جاباما
۱۳۴۵۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نارضایتی فن‌‎خال از دی‌‌ماریا

سرمربی شیاطین سرخ عملکرد ستاره آرژانتینی تیمش را در نخستین بازی‌ خود آنچنان سطح بالا ندانست.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال پس از تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه برنلی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس گفت: منچستریونایتد در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه برنلی خلق کرد ولی باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم که در انجام این کار موفق نبودیم. به هر حال نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، ناامیدکننده بود. با وجود اینکه برنلی از روحیه جنگدگی خوبی برخوردار بود ولی باید مقابل چنین تیمی توپ و میدان را بهتر در اختیار می‌گرفتیم.

وی افزود: به نظرم اعتمادبه‌نفس ما در نیمه اول این بازی خیلی بالا نبود ولی فکر می‌کنم برای تیمی همچون منچستریونایتد پس از اینکه در دیدار اول خود شکست می‌خورد و در بازی دومش هم به تساوی دست پیدا می‌کند، به وجود آمدن چنین شرایطی عادی است. فشار زیادی روی منچستر است ولی باید بر آن غلبه کنیم. به وضوح در نیمه‌ اول می‌دیدم که بازیکنانم خیلی عصبی هستند ولی در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و همین اعتمادبه‌نفس ما را در ادامه مسابقات بالا خواهد برد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ همچنین در مورد دَلی بلیند، مدافع آژاکس که در آستانه پیوستن به این تیم است، گفت: بلیند پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌‌های پزشکی به منچستریونایتد اضافه خواهد شد. به نظرم داشتن سه گزینه در پست مدافع چپ برای مربی یک مزیت به شمار می‌رود.

وی همچنین در خصوص هافبک آرژانتینی منچستر که نخستین بازی رسمی‌اش را برای این تیم مقابل برنلی انجام داد، عنوان کرد: در این بازی دی‌‌ماریا آن دی‌ماریای سطح بالای رئال مادرید نبود ولی نمی‌توان انتظار داشت که او به این زودی در منچستریونایتد جا بیافتد. آنخل ابتدا باید به فرهنگ انگلیس، سبک بازی و بودن در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش عادت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج