۱۳۳۹۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژابی آلونسو به بایرن‌مونیخ پیوست

مدیر اجرایی بایرن‌ مونیخ خبر از توافق با مسئولان باشگاه رئال‌مادرید برای پیوستن آلونسو به جمع قهرمان بوندس‌لیگا داد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه بایرن‌مونیخ به طور رسمی اعلام کرد بر سر انتقال ژابی آلونسو به آلیانتس آره‌نا با سران باشگاه رئال‌مادرید به توافق رسیده است و این هافبک اسپانیایی بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) در تست‌های پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد و پس از آن قراردادش را با باواریایی‌ها به امضا خواهد رساند.

یان کریستان درسن، مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ با حضور در کنفرانس خبری گفت: خبر مذاکره ما با رئال‌مادرید و ژابی آلونسو صحت دارد. ما با طرفین به توافق اولیه رسیده‌ایم و آلونسو امروز به مونیخ می‌آید تا در تست‌های پزشکی تیم شرکت کند.

آلونسو اوایل امسال قراردادش را با رئال تا تابستان ۲۰۱۶ تمدید کرد ولی در ترکیب اولیه تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی جایی نداشت چون این مربی ایتالیایی بازیکنانی نظیر لوکا مودریچ، تونی کروس و جیمز رودریگز را به وی ترجیح می‌دهد.

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که ژابی آلونسو، هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید روز گذشته (چهارشنبه) از مسئولان رده بالای این باشگاه درخواست کرده تا با جدایی‌اش از جمع سفیدپوشان شهر مادرید موافقت کنند. گفته می‌شود وی با قرادادی ۲ ساله به بایرن‌‎مونیخ خواهد پیوست.

آلونسو بیش از ۲۰۰ بازی رسمی با پیراهن رئال در کارنامه‌‌اش به ثبت رساند. گزارش‌ها حاکی از آن است رئال برای پر کردن جای آلونسو ۳۳ ساله قصد به خدمت گرفتن لوئیز گوستاوو برزیلی را از ولفسبورگ دارد.

پس از اینکه خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها از ناحیه زانو مصدوم و عنوان شد که برای چندین ماه از میادین مسابقه به دور خواهد بود پپ گواردیولا ترجیح داد تا به جای وی یک مدافع دیگر به خدمت بگیرد از این رو مسئولان باشگاه بایرن مونیخ شب سه‌شنبه اعلام کردند با سران باشگاه رم برای انتقال مهدی بن‌عطیه مراکشی به آلیانتس‌ آره‌نا با قراردادی پنج ساله به توافق رسیده‌اند.

ژابی آلونسو، هافبک دفاعی تیم فوتبال رئال‌مادرید که قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را با تیم ملی اسپانیا تجربه کرد شب گذشته (چهارشنبه) در سن ۳۳ سالگی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد. او ۱۱۴ بازی با پیراهن لاروخا انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج