جاباما
۱۳۴۰۹۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

آمریکا روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۲۵ شرکت، بانک و فرد را که مظنون به همکاری در جهت توسعه برنامه هسته ای ایران هستند را تحریم کرد.

انتخاب: دیوید کوهن معاون وزیر خزانه داری آمریکا گفت: تصمیم واشنگتن علیه بیش از ۲۵ شرکت و فرد که مظنون به همکاری در جهت توسعه برنامه هسته ای و کمک به دور زدن تحریم ها توسط ایران هستند، نشان دهنده ی تداوم عزم ما در جهت اقدام علیه هر کسی، در هر جایی که تحریم ها را نقض می کند است.

در نتیجه ی این تحریم ها، امریکایی ها از انجام معاملات مالی با این افراد و شرکت ها منع شده و تمامی اموال شرکت ها و افراد تحریم شده در امریکا مصادره می شود.

از جمله شرکت‌ها و موسسه‌هایی که به لیست تحریم‌ها افزوده شده‌اند؛ بانک آسیا، شرکت پشتیبانی هوانوردی آسیا، خطوط هوایی کاسپین، بانک قرض الحسنه رسالت (تمام شعب در جهان)، بانک قوامین (تمام شعب در جهان)، موسسه مالی «گلدن تکس»،شرکت جهان تک رویان پارس، بانک خاورمیانه بانک بین المللی کیش، شرکت ماندگار بسپار کیمیا، خطوط هوایی معراج، موسسه علوم هسته ای و تحقیقات فناوری،" شرکت سازه مرکب "و سازمان نواری و تحقیقات دفاعی از جمله شرکت‌هایی هستند که به لیست جدید تحریم‌های وزارت خزانه داری اضافه شده اند.

این اقدام آمریکا در حالی صورت می گیرد که دور جدید مذاکرات ایران و پنج بعلاوه یک تا چندین هفته ی دیگر در نیویورک برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      باید خودمون ب جایگاهی برسیم
      برنامه ریزی های موسسات و شرکت های ما باید بر این فرض شود که همواره در دوران تحریم خواهیم بود.

    • احمد

      آمریکا نشون داده که قصد همراهی و همکاری و دوستی با ملت ایران را نداره و در تمامی سالهای قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نشان داده که هدفی جز فریب ملت ها و به غارت بردن سرمایه های آنها بوده و هیچ فکری جز منافع خودش ندارد و امام
      (ره)راست میگفت که آمریکا شیطان بزرگ است و ما باور نمیکردیم حالا هم از یک طرف دست دوستی میدهد و میگوید مذاکره کنیم تا تحریمها را لغو کنیم و غنی سازی را کم کنید و از طرفی تحریمهای جدیدتری وضع میکند پس بهتر است به فکر پیشرفت داخلی باشیم و با قدرت و تفکر نوآوری و استعدادهای داخلی و از بین بردن یکه تازی قدرت در دست کشورهایی مثل آمریکا خودمان را به جایگاهی برسانیم که قدرت اول منطقه و جهان شویم و با عظم خدا و نیروی قدرتمند سپاه ثابت کردیم که در سوریه و عراق و همه جای دنیا قدرت ایران حرف اول را میزند و در عرصه علم هم دانشمندان ایران رتبه های اول را در تمامی زمینه ها آورده اند

    • majid

      اگر وابستگی به نفت و اقلام وکالاهایی که در تمام این سالها اقتصادمان با اونها میچرخیده از بین برود و تکیه بر بخش بسیار پرپتانسیل کشاورزی و با توجه به وجود متخصصان بسیار در زمینه کشاورزی در کشورمان میتوانیم بزرگترین قطب صادرات محصولات کشاورزی شویم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج