۱۳۴۰۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۰۷ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه 07 / 06 / 1393



فال روزانه 07 / 06 / 1393

فروردین

امروز احساس نزدیکی بسیاری به فرد موردعلاقه خود دارید. خوب است این مساله را با او در میان بگذارید تا شدت هیجان و علاقه شما را درک کند. البته توجه داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. شاید این حس دایمی نباشد و آن وقت ممکن است بعدها برایتان مشکل به وجود بیاید. البته این علاقه، زمینه ساز ارتباط بسیار خوب میان شما می شود و می توانید یک روز عالی و سرشار از هیجان را تجربه کنید. در مسایل کاری نیز همین اندازه انرژی مثبت دارید و می توانید با ارتباط بسیار خوب با همکاران در حوزه کاری نیز پیشرفت های خوبی را شاهد باشید.

اردیبهشت

کاربردی و مفید بودن واژه هایی هستند که امروز زیاد در مغز شما می چرخند و موجب می شوند تا حالت های روحیتان تغییر کند. انرژی های امروز موجب می شوند تا در محل کار کمی خارج از دستور فکر کنید. یعنی از روش های همیشگی خود کمی دست بکشید و راه های جدید را امتحان کنید. تغییر دکوراسیون را نیز می توانید در ردیف کارهای خود قرار دهید. این کار در روحیه شما تاثیر مثبت دارد. در مسایل عاطفی، بهتر است برای ساده کردن رابطه و صمیمیت بیشتر برنامه ریزی و تلاش کنید. به طور مثال، می توانید برای خود تعیین کنید هفته ای یک بار با هم بیرون بروید و در مورد خواسته های خود حرف بزنید.

خرداد

برای شما به ندرت پیش می آید که در حرف زدن کم بیاورید یا رشته صحبت را از دست بدهید. اما امروز در میان مکالمه ای که با دیگران دارید، این احتمال وجود دارد. خود را برای چنین امری آماده کنید. امروز در هر جمعی که وارد شوید می توانید برای خود دوست پیدا کنید. این از جمله مزیت های رفتاری شما است که در مسایل کاری بسیار به کارتان می آید. پس چرا در این امر کم‌کاری می کنید؟ امروز باید همه وقت خود را برای برنامه ریزی و درست کردن تقویم تفریحی با عشقتان اختصاص بدهید. برای هر تعطیلات یا روزهایی که سرتان خلوت تر است برنامه بگذارید و با شریک عاطفی خود بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. این امر موجب نزدیکی بیشتر شما می شود.

تیر

امروز خیلی خودتان را لوس نکنید و کارهایی که از دستتان بر می آید را خودتان انجام دهید. بد نیست کمی از روند همیشگی خود فاصله بگیرید و راه و روش های جدید را امتحان کنید. این موجب می شود تا کارهای جدیدی نیز باموزید که برایتان بسیار مفید هستند. با افراد جدید آشنا شوید و با آنها معاشرت داشته باشید تا بتوانید ایده های خوب و ناب از آنها دریافت کنید. با افرادی که به نظرتان دیدگاه خوب دارند، قرار ناهار کاری هماهنگ کنید و از تخصص آنها کمک بگیرید. در مسایل عاطفی نیز دایره دوستان مشترک خود را توسعه دهید. به جای اینکه دایم در خانه باید، با دوستان جدید بیرون بروید و تفریحات و سرگرمی های جدید را امتحان کنید. این تفریحات روحیه هر دو شما را بهتر می کند و بیشتر به هم نزدیک خواهید شد.

مرداد

نور، صدا، حرکت! امروز زمان فعالیت است. باید با همه انرژی به سوی تلاش و نمایش مهارت ها پیش بروید. خودتان را در سایه مخفی نکنید. از پشت صحنه بیرون بیایید و بگذارید اطرافیان به خوبی درک کنند شما چه ایده های ناب و مهارت های ارزشمندی دارید. حرف های خود را بیان کنید و با انسان های تعامل و معاشرت بیشتری داشته باشید. در مسایل عاطفی نیز هیجان و شادی بسیاری را می توانید به رابطه خود تزریق کنید. شما این توان را دارید با برنامه ریزی برای تفریحات جدید، موجب شادی فرد موردعلاقه تان بشوید. با عشقتان و به همراه دوستان مشترک جاهایی بروید که تاکنون نرفته اید.

شهریور

مسایل معنوی و عرفانی چیزهایی هستند که گاهی بیش از هر زمان دیگری در زندگی اهمیت پیدا می کنند. امروز با همه وجود می خواهید در این زمینه تحقیق و مطالعه کنید. این کار موجب تغییر دیدگاه شما می شود و تاثیر متفاوتی در زندگی فردی شما خواهد گذاشت. در محل کار نیز امروز می توانید به خوبی در مورد ایده های خود حرف بزنید و طرح های جالبی به همکاران ارائه دهید. در مسایل عاطفی، بهترین کار برای بهبود رابطه میان خود و معشوق این است که به مکان های جدید بروید و تفریحات تازه ای را تجربه کنید. شایستگی این را دارید که در جایگاه بهتری باشید و باید خودتان تلاش را آغاز کنید.

مهر

چرا احساس می کنید انجام کارهایی که در سر دارید مشکل است؟ اگر برای آنها برنامه ریزی داشته باشید و در موردشان به درستی تحقیق و مطالعه کرده باشید، بدون شک می توانید آنها را به انجام برسانید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که خوش بینی و رفتار مهربان با اطرافیان نیز در پیشرفت و موفقیت شمابی تاثیر نیستند. اگر در انجام پروژه های کاری خود با همکاران مشارکت دارید، باید صبر و مثبت‌اندیشی خود را بیشتر کنید. در مسایل عاطفی، امروز می توانید فرد موردعلاقه خود رابیابید و در مورد احساسات خود با او حرف بزنید. اگر در حال حاضر در رابطه دایمی هستید، این فرصت را دارید تا با برنامه ریزی درست هیجان و تفریحات جدید را وارد رابطه خود کنید.

آبان

امروز همه انرژی های کائنات بر این استوار هستند تا شما را به موفقیت بیشتر برسانند. اگر مدیر هستید این را بدانید که نیروی کارما شما را به جاهای خوبی می رساند. می توانید در نتیجه تلاش هایی که قبلا انجام داده اید، امروز با انسان های جدید آشنا شوید و از دیدگاه های آنها برای برنامه ریزی بهتر در حوزه کارهای خود بهره بگیرید. همه اتفاق ها به دلیل مشخص روی می دهند. ملاقات انسان هانیز بی هدف نیست. امروز احتمال اینکه با فردی جدید آشنا بشوید بسیار زیاد است. این آشنایی شاید در ابتدا معمولی به نظر برسد، اما در طولانی مدت به یک عشق زیبا تبدیل خواهد شد و می توانید مسایل بسیاری از هم بیاموزید.

آذر

امروز باید خود را به سرم واقعیت ها ببندید. یعنی اینکه در دنیای واقعی سیر کنید و با صداقت و راست‌گویی ارتباطات خود را بهبود ببخشید. جایی برای عصبانی شدن نیست. با صبر و خوش بینی، در حوزه کاری خود تحقیق و مشورت کنید. اگر ایده های شما مورد قبول قرار نگرفتند، ناراحت نشوید و برای دفاع از آنها تلاش کنید. در محل کار یا خانه می توانید تغییر دکوراسیون دهید. امروز در مسایل عاطفی باید همچون اسفنج باشید. یعنی چه؟ یعنی اینکه مسایل ارزشمند و مثبت را جذب کنید و در خود نگه دارید. می توانید با همفکری شریک عاطفی خود، برای تفریحات بیشتر برنامه ریزی کنید. حتی یک تقویم درست کنید و برای هر کدام از روزهای تعطیل یک برنامه هیجان انگیز تعریف کنید.

دی

امروز در محل کار بسیار پرانرژی هستید. خوش شانسی نیز با شما یار است و می توانید از این همه رویداد مثبت، برای بهبود شرایط و پیشرفت در کار استفاده کنید. تلاش برای انجام بهتر کارها موجب می شود تا مدیرتان آن را ببیند و در این مسیر به شما کمک کند. از مشورت گرفتن از دیگران هراس نداشته باشید. در مسایل عاطفی، اگر در رابطه دایمی هستید، اصلت زمان خوبی برای صحبت های عمیق نیست. سعی کنید مسایل را سطحی ببنید و خیلی ساده از کنار آنها رد شوید. اگر مجرد هم هستید، بهتر است امروز به دنبال نیمه گمشده خود نباشید.

بهمن

امروز همه جا از خانه گرفته تا محل کار، گویا همه در فازهای مختلف سیر می کنند. یا همه فرهنگ و عقایدشان با هم متفاوت است. امروز این فرصت رادارید تا برای یک سفر برنامه ریزی کنید. یا حتی شاید ماموریت کاری به شهر یا کشوری دیگر به شما داده شود. از این انرژی های مثبت که کائنات برایتان در نظر گرفته است در راستای تحقق اهداف خود بهره بگیرید. امروز ممکن است خورشید رابطه شما از جهتی دیگر بتابد. اگر افکار خاصی در سر دارید، حتما آن را با فرد مورد علاقه خود در میان بگذارید. اگر مجرد هستید، امروز در مکان های مناسب به دنبال یافتن فردی باشید که همخوانی فکری و روحی با شما دارد.

اسفند

آیا دوست دارید مردم به روش فکری شما رفتار کنند؟ این چیزی است که همه آدم های روی زمین دوست دارند. اما ناممکن است. اما می توانید افکار و رفتار اطرافیان خود را مدیریت کنید و آنها را تا حدی که به نیاز شما نزدیک تر است، وارد کنید. البته مراقب باشید در این مسیر طوری رفتار نکنید که برایتان مشکل به وجود بیاید و دیگران از شما ناراحت شوند. در مسایل عاطفی، بهتر از به فردی که انتخاب کرده اید و کسی که دوستش دارید بیشتر و عمیق تر فکر کنید. ببینید آیا رابطه کنونی شما همانی هست که دوست دارید. می توانید با هم در مورد فراز و فرودهای رابطه تان حرف بزنید. یا برای تزریق هیجان بیشتر، با هم برای هفته های آینده برنامه ریزی کنید..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج