۱۳۴۷۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهترین مجری تلویزیون در رمضان ۹۳

در مراسم تقدیر از برترین‌های رمضان و تابستان ۹۳ سیما، شبنم مقدمی برای سریال‌های «هفت سنگ» و «مدینه» بهترین بازیگر زن و مهدی سلطانی برای «هفت سنگ» بهترین بازیگر مرد شد و «قندپهلو» و «خندوانه» و «ماه عسل» جایزه گرفتند.

خبرگزاری مهر: مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده ماه مبارک رمضان و تابستان 93 سیما شب گذشته یکشنبه نهم شهریور با حضور معاون سیما، مدیران شبکه‌ها و گروه‌ها، دبیر شورای نگهبان و برنامه‌سازان و اهالی رسانه در تالار مولانا مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در بخش‌های مختلف این مراسم از برنامه‌سازان برتر تقدیر شد و در نخستین بخش تقدیرها با حضور معاون سیما و مدیران شبکه‌های قرآن و سه از تهیه‌کنندگان طرح قرآنی 1448 تقدیر شد و حسن سرپرست از شبکه دو، رضا درویش نوری از شبکه تهران و محمدجواد قلیچ‌خانی از شبکه قرآن تهیه‌کنندگان برتر معرفی شدند.

در بخش برنامه‌های ترکیبی نیز از سیدکاظم احمدزاده تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» تقدیر شد.

بهترین مسابقه: «قندپهلو»

به عنوان برگزیده‌های مسابقات تلویزیونی از امیر قمیشی تهیه‌کننده «قندپهلو» و در بخش مجری کارشناس از رضا رفیع، ناصر فیض و شهرام شکیبا تقدیر شد.

مجید یراق‌بافان به عنوان مجری برگزیده مسابقات قرآن کریم شناخته شد و از میان برنامه‌های گفتگو محور جایزه به سعید بشیری تهیه‌کننده «رهیافت» و احمدپور قاسم مجری این برنامه رسید و رامین موسوی ملکی برای «گفتگوی تنهایی» و مکرمه آقایی مدیر گروه معارف شبکه چهار تقدیر شد.

یونس قاسمی تهیه‌کننده «این شب‌ها» و علی درستکار مجری این برنامه نیز در این بخش تقدیر شدند.

«مهارت‌های زندگی» کار شهاب کسرایی نیز بهترین پویانمایی شناخته شد.

بهترین کارگردان: سیروس مقدم

در بخش آثار نمایشی داود قچاق برای سریال «فاخته» بهترین تهیه‌کننده معرفی شد و جایزه بهترین کارگردان به سیروس مقدم برای «مدینه» رسید. بهترین بازیگران زن نیز پریوش نظریه برای سریال «مدینه» و شبنم مقدمی برای سریال‌های «مدینه» و «هفت سنگ» بودند. جایزه بهترین بازیگر مرد نیز برای «هفت سنگ» به مهدی سلطانی تعلق گرفت.

این مراسم جوایز ویژه‌ای داشت که طی آن از برخی از عوامل «مدینه» تقدیر شد و زینب تقوایی تهیه‌کننده، سیروس مقدم کارگردان، سعید نعمت‌الله نویسنده، خشایار موحدیان تدوینگر،‌ امیر معقولی تصویربردار، مجید صالحی و مهرداد صدیقیان بازیگر جایزه گرفتند.

برای تولیدات طنز،‌ مدیرطرح و برنامه و اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه سه یحیی مظهری برگزیده شد و برنامه برگزیده طنز نیز «خندوانه» بود و رامبد جوان به عنوان مجری و کارگردان و جواد فرحانی تهیه‌کننده تقدیر شدند.

تهیه‌کننده برنامه «نان و پنیر» امیرحسین رستمی در ادامه تقدیر شد و مجید خواجه نژاد و محمودرضا ماندگاران برای برنامه‌های لیالی قدر شبکه سه برتر شناخته شدند.

بهترین برنامه کودک: «گل آموز»

بهترین برنامه کودک ماه رمضان «گل آموز» شبکه آموزش شناخته شد و سارا روستاپور تهیه‌کننده به همراه مجریان کودک این برنامه تقدیر شدند.

از میان برنامه‌های نوجوان نیز محمود سلامیان تهیه کننده «بچه‌های غزه» شبکه جام جم و امیر کیانی و فرشاد حسن‌پور مجریان «بچه‌های ایران» شبکه جام جم برتر معرفی شدند.

از منظر عملکرد گرافیک و اطلاع‌رسانی تصویری مدیر پخش شبکه قرآن سعید بانی جایزه گرفت و از میان برنامه‌های ویژه سحر جایزه اجرای برتر به حسن سلطانی برای «ماه خدا» رسید. ضمن اینکه حجت‌الاسلام محمدی بهترین کارشناس این برنامه‌ها شناخته شد و بهترین برنامه سحر از دیدگاه داوران این مراسم «نسیم اجابت» شبکه قرآن با اجرای سیدکمال هاشم زاده و کارگردانی پورضرغام بود.

بهترین مجری: احسان علیخانی

بهترین مجری برنامه‌های افطار به دلایلی از جمله استفاده از زبان و بیان بدن، احسان علیخانی معرفی شد و جایزه بهترین برنامه نیز به همین مجری که تهیه‌کنندگی «ماه عسل» را نیز برعهده دارد رسید.

در ادامه از سیدافضل میرلوحی و پرویز امیری تهیه‌کنندگان برنامه «ضیافت» و سیدوحید مرتضوی مجری آن تقدیر شد.

پیمان قانع جایزه بهترین دکور استودیویی را برای «ماه عسل» گرفت و بهترین‌ فیلم‌های مستند نیز «حدیث سرو» و «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» معرفی شدند. همچنین ناهید دل آگاه برای پشت صحنه «مختارنامه» در «یک فیلم یک تجربه» جایزه گرفت.

«فردا دیر است» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی بهترین برنامه سلامت محور معرفی شد و جوایزی نیز در بخش سیمای قدس به برنامه‌سازان اهدا شد که تهیه کننده فیلم تلویزیونی «فیلادلفی» یعنی عزت‌الله جامی ندوشن، عادل فردوسی پور تهیه‌کننده «2014»‌، حامد زمانی و میثم محمدزمانی برای کلیپ «می‌کشیم» تولید شبکه افق، «بازی انگلیسی» به کارگردانی امیرحسین نوروزی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد، «درد مشترک» با تهیه‌کنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی و مریم جلالی مدیر گروه خانواده شبکه دو، محمود سلامیان برای «بچه‌های غزه» و محمد میرکیانی مدیر گروه کودک شبکه جام‌جم جایزه گرفتند.

در بخش گرافیک و اطلاع‌رسانی تصویری نیز مدیر پخش شبکه قرآن و معارف برتر شناخته شد.

همچنین حجج‌الاسلام انصاریان، رنجبر، پناهیان و کازرونی به عنوان بهترین سخنران‌های شبکه‌های سیما معرفی شدند.

از میان قاریان قرآن نیز صالح اطهری فرد، مهدی عادلی، محمد جواد پناهی و محمدحسین سعیدیان برتر اعلام شدند.

به عنوان برترین مادحان و ذاکران نیز از حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، مرتضی طاهری، امین منتظر نام برده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج