۱۳۴۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

باتيستوتا: از درد رختخوابم را خيس کردم

سرخوشي اي که "باتي گل" در دوران بازي خود به ميليون ها انسان در سرتاسر دنيا هديه داد اکنون و پس از بازنشستگي با دردهاي وحشتناک بدني همراه شده است.او ميگويد دردهاي مهلک مچ پا او را وادار کرده تا از جراح خود بخواهد پايش را قطع کند.

ورزش سه: اسطوره ی ۴۵ ساله ی فوتبال آرژانتین، گابریل باتیستوتا، دوران بازی بسیار پرفروغی را در چندین باشگاه ایتالیایی و مهمترین آنها فیورنتینا که حضور دهساله ی او در این تیم ۱۶۸ گل رسمی برایش به همراه داشت گذراند.

اما او بعنوان رکورد دار گل زده برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ظاهرا دوران بازنشستگی لذت بخشی را نمیگذراند.او در این باره میگوید:شبی که فوتبال را کنار گذاشتم نمیتوانستم حتی راه بروم. در حالیکه ۳ متر با حمام فاصله داشتم رختخوابم را خیس کردم . ساعت ۴ صبح بود و میدانستم اگر روی مچ پایم بلند شوم نابود میشوم.

وقتی رفتم پیش دکتر آوانزی(متخصص ارتوپد)به او گفتم پایم را قطع کند ،او لحظه ای به من نگاه کرد و گفت تو دیوانه شدی . از آن به بعد دیگر نمیتوانستم پاهایم را لخت و بدون پوشش بگذارم.واقعا نمیتوانم شدت درد را برایتان بخوبی توضیح دهم .عجیب بود.

این اسطوره ی آمریکای جنوبی یکی از پاهای خود را در عمل جراحی به تیغ جراحان سپرد و آنطور که خود میگوید یک پایش از دیگری کوتاهتر است ولی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد و حتی میتواند گلف بازی کند. او در این باره میگوید:دکتر تشخیص داد که فقط پای راستم را عمل کند.مشکل من این است که الان هیچ تاندون یا غضروفی ندارم و در واقع فقط بروی استخوانهایم می ایستم که همین هم علت درد است.البته خدا را شکر از ۳ سال پیش خیلی بهترم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Alireza Xed

      کسی که من عاشقشم ... ♥

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج