جاباما
۱۳۴۲۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آمار نزاع در بین تهرانی ها

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام رشد ۴.۵ درصدی نزاع در پایتخت از تعیین نقص عضو بیش از ۱۹ هزار تهرانی در چهار ماهه امسال خبر داد.

خبرآنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام رشد ۴.۵ درصدی نزاع در پایتخت از تعیین نقص عضو بیش از ۱۹ هزار تهرانی در چهار ماهه امسال خبر داد.

هفدهمین مرکز پزشکی قانونی استان تهران در شهرستان شمیرانات صبح امروز شنبه با حضور مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور و مقامات محلی افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات با حضور دکتر فروزش،معاون توسعه و پشتیبانی، قدیرزاده مدیر کل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر نازپرور مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، چاوشی معاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی و روسای ادارات و کلانتری های شهرستان شمیرانات برگزار شد.

ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات در سال ۱۳۹۱ با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خریداری شد و به دلیل کمبود تجهیزات و اعتبارات بازسازی آن تا سال ۹۳ به طول انجامید.

پس از بهسازی و آماده بهره برداری شدن آن در سال ۹۳ این مرکز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

۲۴ تا ۳۰ درصد کل معاینات بالینی شرق تهران با افتتاح واحد شمیرانات کاهش می یابد
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: 24 تا 30 درصد از کل معاینات بالینی واحد شرق تهران با افتتاح واحد شمیرانات کاهش می یابد و به این واحد انتقال داده خواهد شد.

دکتر نازپرو در آیین افتتاح اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات گفت: معاینات بالینی انجام شده در 4 ماهه اول سال 93 در واحد شمال تهران 6 هزار و 233 مورد بوده که 6.2 درصد کل معاینات بالینی استان تهران را شامل می شود.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با افتتاح واحد شمیرانات از مجموع معاینات بالینی انجام گرفته در واحد شمال تهران به طور متوسط حدود 4.5 تا 15 درصد از کل معاینات بالینی این مرکز کاسته می شود که البته در آینده با انتقال مراجعان چند کلانتری دیگر این آمار افزایش خواهد یافت.

دکتر نازپرور با ارایه گزارشی 4 ماهه در مورد معاینات بالینی انجام شده در پزشکی قانونی استان تهران گفت: 100 هزار و 250 مورد معاینات در 4 ماهه اول سال جاری در این مرکز انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.1 درصد افزایش داشته است.

به گفته دکتر نازپرور 39 هزار و 622 نفر از معاینات انجام شده معاینات نزاع جسمانی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.5 درصد رشد داشته است.

19هزار و 69 مورد تعیین نقص عضو، 12 هزار و 404 مورد تصادفات، 6444 مورد اختصاصی زنان، 2599 مورد روانپزشکی قانونی، 620 مورد سلامت جسمانی، 264 مورد اختصاصی مردان و 5641 مورد سایر موارد، معاینات بالینی انجام شده در چهار ماهه سال جاری است که نازپرور به آن اشاره کرده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: مردم منطقه به جای مراجعه به واحد شرق در گلبرگ و شمال در ملاصدرا به مرکز شمیرانات مراجعه خواهند کرد که دسترسی مردم به خدمات پزشکی قانونی تسهیل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج