۱۳۴۵۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سياسي: جواب بنگر را نمي‌دهم

پس از چند هفته ناکامي سرخپوشان تهراني در يک بازي سنگين و حساس سنت شکني کرده و در ورزشگاهي که کمتر توفيقي در آن داشتند دست به کار بزرگي زدند. پيروزي بر صباي قم آن هم در ورزشگاه خانگي حريف .

ورزش سه: دایی و شاگردانش که در ۵ هفته ابتدایی لیگ تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده بودند و بابت همین نتایج با هجمه فوق العاده ای از انتقادات مواجه شدند در هفته ششم مرفاوی و صبای قم را در خانه اش شکست دادند تا برای مدتی نفس راحت بکشند.پیروزی که باعث شد تا صدای بازیکنان نیز در آمده و در حرکتی غیر قابل پیش بینی به مسئله ای اشاره کنند که کمتر کسی حتی فکرش را می کرد.دریافت مطالباتشان!

بازیکنان با تجربه بلافاصله در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) علیه باشگاه موضع گیری کرده و خواهان مطالباتشان شدند. مصاحبه هایی که نشان می داد بیشتر یک تسویه حساب با برخی از اعضای هیات مدیره است که چندی قبل علیه رحیمی و به خصوص دایی موضع گیری کرده بودند.موضع گیریهایی که بی شک اگر با عدم توفیق پرسپولیس در این ۵ هفته همراه نبود زود تر از اینها پاسخ داده می شد.اما نتایج پرسپولیس آن قدر ناامید کننده بود که دایی و شاگردان با تجربه اش می دانستند در صورتی که کوچکترین اشاره ای به بی پولی هایشان داشته باشند با انواع و اقسام انگ ها مواجه خواهند شد.برای همین این مصاحبه ها به کسب اولین پیروزی موکول شد.پیروزی که در نهایت در میدان قم رقم خورد و شرایط را برای گفتن درددل هایشان مهیا کرد.

حمله مستقیم بنگر به سیاسی

"در این مدت هیچ خبری از پول نبوده و تا به حال فقط شعار دادند. ما هم در باد این شعار بازی می‌کنیم.بنابراین بهتر است سیاسی و یا هر کسی که مسئول تیم است به فکر بچه‌ها باشند تا مشکلات آنها برطرف شود."

این اظهارنظر از سوی بازیکن مورد علاقه دایی نشان می دهد که او فقط و فقط رئیس هیات مدیره ای را نشانه رفته که تا همین چندی قبل منتقد شماره یک دایی در جمع مدیران سرخ محسوب می شد.حال این که چطور یک بازیکن می تواند این گونه راحت در مورد رئیس هیات مدیره باشگاهش صحبت کند موضوعی است که شاید فقط و فقط در پرسپولیس دیده شود و ..!

سیاسی: نه مصاحبه می‌کنم نه جواب بنگر را می‌دهم

با حمیدرضا سیاسی تماس می گیریم تا نظر او را در مورد حرفهای محسن بنگر بدانیم اما او ترجیح می دهد به سکوت خود ادامه دهد.او که چند هفته قبل پس از مجادله با علی دایی و رحیمی با این اتهام دوستداران و طرفداران سرمربی پرسپولیس و حتی خود دایی مواجه شد که "کجای دنیا رئیس هیات مدیره یک باشگاه این همه مصاحبه می کند؟"و برسر این موضوع حتی در برنامه ۹۰ نیز با انتقاد فردوسی پور مواجه شد تصمیم به سکوت گرفت ودر تمام این چند هفته گذشته فقط و فقط در یک مقطع اظهار نظر کرد.آن هم هنگامی که شایعه استعفا و برکناری رحیمی به اوج رسیده بود.در این میان سیاسی امروز نیز ترجیح داد تا پاسخی به انتقدات تند بنگر ندهد و در پاسخ به ورزش سه به گفتن این جملات بسنده کرد:«مصاحبه نمی کنم حتی یک کلمه هم از قول من نزنید.»

... و اما واکنش هواداران پرسپولیس

در این میان واکنش هواداران پرسپولیس نیز به مصاحبه های تنی چند از بازیکنان این تیم نیز در نوع خود جالب به نظر می رسید. هواداران در کامنت های مختلفی که برای مصاحبه های بازیکنانی چون محسن بنگر، محمد نوری و یکی، دو بازیکن دیگر گذاشته بودند بابت مصاحبه های اینچنینی از آنها انتقاد کرده بودند. انتقاد آنها به این سبب بود که بازیکنان نباید به محض کسب اولین پیروزی دم از بی پولی می زده و پیگیر مطالبات خود می شدند و پرسپولیسی ها بهتر است بعد از چند پیروزی در مورد مشکلات مالی شان صحبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج