۱۳۳۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تماشاگران پرسپوليس استرس مي‌دهند

بازيکن تيم صباي قم که شنبه با تيم سابق خود ، پرسپوليس بازي دارد از هواداران اين تيم خواست که اتفاقات فصل ۸۹-۹۰ را در تکرار نکنند.

ورزش سه: بازیکن تیم صبای قم که شنبه با تیم سابق خود ، پرسپولیس بازی دارد از هواداران این تیم خواست که اتفاقات فصل ۸۹-۹۰ را در تکرار نکنند.

حسین بادامکی گفت: بازی سختی را این هفته با پرسپولیس در پیش داریم و تیم ما برخلاف پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و آنها با حداکثر توان می آیند تا در برابر ما به پیروزی برسند.

وی در مورد وضعیت صبا بیان کرد: تیم ما فعلا شرایط خوبی دارد ولی جدول هنوز شکل واقعی خود را نگرفته و نمیتوان در مورد تیم ها قضاوت کرد. با توجه به شرایطی که ما داریم نباید خیلی از صبا توقع داشت.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد این تیم نیز اظهار داشت: تیم پرسپولیس اگرچه خوب نتیجه نگرفته ولی قطعا با بازگشت محرومان و مصدومان این تیم شرایط آنها نیز بهبود میابد. پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا به روزهای خوبش برمیگردد.

وی افزود: هواداران نگذارند اتفاقات فصل ۸۹-۹۰ دوباره تکرار شود. در آن سالها بازیکنان پرسپولیس استرس زیادی داشتند و نمیتوانستیم خوب بازی کنیم . فشار تماشاگران در آن سالها باعث این اتفاق شده بود و امسال دوباره آن اتفاقات در حال تکرار شدن است ولی من از هواداران میخواهم که اجازه ندهند اتفاقات آن سال برای پرسپولیس تکرار شود.

وی ادامه داد: من ۶ سال در پرسپولیس بازی کردم و فکر میکنم به جز همان یک دو سال که تمام تیم مورد انتقاد بود در بقیه فصل ها برای این تیم خوب بازی کردم ولی بعد از ۶ سال با توجه به حواشی که این تیم داشت ،تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم.

بادامکی در پایان ضمن بیان احترام و آرزوی موفقیت برای تیم سابقش ،تیم فعلی خود را برنده دیدار شنبه شب دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج