۱۳۴۵۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

نظر کفاشیان درباره راي شيث و نصرتي

رييس فدراسيون فوتبال براي نخستين بار از حضور قطعي‌اش در انتخابات آتي اين فدراسيون خبر داد. او همچنين خواستار مجازات رسانه‌اي شد كه براي اولين بار اتفاقات بازي داماش و پرسپوليس را پخش كرد.

رييس فدراسيون فوتبال براي نخستين بار از حضور قطعي‌اش در انتخابات آتي اين فدراسيون خبر داد. او همچنين خواستار مجازات رسانه‌اي شد كه براي اولين بار اتفاقات بازي داماش و پرسپوليس را پخش كرد.

علي كفاشيان در حاشيه مراسم هم انديشي «اخلاق در فوتبال » در پاسخ به اين سوال كه به نظر شما به غير از شيث رضايي و محمد نصرتي چه عواملي در همه گير شدن اين اتفاق دخيل بودند، گفت: به نظرم مقصر اصلي رسانه‌اي بود كه اشاعه منكر كرد. شايد اگر آن اتفاق رسانه‌اي نمي شد با چنين مساله‌اي به اين شدت برخورد نمي كرديم و مي‌شد در فضاي منطقي درباره رخ دادن چنين اتفاق زشتي صحبت كرد؛ اما متاسفانه با رسانه‌اي شدن اين موضوع بحث بين‌المللي شد و به رسانه‌هاي خارجي كشيد. به نظرم اگر قرار است مجازاتي براي اين دو بازيكن در نظر گرفته شود، بايد براي آن رسانه هم مجازاتي در نظر گرفته شود تا ديگر چنين اتفاقاتي رخ ندهد. كشورهاي زيادي هستند كه دوست دارند سياه نمايي كنند و با غرض ورزي بدي‌هاي معدودي را كه در ايران رخ مي‌دهد را نشان مي‌دهند و مي‌خواهند اين طور القاء كنند كه اين ايران است.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌تان براي انتخابات آتي فدراسيون فوتبال چيست؟ گفت: با توجه به اين كه به تجربه چهارساله در فوتبال رسيده‌ام، اگر مجمع فدراسيون فوتبال به من راي دهند، برنامه‌هايم را اعلام مي‌كنم اگر اعضاي مجمع به من راي ندهند، اين تجربيات را به فرد بعدي منتقل خواهم كرد.

وي با بيان اين كه قطعا در انتخابات بعدي نامزد خواهد شد، گفت: بايد ابتدا شرايط مجمع مشخص شود و اين كه آيا اعضاي مجمع به من راي مي‌دهند يا خير؛ اما قطعا در انتخابات نامزد مي شوم.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه وزير ورزش و جوانان اعلام كرده كه انتخابات در دي و بدون تاخير برگزار خواهد شد، گفت: در نظر داريم كه با توجه به اصلاحات اساسنامه شرايط را براي برگزاري بدون تاخير در انتخابات فراهم كنيم. اين هفته اساسنامه اصلاح شده را به كميته اصلاح اساسنامه ارسال خواهيم كرد تا اگر تصويب كردند، مجمع فوق العاده‌ را برگزار كنيم، اما به هر حال ممكن است كه با توجه به موارد اصلاحي كه در نظر داريم مدت كوتاهي در انتخابات فدراسيون فوتبال تاخيري به وجود بيايد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا كه پرسيده بود كه با توجه به نظر سازمان بازرسي كل كشور افراد بازنشسته نمي‌توانند در انتخابات شركت كنند ، پس با اين وضعيت شرايط شما چه مي‌شود، گفت: در اساسنامه فدراسيون فوتبال آمده كه اين فدراسيون نهاد غير دولتي است و به همين خاطر محدوديتي براي مديران بازنشسته در فدراسيون وجود ندارد.

وي درباره تبريكش به فرانچسكو توتي و انتقاد برخي رسانه‌ها كه چرا رييس فدراسيون فوتبال به علي كريمي تبريك نگفته است، گفت: با توجه به اين كه با فدراسيون فوتبال ايتاليا توافقنامه امضا كرده‌ايم ، از ما خواسته شد كه به توتي تبريك گفتيم؛ اما من براي علي كريمي هم بر روي موبايلش پيغام تبريك گذاشتم.

رييس فدراسيون فوتبال درباره وضعيت تيم ملي پس از تساوي برابر بحرين، گفت: خوشبختانه تيم ملي روند خيلي خوبي را در پيش گرفته است و به شكل مد نظر رسيده است؛ اما بر اساس آنچه كه كارلوس كي‌روش توقع دارد، تيم ملي بايد خيلي خيلي بهتر از اين باشد. به نظر او بايد ۳۰ تا ۴۰ درصد بر روي توان ملي اضافه شود. ما در ديدار برابر بحرين هم بيشتر صاحب توپ بوديم؛ اما به هر حال اين بازي با مساوي تمام شد.

كفاشيان درباره احضار كاردار سفارت بحرين به سفارت خارجه ايران به دليل بدرفتاري‌هاي صورت گرفته با ايراني‌ها در ديدار جمعه گذشته، گفت: متاسفانه بحريني ها با وجود اين كه تاييديه ويزاي فرودگاهي در اختيار خبرنگاران و عكاسان و همچنين حاميان تيم ملي وجود داشت، از ورود آن‌ها به داخل اين كشور جلوگيري كردند و حتي مشكلات ديگري هم به وجود آمد. وقتي براي فردي كارت پرواز صادر مي‌شود اين بدان معنا است كه آن فرد ويزاي معتبري دارد. من حتي براي حل اين مشكل با رييس فدراسيون فوتبال بحرين تماس گرفتم كه او جواب ما را نداد. البته شايد درگير كاري بودند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به احضار كاردار سفارت بحرين قصد شكايت به فيفا را نداريد، گفت: هنوز گزارش سرپرست تيم ملي را دريافت نكرده ام؛ اما آن طور كه اطلاع دادند، رفتار بحريني ها با تيم ملي خوب بوده است، اگر در گزارش سرپرست تيم ملي مساله خاصي مطرح نشود، شكايت نخواهيم كرد؛ اما به دليل رفتار بحريني ها با خبرنگاران و عكاسان ايراني به اين مساله اعتراض كرده‌ايم و حقمان هم محفوظ است.

كفاشيان درباره دليلش در تاخير در صدور راي شيث رضايي و محمد نصرتي، گفت: در نخستين روزها فشارها براي صدور حكم زياد بود و طوري عنوان مي‌شد كه بايد اين دو بازيكن را محاكمه كنيم و آن‌ها را بكشيم، اما من به خاطر اين كه حقي از اين ورزشكاران از بين نرود و همچنين به خاطر درخواست بازيكنان تيم ملي از كميته انضباطي خواستم با فكر قضاوت بهتري داشته باشند.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه هنوز كميته انضباطي حكمش را صادر نكرده، مدير برنامه‌هاي شيث رضايي از شكايت احتمالي به فيفا و استخدام دو وكيل صحبت به ميان آورده، گفت: اگر كميته انضباطي راي بدهد به فيفا اين مساله مربوط نمي‌شود، آن‌ها مي‌توانند اگر اعتراضي هم دارند به كميته استيناف ارائه دهند، هنوز راي مشخص نشده نمي‌توانند اعتراضي داشته باشند. بايد بگويم وقتي حكم كميته انضباطي انشاء نشده است اين به معناي صدور راي نيست.

رييس فدراسيون فوتبال درباره آخرين وضعيت تيم اميد پس از شكايت ايران به فيفا، گفت: تعجب مي‌كنم كه چگونه با توجه به اعتراض ما و حتي تماس من با دبير كل فيفا و طرح اين موضوع و چند موضوع ديگر چرا راي صادر نمي‌شود. ما اعتراض كرده‌ايم كه چرا هر وقت قرار است راي عليه ايران صادر شود، سريع اتفاق مي‌افتد، اما اين بار چنين تعللي صورت مي‌گيرد. پس از تماسم با دبير كل فيفا دوباره نامه‌اي را به فدراسيون فوتبال ارسال كرديم، اما هنوز خبري از راي نشده است. اما وكيل‌مان در آنجا پيگير موضوع است.

رييس فدراسيون فوتبال از سفر خود به همراه ساكت، فتح‌الله‌زاده ، رحيمي، نبي ، عزيز محمدي و ... به مالزي خبر داد و گفت: اواخر هفته آينده ما براي حضور در كميته هاي مختلف كنفدراسيون فوتبال آسيا به مالزي سفر خواهيم كرد كه موضوعات مورد بحث در كميته مسابقات، ميزان سهميه كشور ما در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا است كه مشخص شود آيا چهار سهميه‌مان را حفظ خواهيم كرد يا خير.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نظر کفاشیان درباره راي شيث و نصرتي


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      راست گفته نگین مردم هم که نمیفهمن چیزی هم نمیبینن سرتونو بکنین زیر برف اصلا باید این بازیکنارو تشویق کرد هرکسی جسارت این کار رو نداره میتونن میکنن ملت هم که به فکر یه لقمه نونن کی به کیه...

    • فاران

      هرچند شخصا" از کفاشیان خوشم نمیاد
      اما رسانه ای کردن موضوع نصرتی و شیث کار درستی نبود !!

    • فاران

      از خودش که اصلا" خوشم نمیاد
      اما این حرفش درسته که رسانه ها هم در بزرگنمایی موضوع شیث کوتاهی نکردن .

    • younes

      akhe bara chi dobare mikhay namzad beshi mikhay bazam be fotbalemon gand bezani

    • فاطمه

      خوب ببينيد چي مي گه! ميگه اگه رسانه اين قضيه رو تابلو نمي کرد ما هم اينقدر برخورد نمي کرديم. يعني که چي اين همه پول مي گيرن هيچ غلطي هم نمي کنن فقط بلدن برن دنبال اين کارا. اصلا همون بهتر که تو رسانه گفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج