جاباما
۱۳۴۹۴۷
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

این مرد را شناسایی کنید +عکس

پلیس فروشنده بدل انداز گوشی‌های تقلبی را دستگیر کرد.

خبرگزاری ایسنا: در ۱۹ مرداد ماه امسال شخصی با مراجعه به مأمورین انتظامی مستقر در خیابان جمهوری به آنها اعلام می نماید فردی را که چند ماه پیش اقدام به فروش گوشی تقلبی به وی نموده را در تقاطع خیابان جمهوری - حافظ شناسایی کرده است؛ با هدایت این فرد، مأمورین اقدام به دستگیری جوانی ۳۰ ساله به نام "رضا . ق" و انتقال وی به کلانتری ۱۲۹ جامی کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "بدل اندازی" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده به همراه متهم پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره چهاردهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "حدودا سه ماه پیش برای خرید گوشی تلفن همراه به پاساژی در خیابان جمهوری مراجعه کردم، در آنجا جوانی به بنده مراجعه و با نشان دادن یک دستگاه گوشی تلفن همراه مدعی شد که قصد فروش آن به قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت داخل مغازه‌ها را دارد، این شخص ( متهم ) با نشان دادن فاکتور خرید گوشی مدعی اصل بودن گوشی شد و بیان نمود که به علت نیاز مالی قصد دارد تا گوشی را به قیمتی حدودا ۴۰۰ هزار تومان بفروشد در حالیکه پیش از آن و در مراجعه به چند مغازه از قیمت نزدیک به یک میلیون تومانی گوشی اطلاع پیدا کرده بودم ".

این مرد را شناسایی کنید +عکس

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: " پس از خرید گوشی تلفن همراه و برای نصب برنامه بر روی گوشی، به مغازه‌ای مراجعه کردم که متوجه شدم گوشی اصل نیست و قیمت آن نیز حدودا ۲۰۰ هزار تومان است ؛ بلافاصله به محل خرید گوشی در مقابل پاساژ مراجعه کرده، اما هرچقدر در آن حوالی چرخیدم نتوانستم تا آن جوان را پیدا کنم تا اینکه پس از گذشت حدودا ۳ ماه از موضوع ، در مراجعه مجدد به پاساژ موفق به شناسایی متهم شدم ".

متهم در اظهاراتش ضمن اعتراف صریح به فروش ده‌ها دستگاه گوشی تلفن همراه دسته دوم و تقلبی در قالب گوشی‌های تلفن همراه اصل، در خصوص شیوه و شگرد کار خود نیز به کارآگاهان گفت: " تحت عنوان نیاز مالی ، افراد را راضی می کردم تا اقدام به خرید گوشی تلفن همراه از من نمایند، در هنگام فروش نیز با نشان دادن فاکتور خرید مجعول ، اعتماد افراد را جلب و آنها نیز قانع می شدند که گوشی‌ها اصل هستند.

پس از آن، با دادن قیمتی بسیار ارزان‌تر از قیمت گوشی‌های اصل خریداران گوشی بلافاصله اقدام به خرید گوشی‌های تلفن همراه می کردند؛ پس از فروش گوشی نیز بلافاصله از محل خارج و مدتی را ناپدید می شدم تا خریداران گوشی از پیدا کردن من ناامید شوند و پس از آن مجددا به مقابل پاساژ مراجعه و به همان شیوه و شگرد اقدام به فروش گوشی‌های دسته دوم ، بدل و تقلبی به افراد می کردم.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستنقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: " با توجه به اعتراف صریح متهم به ده ها فقره بدل اندازی انواع گوشی‌های تلفن همراه و به منظور شناسایی مالباختگان و همچنین دیگر جرایم ارتکابی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده؛ لذا از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی - پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      اخی ی ی ی ی ...گناه داه چرا عکسشو پخش کردین؟؟؟گوشی تقلبی فروخته دیگه داروی تقلبی نفروخته که بخواد با جون ملت بازی کنه.....درسته کارش خیلی غلط بوده....درسته که دور از انسانیته ولی خوب سر1گوشی ابنجوری ابروشو نبرید....خدا به راه راست هدایتش کنه....

    • ترسو

      اگر گوشی اصل بود بازم میومد و شکایت میکرد که این گوشی اصل رو ارزونتر از بازار خریدم ؟؟؟ بهتر عکس شاکی هم بذارین تا کم کم این حروم خوری و حرص و از هم از سر مردم همیشه در صحنه بیفته !!

    • سعید

      خوب شدگفتین من فکر کردم این بنده خدا چندهزارمیلیارداختلاس کرده حالا هم تصویرشو زدن که عبرتی بشه برای دیگران

    • رامين

      واقعاااا متاسف شدم

    • بدهکار بانکی

      چرا عکس تخم مرغ دزد را افشا می کنید که کلا ارزش ریالی چندانی ندارد و به بیت المال هم صدمه وارد نکرده است ولی عکس شتردزد را آشکار نمی کنید و اسمش را بصورت اختصار معرفی می نماید و........

    • بدون نام

      حقشه باید اینجوری آبروشو می بردن که اینقدر کم ندزده اگه زیاد دزدیده بود هم اسمو فامیلشو مخفف اعلام می کردن هم تصویرشو شطرنجی می کردن پس دلتون واسش نسوزه :-)

    • بدون نام

      نمی خریدی بخاطر دویست تومان چه شکایتی کردی

    • بدون نام

      واقعا خجالت آوره چرا عكس ناظم متجاوز رو منتشر نميكنيد بلكه حكم ناحق هم براش صادر ميكنن چرا چهره اختلاس گران بزرگ رو منتشر نميكنيد پس عدالت اسلاميتون كجاست واقعا متأسفم براى خودم كه يك ايرانى هستم

    • بدون نام

      اینم اسمش م.ا. میباشد

    • بدون نام

      منم خیلی وقته از ایرانی بودنم شرمندم

    • محمد

      سلام ازقدیم می گفتند آفتابه دزد زندان می ره یاعلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج