جاباما
۱۳۴۵۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: اختلافی بین قلعه‌نویی و آندو نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال شایعه اختلاف بین امیر قلعه‌نویی و آندرانیک تیموریان را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: میرشاد ماجدی درباره صدرنشینی استقلال در لیگ برتر و اینکه خیلی‌ها این تیم را قهرمان زود هنگام لیگ برتر می‌دانند، اظهار داشت: صحبت در مورد قهرمانی ما از هم‌اکنون بحث خنده‌داری است. سعی کرده‌ایم با توجه به تجربه فصل گذشته، دیدارهای داخل خانه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. پیروزی‌های اخیر هم ناشی از اتحاد ۳ حلقه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است.

وی با ابراز امیدواری از روند پیروزی‌های استقلال تصریح کرد: هدف‌ این است که پیروزی‌های ما در بیرون از خانه نیز تداوم داشته باشد تا به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. صحبت از قهرمانی چیزی جز غرور کاذب نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه اختلاف بین امیر قلعه‌نویی و آندرانیک تیموریان گفت: اصلا چنین چیزی نیست. برخی‌‌ها هر روز برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند. یک روز مدعی شدند کرار جاسم از استقلال قهر کرده و حالا بحث اختلاف قلعه‌نویی و آندو را مطرح کرده‌اند. آندو بازیکن منظم و حرفه‌ای است که هر زمان قلعه‌نویی از او خواسته خودش را گرم کند، این کار را انجام داده است.

ماجدی در مورد بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران عنوان کرد: در جریان ریز کارها نیستم اما فکر می‌کنم عیار کی‌روش در جام ملت‌ها مشخص می‌شود. باید قرارداد کی‌روش تمدید شود تا نتیجه کارهای او در جام ملت‌ها مشخص شود.

وی ادامه داد: در جام جهانی دو دسته به اظهار نظر پرداختند. برخی اعتقاد داشتند تیم ملی خوب بازی نکرد و نتیجه خوبی نگرفت و برخی نیز معتقد بودند که هدف تیم ملی کم گل خوردن بود که به آن رسید. در جام ملت‌ها مقابل تیم‌هایی همانند تایلند و مالزی نمی‌توانیم به فکر دفاع کردن باشیم. بنابراین بهتر است قرارداد این مربی تمدید شود تا عیار او در جام ملت‌ها مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج