۱۳۳۹۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هفته آینده، نشست خبری رئیس جمهور

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نشست خبری رییس جمهوری در هشتم شهریور برگزار می شود، گفت: برای سوال از رییس جمهوری نیازی به پیش ثبت نام نیست.

ایرنا: رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نشست خبری رییس جمهوری در هشتم شهریور برگزار می شود، گفت: برای سوال از رییس جمهوری نیازی به پیش ثبت نام نیست.

طاهره قیومی عصر پنجشنبه افزود: خبرنگارانی که مایل به پرسش از رییس جمهوری هستند، باید قبل از ورود به سالن نشست خبری، اطلاعات خود را در سیستم هایی که آنجا تعبیه شده، ثبت کنند.

وی ادامه داد: سیستم، اطلاعات آن ها را دریافت می کند و قبل از برگزاری نشست به صورت هوشمند، لیستی در اختیار ما قرار می دهد که متقاضیان سوال چه کسانی هستند و به ترتیب همان لیست هم خبرنگاران محترم برای پرسش به پشت تریبون دعوت می شوند.

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری نسبت به عده ای که فکر می کردند، سوال از رییس جمهوری به صورت قرعه کشی است و یا باید به سایت پرزیدنت برای ثبت نام مراجعه کنند، خاطرنشان کرد که این گونه نیست، در ورودی سالن، سیستم مستقر است و همکاران می توانند با آرامش لازم در این زمینه اقدام کنند.

قیومی همچنین تصریح کرد: نیازی به ثبت سوالات مطروحه از رییس جمهوری نیز نیست و فقط باید درخواست سوال خود را ثبت کنند و این روش هم برای خبرنگاران داخلی و هم خبرنگاران خارجی در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تمام خبرنگارانی که از طریق خبرگزاری ها معرفی شده اند، کارت ورود به جلسه صادر شده و روز شنبه توزیع می شود، اظهار داشت: نشست خبری راس ساعت ۱۶ آغاز می شود و لازم است خبرنگارانی که تجهیزات دارند، براساس زمان بندی اعلام شده از اداره ارتباطات نسبت به دریافت اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری، عمل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج