۱۳۴۰۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نيلسون: هيچ جاي دنيا اين همه انتقاد نديدم

نيلسون کوريا دروازه بان برزيلي پرسپوليس گفت: هنوز نمي دانم که در بازي فردا او بازي مي کند يا سوشا مکاني.

ورزش سه: دروازه بان برزیلی پرسپولیس در مورد بازی با صبای قم می گوید: بازی بسیار بسیار مهمی است، شاید اگر اول فصل بود خودم بازی با صبا را چندان مهم تلقی نمی کردم. اما شرایط در حال حاضر به گونه ای پیش رفته که بازی با صبا یکی از حساس ترین بازی های این فصل ماست و نتیجه اش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ما اگر بازی فردا را ببریم بسیاری از مشکلات حاشیه ای که از بیرون به ما منتقل می شود حل خواهد شد و بار روانی خوبی پیدا خواهیم کرد.

نیلسون در ادامه در خصوص هجمه انتقاداتی که در این مدت متوجه پرسپولیس و علی دایی شده می گوید: اصلا این انتقادات را نمی فهم. سال ها در کشورهای اروپایی بازی کرده ام و هرگز ندیده ام که پیشکسوتان باشگاهی علیه شخصی که فصل قبل در حالی که پرسپولیس بدترین نتایج را می گرفت آمد و این تیم را به نایب قهرمانی رساند چنین موضع گیری بکنند.

علی دایی فصل قبل هنگامی پا به پرسپولیس گذاشت که به هیچ وجه شرایط خوبی نداشتیم اما او پرسپولیس را به عنوان نایب قهرمانی رساند و این نشان می دهد که او کارش را بلد است. اما نمی دانم چرا این همه علیه او موضع گیری می شود و برایش سنگ اندازی می کنند. ما اگر بازی فردا را ببریم مطمئنا با شرایط روحی بهتری مقابل تراکتورسازی قرار می گیریم.

نیلسون در ادامه در مورد اینکه آیا در بازی فردا او بازی می کند یا مکانی جواب داد: نمی دانم، چندان هم مهم نیست. سرمربی تشخیص می دهد که کدامیک از ما بازی کنند.

او در پایان در مورد اینکه بالاخره توانست پیش قراردادش را از باشگاه دریافت کند یا نه، می گوید: هنوز مبلغی دریافت نکرده ام و امیدوارم بعد از بازی با صبا باشگاه بخشی از پولم را دریافت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج