۱۳۴۵۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمید لولایی: بطور اتفاقی بازیگر شدم

حمید لولایی با حضور در برنامه تلویزیونی "گلخانه" از دلایل عدم بازی اش در سریال های تلویزیونی چند سال اخیر گفت.

خبرگزاری نسیم: این بازیگر حوزه طنز کشورمان بیان داشت: آخرین سریالی که در آن بازی کردم "نقطه سرخط" به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی بود. من سال ها به عنوان بازیگر ثابت با این تهیه کنندگان کار می کردم اما مردم وقتی من را می دیدند اظهار می داشتند که بازی ها و کارها تکراری شده است.

من به طور اتفاقی به بازیگری ورود پیدا کردم

وی ادامه داد: اگرچه تفاوت های زیادی می توان بین بازی ها در سریال های "نقطه سرخط"، "ترش و شرین"، "خانه به دوش" و... پیدا کرد اما ترجیح دادم مدتی کار نکنم تا زمانی که نقش متفاوت تری پیشنهاد شود.

وی که ۵۷ سالگی خود را سپری می کند، از نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت و ادامه داد: من به طور اتفاقی به بازیگری ورود پیدا کردم. وقتی ۲۳ ساله بودم به کارگردانی علاقه زیادی داشتم و در یک آموزشگاه در میدان فردوسی دوره دیدم و همزمان با دوران جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی مانند محرم تهیه می‌کردم. بعدها خود به خود از این فضا فاصله گرفتم. به آموزش و پرورش رفتم و مدتی تئاتر تدریس کردم. بعد از آن در آزمونی برای جذب مدیران سینمایی شرکت کردم و اتفاقا بین ۳۳ قبول شده رتبه اول را هم کسب کردم و مدیر سینما عصر جدید شدم.

حمید لولایی: بطور اتفاقی بازیگر شدم

مدیریت سینما آزادی را هم برعهده داشته‌ام

این بازیگر افزود: بعد از آن مدیریت سینما آزادی را برعهده گرفتم. همان سال ها بود که همکارانم وقتی به سینما می آمدند کم کم بازی در نقش هایی را هم به من پیشنهاد می کردند. پیش از آن هم در سریال "سربداران" چند سکانس و در فیلم سینمایی "پیکرتراش" تجربه بازیگری داشتم و چند کار هم در حین مدیریتم در سینما آزادی بازی کردم.

لولایی ادامه داد: تا این که با آقای مدیری و گروه "ساعت خوش" آشنا شدم و حتی در سری اول این مجموعه هنوز مدیر سینما آزادی بودم. ولی در سری دوم دیگر از مدیریت آن انصراف دادم و بازیگر شدم.

"گلخانه" کاری از گروه پخش شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی علیرضا قانع و با اجرای شاهین جمشیدی و مهدی نادریان پنجشنبه صبح ها و جمعه شب ها روی آنتن می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج