جاباما
۱۳۴۹۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکوری: هیچکس از ما حمایت نمی‌کند

مدافع میانی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به انجام تمرینات این تیم در قم، گفت: این وضعیت آزاردهنده است و باشگاه باید فکری اساسی در این زمینه انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم: هادی شکوری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: "اکثر بچه‌های ما در تهران ساکن هستند و فقط دو سه بازیکن قمی داریم که جزو سهمیه امید و جوانان به شمار می‌آیند. با این وضعیت واقعاً نمی‌دانیم چرا باید تمرینات ما در قم برگزار شود. ما نیمی از روز را وقت می‌گذاریم تا به قم برویم و برگردیم. این شرایط بازیکنان را خسته کرده و از لحاظ روحی و روانی روی آنها تأثیر منفی می‌گذارد."

وی در پاسخ به این سؤال که «چرا تمرینات صبا مثل سا‌ل‌های گذشته در تهران برگزار نمی‌شود؟»،‌ گفت: "باور کنید ما راضی هستیم به صباشهر برویم، چون سفر به قم برای انجام تمرین واقعاً آزاردهنده است. این شرایط مشکلات خاص خوش را دارد و فقط همه چیز به مسائل فوتبالی مربوط نمی‌شود. ما هر روز در جاده تهران - قم استرس تصادف داریم و معمولاً روزی نیست که در این جاده تصادف نبینیم."

مدافع تیم فوتبال صبای قم به مشکلات مالی این تیم اشاره کرد و گفت: "بازیکنانی که از سال قبل در صبا هستند هنوز پولی نگرفته‌اند و این وضعیت اصلاً خوب نیست. هر بازیکنی مشکل خودش را دارد و وقتی چنین مشکلاتی پیش می‌آید تمرکز تیم به هم می‌ریزد. متأسفانه مسئولان قم هیچ حمایتی از تیم صبا نمی‌کنند و هواداران نیز پشتیبان ما نیستند. وقتی هیچ حمایتی از سوی هوادار صورت نمی‌گیرد چه دلیلی دارد که ما برای تمرین به قم برویم."

شکوری در پایان در مورد دو شکست پیاپی صبا و خوردن شش گل در دو بازی خاطر نشان کرد: "قبول دارم که نتایج بدی گرفته‌ایم ولی باید این را هم در نظر داشته باشید که ما به دو مدعی باختیم. از طرفی باید بضاعت صبا و شرایط تیمی ما را هم در نظر بگیرید. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم و دو باخت اخیر را جبران کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج