جاباما
۱۳۴۰۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش مفید به استعفای مرضیه برومند

رئیس هیات مدیره انجمن نمایشگران تئاتر عروسکی در حمایت از مرضیه برومند در پی استعفایش از دبیری جشنواره عروسکی متنی را منتشر کرد.

ایسنا: رئیس هیات مدیره انجمن نمایشگران تئاتر عروسکی در حمایت از مرضیه برومند در پی استعفایش از دبیری جشنواره عروسکی متنی را منتشر کرد.

هنگامه مفید در این متن آورده است:

«به نام خداوند زیبایی‌ها

جای بسی تأسف است در سالی که مهم‌ترین رویداد تئاتر عروسکی ایران، پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار و بی‌مهری‌های فراوانِ مدیرانِ تئاتر در ایران، رنگ دبیر و فراخوان به خود دید، این چنین دچار بحران و تشویش شده است. جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک هر دو سال یکبار آوردگاهی برای کشف استعداد و زمینه‌ساز اجراهای نمایش عروسکی در کشور است و ایستادن مقابل این رویداد و کند کردن بالندگی این نهال که البته امروز تبدیل به درختی بیست و اندی ساله شده است، گناهی نابخشودنی‌ست که جامعه‌ی تئاترعروسکی ایران آن را برنمی‌تابد.

استعفای خانم برومند، دبیر پانزدهمین دوره‌ی این جشنواره، ناقوسی‌ست هولناک در سوگ پیکر نیمه جان تئاتر عروسکی ایران، که قلب‌های نمایشگران عروسکی ایران را فشرده کرده است. پس از آن همه شوق و شور، چه بر سر این نازنین آمده که اینچنین فریاد «جانم به لب رسیده است» سر داده است. به هر ترتیب، مدیران محترم و متولیان تئاتر در ایران! این نکته را بدانید که تئاتر عروسکی در ایران تا به امروز از پس مشکلات فراوان از قبیل کمبود بودجه، نبود سالن مناسب برای اجرا، ندیده شدن‌های بسیار و نبود تولیدات مستمر سربلند بیرون آمده و هیچگاه در برابر مشکلات سرخم نکرده و هیچگاه دلسوزان خود در این عرصه را تنها نگذاشته است.

در انتها، انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر، حمایت خود را از تئاتر عروسکی، جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک و خواسته‌های به حق دبیر محترم این جشنواره، سرکار خانم مرضیه برومند ،را ابراز می‌نماید و از مدیران محترم عرصه‌ی تئاتر خواستار حل سریع این مشکل است.»

مرضیه برومند استعفایش را از دبیری جشنواره تئاتر عروسکی روز چهارشنبه مطرح کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج