در را باز نكرد. آنها در ادامه با دريافت دستور قضايي قفل در را شكستند و پس از حضور در خانه با جسد جوان ناپديد شده روبه‌رو شدند.

پسر جوان بر اثر اصابت ضربات جسمي سخت به سرش جان باخته بود و از همان زمان تحقيقات پليس براي كشف راز جنايت شروع شد. درحالي‌كه مأموران سرگرم بررسي صحنه جنايت و تحقيق از همسايه‌ها بودند متوجه پسر جواني شدند كه سراسيمه به‌نظر مي‌رسيد و آمده بود تا با پرس و جو از همسايه‌ها از ماجرا باخبر شود. او كه مشكوك به‌نظر مي‌رسيد از سوي پليس دستگير شد و پس از انتقال به اداره آگاهي اعتراف كرد كه عامل جنايت است.

پسر جوان با اشاره به اينكه مقتول دوستش بوده و وي ناخواسته مرتكب قتل شده است، به مأموران گفت: ۴روز پيش براي ديدن مقتول به خانه‌اش رفتم. ما دوستان صميمي بوديم و وارد خانه‌اش شدم. دقايقي بعد متوجه شدم كه وي گوشي تلفن همراه مرا بدون اجازه برداشته و سرگرم بررسي آن است. او عكس‌ها و فيلم‌ها و پيغام‌هاي شخصي مرا مي‌ديد و مي‌خنديد. من كه عصباني شده بودم گوشي‌ام را گرفتم و سرش داد كشيدم كه همين مسئله باعث مشاجره لفظي بين ما شد.

اين مشاجره بالا گرفت و من كه كنترلم را از دست داده بودم از طبقه پايين خانه او يك ميله فلزي برداشتم و با آن چند ضربه به دوستم زدم. من قصد كشتن او را نداشتم اما وقتي ديدم وي روي زمين افتاده و لباس‌هايش غرق خون شده است، ترسيدم و تصميم گرفتم فرار كنم. امروز هم به اينجا آمده بودم تا سر و گوشي آب بدهم و ببينم كه چه بلايي سر دوستم آمده كه دستگير شدم.

رئيس پليس شهرستان گنبدكاووس با بيان اين خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جنايت با قرار قانوني راهي بازداشتگاه شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      مرگ به همین سادگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج