۱۳۴۵۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شما چرا پارسا پیروزفر را نمی‌بینید؟!

گلاب آدینه از پارسا پیروزفر به عنوان هنرمندی با اخلاق و با فرهنگ نام برد و گفت: خدا افرادی مانند پارسا را زیاد کند.

خبرگزاری ایسنا: اجرای ویژه نمایش «بر پهنه دریا» کار جدید پارسا پیروزفر شامگاه هشت شهریور ماه به صحنه رفت و گلاب آدینه زنگ افتتاحیه این نمایش را به صدا درآورد.

آدینه در سخنانی درباره پارسا پیروزفر گفت: خوشحالم برای آئین نمایشی دعوت شدم که کارگردانی با اخلاق و با آداب آن را به صحنه می‌برد. پارسا میان دوستان به عنوان شخصی فرهنگی با شعور‌، روشنفکر، خوش فکر‌، خوش‌بین و متین معروف است و خدا چنین افرادی را زیاد کند.

بازیگر فیلم «مهمان مامان» اضافه کرد: پارسا می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانانی باشد که تازه وارد دنیای بازیگری شده‌اند. همیشه وقتی برخی از جوان‌ها به برخی از هنرمندان انتقاد وارد می‌کنند و رفتار آنها را نادرست می‌دانند، من به آنها می‌گویم چرا شما پارسا پیروزفر را نمی‌بینید؟! او بسیار با اخلاق است.

گلاب آدینه در پایان صحبتش خطاب به همه حاضران خواست تبلیغ تئاتر را فراموش نکنند و در همه جا از کوچه و خیابان تا جمع‌های دوستانه یا صفحات مجازی به تبلیغ تئاتر بپردازند تا مسئولان ناچار شوند ارزش و بهای بیشتری به این هنر بدهند.

در این برنامه که در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، مجید سرسنگی - مدیر این تماشاخانه - با تایید سخنان گلاب آدینه گفت: چند سالی که در این تماشاخانه خدمت کرده‌ام، با پارسا پیروزفر به عنوان کارگردانی حرفه‌ای و به معنای واقعی هنرمند همکاری داشته‌ام. نمایش‌های او هم به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند و هم هنر تئاتر را به معنای واقعی فرهنگی به نمایش می‌گذارد.

سرسنگی در ادامه با ابراز تاسف از مطالبی که در چند ماه گذشته درباره برخی از آثار نمایشی منتشر شده است‌، اضافه کرد: برخی از این مطالب درست نبود و تهمت محسوب می‌شود که در دین و فرهنگ ما نکوهش شده است. حرف‌های زیادی درباره خانواده تئاتر دارم، اما نمی‌خواهم امشب را تلخ کنم و فقط به ذکر این نکته بسنده می‌کنم که توسعه فرهنگ و هنر در اختیار یک قشر خاص نیست و همه باید برای آن تلاش کنیم.

مدیر خانه هنرمندان ایران در ادامه با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در فرهنگ تشریح کرد: رسانه‌ها هم می‌توانند نقش مثبت و هم مخرب داشته باشند. متاسفانه مطالبی که در چند ماه گذشته درباره تئاتر منتشر شد‌، کل جریان تئاتر را دچار مظلومیت کرد. اگر با کسی دوست نیستیم و ابزار قدرت در دست‌مان است، درست نیست از این ابزار برای بیان مسائل شخصی استفاده کنیم و چهره فرهنگ را تیره و تار کنیم.

سرسنگی در عین حال به نقش هنرمندان تئاتر هم اشاره کرد و افزود: خود هنرمندان هم در این وضعیت نقش دارند، ای کاش به جای حسادت‌ها‌، یکدیگر را حمایت کنیم. اگر از همکارمان حمایت کنیم، خود نیز حمایت می‌شویم و اگر برای او بد بخواهیم، خود نیز دچار چنین وضعیتی خواهیم شد. بنابراین خوب است مسائل شخصی‌، کوچک و حقیر خود را کنار بگذاریم و از ابزاری که در اختیارمان قرار گرفته است، به نفع فرهنگ استفاده کنیم.

در بخش پایانی این آیین که با حضور میهمانانی همچون هوشنگ گلمکانی‌، نورا هاشمی‌، جواد طوسی، رضا درمیشیان‌، فرزانه نشاط‌خواه‌، محمد ساربان‌، قاسم‌ زارع‌، نوید محمدزاده‌، یارتا یاران‌، سوسن رحیمی‌ و... و با اجرای مسعود فروتن برگزار شد‌، حاضران پوستر نمایش «برپهنه دریا» را به یادگار امضا کردند.

نمایش «برپهنه دریا» نوشته اسلاومیر مروژک با ترجمه و کارگردانی پارسا پیروز فر هرشب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

سیاوش چراغی‌پور‌، هوتن شکیبا،‌ هوشنگ قوانلو،‌ علی ابدالی‌ و پارسا پیروز بازیگران این اثر نمایشی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج