جاباما
۱۳۴۷۹۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

عکس: تجلیل از برترین های صدا و سیما

مراسم تقدیر از برنامه های برگزیده ماه رمضان و تابستان ۹۳ دیشب در سالن همایش های صداسیما برگزار شد.

فرارو: مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده ماه مبارک رمضان و تابستان ۹۳ سیما شب گذشته یکشنبه نهم شهریور با حضور معاون سیما، مدیران شبکه‌ها و گروه‌ها، دبیر شورای نگهبان و برنامه‌سازان و اهالی رسانه در تالار مولانا مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در بخش‌های مختلف این مراسم از برنامه‌سازان برتر تقدیر شد و در نخستین بخش تقدیرها با حضور معاون سیما و مدیران شبکه‌های قرآن و سه از تهیه‌کنندگان طرح قرآنی ۱۴۴۸ تقدیر شد و حسن سرپرست از شبکه دو، رضا درویش نوری از شبکه تهران و محمدجواد قلیچ‌خانی از شبکه قرآن تهیه‌کنندگان برتر معرفی شدند.

به عنوان برگزیده‌های مسابقات تلویزیونی از امیر قمیشی تهیه‌کننده «قندپهلو» و در بخش مجری کارشناس از رضا رفیع، ناصر فیض و شهرام شکیبا تقدیر شد.

مجید یراق‌بافان به عنوان مجری برگزیده مسابقات قرآن کریم شناخته شد و از میان برنامه‌های گفتگو محور جایزه به سعید بشیری تهیه‌کننده «رهیافت» و احمدپور قاسم مجری این برنامه رسید و رامین موسوی ملکی برای «گفتگوی تنهایی» و مکرمه آقایی مدیر گروه معارف شبکه چهار تقدیر شد.

یونس قاسمی تهیه‌کننده «این شب‌ها» و علی درستکار مجری این برنامه نیز در این بخش تقدیر شدند.

«مهارت‌های زندگی» کار شهاب کسرایی نیز بهترین پویانمایی شناخته شد.

در بخش آثار نمایشی داود قچاق برای سریال «فاخته» بهترین تهیه‌کننده معرفی شد و جایزه بهترین کارگردان به سیروس مقدم برای «مدینه» رسید. بهترین بازیگران زن نیز پریوش نظریه برای سریال «مدینه» و شبنم مقدمی برای سریال‌های «مدینه» و «هفت سنگ» بودند. جایزه بهترین بازیگر مرد نیز برای «هفت سنگ» به مهدی سلطانی تعلق گرفت.

برای تولیدات طنز،‌ مدیرطرح و برنامه و اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه سه یحیی مظهری برگزیده شد و برنامه برگزیده طنز نیز «خندوانه» بود و رامبد جوان به عنوان مجری و کارگردان و جواد فرحانی تهیه‌کننده تقدیر شدند.

بهترین برنامه کودک ماه رمضان «گل آموز» شبکه آموزش شناخته شد و سارا روستاپور تهیه‌کننده به همراه مجریان کودک این برنامه تقدیر شدند.

از میان برنامه‌های نوجوان نیز محمود سلامیان تهیه کننده «بچه‌های غزه» شبکه جام جم و امیر کیانی و فرشاد حسن‌پور مجریان «بچه‌های ایران» شبکه جام جم برتر معرفی شدند.

بهترین مجری برنامه‌های افطار به دلایلی از جمله استفاده از زبان و بیان بدن، احسان علیخانی معرفی شد و جایزه بهترین برنامه نیز به همین مجری که تهیه‌کنندگی «ماه عسل» را نیز برعهده دارد رسید.

همچنین حجج‌الاسلام انصاریان، رنجبر، پناهیان و کازرونی به عنوان بهترین سخنران‌های شبکه‌های سیما معرفی شدند.

به عنوان برترین مادحان و ذاکران نیز از حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، مرتضی طاهری، امین منتظر نام برده شد. عکس های سعید خلیلی عکاس جام جم، حسین ساکی عکاس باشگاه خبرنگاران و حسین ولایتی عکاس فارس از این مراسم را در زیر می بینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ پور و علیخانی رو عشقه

    • کاربر

      دو نفر اینور تر فردوسی پور، حامد زمانیه که نشسته؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج