جاباما
۱۳۴۹۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیموریان: آندو نیمکت نشین نیست عزیزم!

هافبک گرانقیمت استقلال هم به حمایت از کارلوس کروش پرداخت و اظهار تمایل کرد باز هم این مربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی بماند.

خبرآنلاین: آندرانیک تیموریان که این روزها نیمکت نشینی را تجربه می کند، جدا از حمایت از کروش، حرف های جالبی در مصاحبه با خبرآنلاین به زبان آورد که می خوانید:

*در مورد جدایی کارلوس کروش می خواهیم با تو صحبت کنیم. به نظرت این موضوع، اتفاق خوبی است یا بد؟

هنوز که چیزی قطعی نیست. بگذارید در ابتدا تکلیف کروش را مشخص کنند، پس از آن به سوال تان پاسخ می دهم. در هر حال من تمایل زیادی دارم که او در ایران بماند. فعلا که همه چیز در حد اما و اگر است و نمی توان نظر درست و حسابی داد.

*اما در همین شرایط هم اشکان دژاگه و چند بازیکن دیگر از کروش حمایت کرده اند. اعتقاد خودت چیست؟ همکاری با کروش به نفع فوتبال مان خواهد بود یا به ضرر آن؟

باز هم تاکید می کنم اجازه بدهید تکلیف مشخص شود. من که خیلی مایل هستم طی یکی، دو هفته آینده خبر ماندن کروش را بشنوم اما وقتی می گویند کروش ماندنی است، نظر دادن در خصوص جدایی او جالب نخواهد بود. فعلا شنیده ام مسئولان فدراسیون می خواهند کروش را حفظ کنند. من هم مثل اشکان دوست دارم کروش بماند و فکر می کنم او ماندنی باشد.

*در مورد شرایط استقلال چه نظری داری؟ فکر می کنی صدرنشینی تان به قهرمانی ختم خواهد شد؟

لیگ این فصل خیلی سخت و دشوار است. تیم های خیلی خوبی را در لیگ می بینیم. در این فصل که تیم مان عالی بوده و نتایج خیلی خوبی گرفته اما کارمان سخت است. تا به حال هم یادم نمی آید قهرمان لیگ از هفته هفتم یا هشتم مشخص شده باشد. اما امیدوارم با این پتانسیلی که داریم، با این بازیکنان جدیدی که جذب کرده ایم، کادرفنی خوبی که تیم را هدایت می کند، با درایت و حمایت هواداران به خواسته مان برسیم و قهرمان شویم.

*تصورت از ادامه بازی ها چیست؟

ما لیگ را خوب شروع کرده ایم و تیم باثباتی داریم. نمایش استقلال تا این هفته توانسته نظر کارشناسان و رسانه ها را به خود جلب کند و هواداران هم خوشحال هستند. در این شرایط باید بتوانیم بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم. مطمئن باشید قهرمانی در لیگ برترفقط یکی از اهداف ما در این فصل است. ما می خواهیم یک تیم بی حاشیه باشیم و کارمان را به نحو احسن انجام دهیم.

*تو گفتی نمی توان از هفته هفتم یا هشتم قهرمان لیگ را تعیین کرد. در مورد قهرمانی در نیم فصل امیدی داری؟

در نیم فصل اول تیم ها به طور کامل از یکدیگر شناخت ندارند و این مساله می تواند برای ما یک امتیاز ویژه باشد. می توانیم از حالا بهترین امتیازات را بگیریم و خود را مهیای یک موفقیت بزرگ کنیم. ان شالله که هواداران هم رضایت کافی از تیم داشته باشند. از طرفی، در هیچ کجای دنیا به قهرمان نیم فصل، جام نمی دهند. ما باید نگاهی فراتر از اینها داشته باشیم. یادمان نرود که نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت خواهد شد، حالا وقت جمع کردن امتیاز است چون در نیم فصل دوم ممکن است شرایط مان بسیار دشوار شود.

*در مورد نیمکت نشینی ات در این هفته ها چه حرفی داری؟ به این شرایط اعتراض نداری؟

من نیمکت نشین نیستم عزیزم! آندو نه در استقلال و نه در هیچ تیم دیگری نیمکت نشین نبوده ولی چون به تازگی از جام جهانی برگشته ام و هنوز خستگی اردوهای تیم ملی را در بدنم دارم، باید بیشتر به کارهای بدنی بپردازم تا به شرایط ایده آلم برسم. مطمئن باشید به زودی به ترکیب اصلی اضافه خواهم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج